asmila mijn kampioentje!!weer 2x 1e in dodewaard:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

asmila mijn kampioentje!!weer 2x 1e in dodewaard:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 18:25

Gistermiddag,asmila gereden ging niet zo goed, maar ja kan gebeuren, daarna asmila helemaal klaar gemaakt voor zaterdag.
zaterdag ochtend 7 uur bahbah, vroeg op:( snel wat gedronken en naar asmila toe, de knotjes zaten gelukkig nog goed, de staart was nog mooi ingevlochten(ik ben hier geen held in, maar deze keer was hij goed gelukt!)
9 uur asmila de trailer in, ging gelukkig makkelijk en op naar Dodewaard, als het goed is,hoopte ik, mijn laatste wedstrijd in de B. Ik had namelijk 7 wp.
Ik kom aan, aangemeld, ben ik ingedeeld bij de paarden!!balen dus..maar gelukkig hun fout. Ik mocht toch rijden en zou zoiezo de eerste plaats krijgen, omdat ik een pony had en de enige was. erg oneerlijk dus ik zei dat ik alleen de bekers wilde als ik ze echt verdiend had, minimaal 169 punten per proef..

Uur of 10, 20 min losgereden, ging super en toen ja, de ring in...
Ineens vond ze zo'n deur heel eng, schoot elke keer opzij en ik d8 ja nu heb ik het verknalt.. nou ja volgende proef beter.

proef 2: ging voor mijn gevoel een stuk beter, ze deed haar figuurtjes goed, bleef goed rond lopen, kon niet beter.Alleen bij a-x binnenkomen stond ze scheef, maar ja dat kan gebeuren.

Prijsuitreiking: proef 1: 178 punten
proef 2: 172 punten
Ik vond dit zo raar, voor mijn gevoel ging de eerste veel slechter. Uiteindelijk was ik ook nog eerste van de paarden dus ik vond toch wel dat ik de bekers had verdiend. of niet? Schijnheilig

lekker naar huis toe,asmila gevoerd en lekker in de wei gezet, helemaal gek haha, maar wel mooi om te zien!!

Helaas geen foto's deze keer,mama kon vanuit dat raam de foto's Cheese! niet maken.


Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:32

Heb jij in Dodewaard Gelderland gereden?
Dan heb je dik geluk dat je bij de paarden bent ingedeeld, want de ponyjury was niet veel, normaal heb ik toch wel rond de 170 punten, maar nou was ik 1e met 159 en ik was ook de enige met winstpunt!! Maar supergoeie punten jij!! gefeliciteerd

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:40

sorry dat ik het zeg van ja ik wil minimaal 169 punten ik vind dat niet zo netjes als je 1 winst heb zijn de meeste al blij maar jij moet er gelijk 2

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:46

maar als je nou altijd 2 wintspunten hebt?? Als je je pony nou echt voor die 2 winstpunten rijdt? Het is wat anders als iemand altijd net wel of geen winstpuntje heeft. Maar ik vind dat als je zulke hoge punten rijd dat het dan zwaar tegenvalt als je er maar 1 hebt. Ze zeggen tegen mij ook welleens dat ik niet zo veeleisend moet zijn, maar iemand weet zelf denk ik wel het beste hoe hoog hij of zij de lat moet leggen. Ik denk dat zij haar pony gewoon super voor elkaar heeft voor in de B en ze wel bijna altijd die 2 winstpunten krijgt.

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 18:55

nee, ik moet er geen 2, maar ik vind voor mijn doen, dat ik alleen de 1e plaats mag hebben met 2 wp. is toch alleen maar eerlijk!!
ja klopt, dodewaard in gelderland haha, wie had je als jury? had je goeie concurrentie of dacht je van nee, niet echt....leuk dat je even reageert:)

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 18:55

nee, ik moet er geen 2, maar ik vind voor mijn doen, dat ik alleen de 1e plaats mag hebben met 2 wp. is toch alleen maar eerlijk!!
ja klopt, dodewaard in gelderland haha, wie had je als jury? had je goeie concurrentie of dacht je van nee, niet echt....leuk dat je even reageert:)

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:58

ik had Piet Kersten als Jury en echt goede concurrentie was er niet wel wat die netjes reden maar niet echt van wow! ofzo haha maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. En ff iets heel anders start jij nog meer wedstrijden in de buurt van Dodewaard?

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:03

uhm, tsja wat is dichtbij....ik heb nog maar 6 wedstrijden gereden, overasselt, malden,dodewaard en ewijk (je snapt bij 2,2 proeven)in ewijk had ik de sel. gewonnen weet jij misschien hoeveelste ik moet worden in heteren om naar regiokamp. te mogen? heb je missschien foto's van je pony?vind ik leuk om te zien!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:07

Melissamanda schreef:
sorry dat ik het zeg van ja ik wil minimaal 169 punten ik vind dat niet zo netjes als je 1 winst heb zijn de meeste al blij maar jij moet er gelijk 2

jah ik zou ook blij zijn met een puntje in de L2.
maarjah gefelciteerd OK dan!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:10

haha, ja ik ook!maar dit is nog maar de B he;)

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:10

haha, ja ik ook!maar dit is nog maar de B he;)

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:11

Nou als je in Ewijk eerste bent geworden en je wordt in heteren weer 1e ben je zeker dat je mag, maar als je het precies wil weten moet je op www.startlijsten.nl kijken en dan de uitslagen van ewijk en puiflijk(daar was de andere selectie) vergelijken en dan kijken wie er er alle 2 de keer in de kop zaten (Volgens mij wisseld het best wel, want ik heb ook alle 2 de selecties met een pony in de B gereden en was 7e en 20e ofzo, t was heel moeilijk om daar goed te rijden, want bij alle 2 me proeven werd me pony helemaal gek, vond alles eng!! op de 1e selectie stonden er hekjes en daar is ie doorheen gesprongen en 2e selectie ging ie niet verder als de B omdat ie de deur eng vond, resultaat, ik maak totaal geen kans meer! dus ik denk dat je hele goede kans maakt, want heel veel pony's hadden dit probleem!

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:13

oeiiii, gaat het ook om de punten verder of niet?

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:16

aiii, puiflijk staat er niet meer bij volgens mij bij uitslagen helaas:( nou ja

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:21

ik heb de uitslagen van puiflijk nog wel volgens mij. het gaat verder niet om de punten. maar ik weet wel dat in puiflijk hele andere 1e 2e en 3e enzo waren. Het meisje wat bijvoorbeeld 1e selctie laatste was, was de 2e 3e (eerst 131 punten, toen 171) Dus het scheelde wel heel veel!

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:25

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
ik had Piet Kersten als Jury en echt goede concurrentie was er niet wel wat die netjes reden maar niet echt van wow! ofzo haha maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. En ff iets heel anders start jij nog meer wedstrijden in de buurt van Dodewaard?


Wat verwacht je ook in de B voor concurentie Verward de B staat niet voor niets voor beginnend. Misschien vinden jij en Ashmila jezelf nogal al goed voor de B maar dat betekend nog niet dat de rest ook zo goed is Lachen Er zijn zat mensen die er moeite voor moeten doen om in de B te rijden...
Sorry maar ik vind het een beetje verwaand over komen:
Er was weinig concurentie Bloos!
Ben benieuwd hoe jullie het in de L doen! Knipoog succes OK dan!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:09

Ik ga met INkie mee in haar mening

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:09

maar wel gefeliciteerd hoor!
En veel succes met je volgende wedstrijden Lachen


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 10:39

Ashmila en kimmie-is-mijn-schatje moeten me niet verkeerd begrijpen dat ik ze afkraak ofzo. Maar ach reden staat hier boven Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:57

Ik begrijp wat je bedoelt Inkie...ik ga met je mee.

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 14:30

nee zo bedoel ik het niet, en verwaand ben ik al helemaal niet, ik hoop ook dat het goed gaat in de L1 ja, maar kan ik er wat aan doen dat ik in de B goed rijd dan ben ik toch niet verwaand!en tuurlijk, sommige mensen moeten meer moeite doen, is ook niet erg, maar als ik altijd goede punten haal en deze keer niet en ik was zoiezo eerste vind ik dat gewoon niet eerlijk dan heb ik dat niet verdiend. maar goed, misschien dat ik niet verder kom als de L1 dat weet je natuurlijk nooit, maar tog vind ik het niet leuk dat jullie zo over me praten, want zoiets heb k nog nooit gehoord.echt flauw hoor, ik mag toch wel blij zijn met mijn snelbehaalde wp's!!!was dat nou weer

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 14:30

en je moet tog ergens beginnen

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:47

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
ik had Piet Kersten als Jury en echt goede concurrentie was er niet wel wat die netjes reden maar niet echt van wow! ofzo haha maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. En ff iets heel anders start jij nog meer wedstrijden in de buurt van Dodewaard?


Waar in Dodewaard worden die wedstrijden dan gehouden? Daar ligt toch geen manege of iets dergelijks?
Verward

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:18

Asmila schreef:
nee zo bedoel ik het niet, en verwaand ben ik al helemaal niet, ik hoop ook dat het goed gaat in de L1 ja, maar kan ik er wat aan doen dat ik in de B goed rijd dan ben ik toch niet verwaand!en tuurlijk, sommige mensen moeten meer moeite doen, is ook niet erg, maar als ik altijd goede punten haal en deze keer niet en ik was zoiezo eerste vind ik dat gewoon niet eerlijk dan heb ik dat niet verdiend. maar goed, misschien dat ik niet verder kom als de L1 dat weet je natuurlijk nooit, maar tog vind ik het niet leuk dat jullie zo over me praten, want zoiets heb k nog nooit gehoord.echt flauw hoor, ik mag toch wel blij zijn met mijn snelbehaalde wp's!!!was dat nou weer


Ik weet dat je het niet zo bedoelt! maar je kan je woorden toch iets anders brengen! Het klinkt al een stuk leuker als je zegt:
Ik hoopte op 3 winstpuntje want dan zou ik naar de L1 mogen.

dan

Ik ging voor de 2 winstpuntjes per proef dat moest makkelijk haal baar zijn want ik haal gewoon hoog in de B.

snap je wat ik bedoel? dat laatste heb je niet letterlijk gezegd maar ik geef maar ff een voorbeeld.... het verschil tussen de eerste en de laatste zin! Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:23

Melissamanda schreef:
sorry dat ik het zeg van ja ik wil minimaal 169 punten ik vind dat niet zo netjes als je 1 winst heb zijn de meeste al blij maar jij moet er gelijk 2

ze wilde gwn de B uit LOGISCH wil ik ook hahahah goed gedaan meis OK dan!

Just Beleve and HOPE


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries1990, LisaVH96, Marsie2, Theseus en 11 bezoekers