Vraag over wedstrijdblouse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Vraag over wedstrijdblouse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 11:09

Nu heb ik deze week een wedstrijdblouse besteld bij Divoza, de blouse basic..lekker goedkoop. Ook al binnengekregen..maar hij schijnt echt heel erg door. Hebben jullie dat ook? Is dat bij een duurdere blouse niet zo? En hoe ruim/strak horen die blousen te zitten? Ik vind m wat te ruim..maar volgens mijn moeder hoort dat zo.

En wat zijn eventueel betaalbare goede blousen?


Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:17

Mijn blouse schijnt ook nogal door. Gewoon een trui erover dragen als je je jasje hebt uitgedaan. Als het heel warm is wissel ik hem na het rijden om voor een t-shirt of hempje. Ze moeten niet te strak zitten maar ik denk dat dat een beetje persoonlijk is. Je moet je goed kunnen bewegen.

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:29

Mijn blouse schijnt ook heel erg door. De mijne is ook best ruim maar dat zie je toch niet al je jasje erover zit

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:32

Ja die van mij schijnt ook door...Ik weet niet hoe dat met een duurdere blouse is

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:41

Die van mij schijnen ook heel erg door hoor!
Ik heb er 2, ene was veel duurder dan de andere, maar allebei schijnen ze erg door.
Ze horen idd wat ruim te zitten, dus dat klopt wel.
Als ik zomertenue moet rijden doe ik er trouwens gewoon even een hempje of shirtje onder!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:43

Je doet je jasje erover heen en je hebt er geen last meer van!
Ik zou niet weten of ik een duurdere blouse heb maar die schijnt ook best wel door. ( ik heb mijn blouse 2e hands gekocht)
Eigelijk is zo'n blouse heel erg overbodig want je ziet er toch niets van als je je jasje er over heen aan hebt. Ook de boven kant van je blouse zie je niet want daar heb je een plastron over heen zitten. Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:37

Die van mij schijnt ook door. In de zomer doe ik altijd na het rijden als m'n jasje uitkan, gewoon een dunne bodywarmer eroverheen. Staat ook best netjes en je blouse schijnt niet door. Ik denk dat de duurdere ook wel doorschijnen, dan heb je al gauw met witte blousen.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:07

Ik heb een aardig dure blouse, maar deze schijnt ook door, maar als je er een tshirtje onder doet ofzo.En i.d winter doe je er toch een trui/jas of rijjasje aan.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:09

Ik heb een BR wedstrijdblouse, helemaal wit. En ja die schijnt ook door. Maar ik maak me er nooit zo heel erg druk om. De keren dat je alleen in je blouse mag rijden komen niet veel voor.
Ik zorg in ieder geval dat ik altijd een witte bh aan heb, dan valt het al minder op Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:01

Ik heb zowat alleen nog maar geruite blouses.
Al vallen de mussen van het dak, ik rij toch altijd met jasje aan en als je klaar bent kan je gewoon in je blouse rondblijven lopen en er toch redelijk gekleed uitzien.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:03

Mijn blouse schijnt helemaal niet zo erg door Verward Die van mij zit best ruim, maar je moet gewoon dragen wat je zelf fijn vindt, je ziet het toch niet Lachen


xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:29

die van mij schijnt ook door, gewoon een hemdje of t-shirt er zomers onder en de keren dat je zonder jasje mag rijden is ook zeer weinig...

............

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:32

Misschien kun je er een wit strak t shirtje onder doen? Verward Of even wachten tot Divoza weer uitverkoop heeft, daar heb ik een keer 2 Nilette blouses gescoort voor een tientje (guldens).

Maar als je een mooie wilt, zit je sowieso al tegen de 50 euro aan, maar ik vind al die witte blouses zo DDR staan. Die van mij hebben allemaal een patroontje, meestal streepjes en in blauw. Haha!

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:42

Hoi, ik heb 8 jaar bij de Koninklijke marine gewerkt en het tenue bestond onder andere uit een witte blouse. Hetgene het beste hielp was een huidskleurige bh, misschien een wat ouderwetse kleur maar het helpt echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:48

IK heb een wat duurdere geruite blouse en nee die schijnt niet door En zomers rijdt ik ondanks de warmte gewoon met mijn jasje aan. Die zit er dus altijd overheen.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:12

Ik heb er 1 gekocht die niet erg duur was, iets van 21 euro en ook niet erg doorschijnt OK dan!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:13

Steaming schreef:
Hetgene het beste hielp was een huidskleurige bh, misschien een wat ouderwetse kleur maar het helpt echt.


Idd! Een geheel witte blouse schijnt eigenlijk altijd wel wat door, maar zo is er niets te zien Haha!
Ik rij trouwens wel altijd met jasje aan, weer of geen weer Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers