Zweten ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:49

zoals jij schrijft (en ik het goed begrepen heb?) is zijn vacht weer terug,dus is het normaal dat hij weer snel zweet.
met een dikke vachts is aan dat snelle zweten helaas niets te doen.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:55

nee ik denk dat het is dat het paard geschoren is en daarom je niet ziet dat hij zweet Knipoog

Op zich kan zweten geen kwaad, het 1 paard zweet al na een halfuur en het ander na een uur intensief werken nog niet, hangt dus sterk van paard tot paard af. Je zegt dat je paard nogal een goede uitslover is dus die zal zich wel graag een beetje inspannen en gaat sneller zweten. Zolang je netjes op adem stapt en zeker 's winters een zweetdeken gebruikt kan dat normaal gezien geen kwaad Knipoog

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:23

Het hoeft niks te betekenen, maar als het anders niet zo is en je niet op eens weer zwaarder/minder zwaar bent gaan trainen zou ik het toch maar in de gaten houden!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:45

Remy zweet ook vrij snel en direct heel heftig. Ik stap ook ongeveer net zo lang als jij in en uit en toch kost dat inspanning.

Denk niet dat het kwaad kan eigenlijk; ik denk dat wanneer je zelf ook zou moeten "werken" ook vrij snel zou zweten.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:28

Die van mij is ook snel in het zweet als ik met meerdere paarden in de bak rij, maar dat is bij hem gwoon omdat hij een patser is!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:17

Mijn paard zweet ook altijd snel. Hij is nu ook geschoren en dan valt het minder op. Alleen begint hij nu alweer wat vacht terug te krijgen dus begint hij weer sneller te zweten.

Hij krijgt wel als extra power plus van havens met extra electrolyten erin.