Paard Ahoy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Paard Ahoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 21:37

Nou het was eindelijk zo ver paard ahoy Haha!

Het was best wel klein maar toch gezellig.. Lachen

Sharir, Ik en Sharirbobby zijn lekker met zijn drieen'der heen geweest het was lekker gezellig alleen tog kleiner dan dat we hadden verwacht.. Lachen
Wij hebben alle shows gezien en het was egt leuk Lachen
Ik heb met name genoten Van De Shires.. Appaloosa`s.. De barrelrace.. dat was egt geweldig..
ook was de freestyling (ofzo iets) erg leuk zonde dat Die man van die schimmel er af was gevallen Boos! (ook een bokker dacht ik )
Ook hebben we de gelders gezien de arabieren de hakneys.. de nwe foresters (bokker bij)
Uhmms nouja alles was gewoon leuk om te zien niet te vergeten guusje was er Lachen hij was lekker druk..
Hmms Het was gewoon super om die shows te zien en erg leuk om naar te kijken sommige vinden er niks aan en andere vinden het helemaal geweldig Lachen
Pff het eten was wel duur sow.. ff een 2 patatjes 2 drinken 3 mayo 9.50
egt duur Boos!
maarja ik hoop dat jullie stiekem even mee genieten en binnekort plaats ik de foto`s Lachen
54 foto`s gemaakt hahahahaha Haha!
Nou kussies

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:39

Ik ga er morgen heen...ben erg benieuwd....

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 21:43

hhaaha het is egt leuk je moet lekker naar die kurs kkijken dat is egt leuk Lachen

karen
Berichten: 14
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:43

hallo,

Even een reactie op paard ahoy, waar ik vandaag ook geweest ben. Ik vond het op de eerst plaats duur als je zag hoe klein het was!!! ik ben elk jaar naar Utrecht geweest toen het daar nog was en dat was veel!!!! groter. Ik vond het veel te weinig.
De shows waren wel leuk.....vooral de Parelli show. Eddy Modde viel er af maar het paard kwam wel netjes terug.
Maar volgend jaar zien ze mij er niet meer!!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:21

Ik vond de parelli show ook echt leuk om te zien!! Verder vond ik t tegen vallen.. die shets waren ook wel gaaf!
En bij die apaloosa reed echt een vaag mens mee.. dat paardje leek onwijs jong, had een mini staartje, een doorgezakte rug en liep alleen maar met zn kop in de lucht omdat dat mens zo zat te trekken!
Maar goed, verder wast wel leuk!

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:24

Aramat schreef:
Ik vond de parelli show ook echt leuk om te zien!! Verder vond ik t tegen vallen.. die shets waren ook wel gaaf!
En bij die apaloosa reed echt een vaag mens mee.. dat paardje leek onwijs jong, had een mini staartje, een doorgezakte rug en liep alleen maar met zn kop in de lucht omdat dat mens zo zat te trekken!
Maar goed, verder wast wel leuk!

Ik vond dat ze wat te zwaar was voor dat beestje! Denk dat ie beetje last had van zijn rug en daarom zijn hoofd in de lucht gooide om zijn rug te ontlasten maar zij zat zo te rukken en plukken dat het weinig uitmaakte.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:31

ik vond het ook erg klein en duur, heb geen patat kunnen vindenb, alleen broodjes, maar heb me wel vermaakt.
ik vond dat VD wel leuk, maar de rij-shows wat minder, een aantalm zat enorm te trekken aan de teugels

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:39

Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 01:30

liberty schreef:
Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?


sorry dat ik hier even op reageer,maar de mensen van een aantal stands die wij hebben gesproken vonden het zelf ook een aanfluiting!!!
Waarbij ik me aansluit,maar waar ik eigenlijk op reageer is dat de organisatie in dezelfde handen is als paard .... in Utrecht!!!!!
De mensen van diverse stands hebben dat aan ons verteld!!!!
Gr.Danie

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:25

liberty schreef:
Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?


ja de new foresters, ik vond ze heel leuk rijden. de carrousselproef van de appaloosa's was technischs iets beter vond ik, maar de new foresters vond ik weer mooier om naar te kijken


en van diegene op de apaloosa met de doorgezakte rug, dat was idd geen gezicht. dat niemand daar thuis iets van zegt. want dit was een duidelijk slechte combi

de barrelrace was wel echt leuk

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:59

liberty schreef:
Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?

Ik heb de foresters zien rijden. Het zag er goed uit, maar ik vond wel dat er heel erg op de sporen gereden werd. Er waren maar 2 of drie die niet constant zaten te prikken. vond ik heel jammer, want verder was het een leuke show.

yellow
Berichten: 36
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:34

Dit was voor mij de eerste keer en ik heb vooral genoten van de shows.Ik ben op zoek naar een pony voor mij en mijn zoon en heb hele leuke contacten gemaakt bij de stands.Ondanks dat het aan de kleine kant was hebben we toch een hele dag rongelopen en genoten,volgend jaar ga ik zeker weer.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:57

ik vond het wel leuk.
in utrecht was ik ook geweest, maar dat was in 2000, dus al weer even geleden. volgens mij heb ik toen meer naar standjes gekeken dan naar shows. nu meer naar shows. standjes waren er best weinig Scheve mond \
die shows van parelli waren echt leuk. van robin hood ook. eigenlijk vond ik ze allemaal wel leuk om naar te kijken hoor.
dat van die ene appaloosa zag ik inderdaad ook dat ie steeds zo in verzet was, maarja dat kan goed door alle drukte komen, thuis gaat het vast wel goed, anders neem je zo'n beesje niet mee lijkt mij.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:54

SharirBobby schreef:
dat van die ene appaloosa zag ik inderdaad ook dat ie steeds zo in verzet was, maarja dat kan goed door alle drukte komen, thuis gaat het vast wel goed, anders neem je zo'n beesje niet mee lijkt mij.


Maar vond je niet dat dat beesje een erg doorgezakte rug had, en heel jong leek?? Hij was best groot, maar had echt een mini staartje, en zn hele bouw vond ik lijken op dat van een paardje dat nog geen 2 is..
Heb me er echt over verbaasd hoe t eruit zag!

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:09

Ik vond het inderdaad nier erg groot, maar precies goed voor 1 dag. Je had wel voor ieder wat wils!! Ach... we zijn gewoon verwend!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:51

Tja, het was moeilijk rijden op Ahoy..... De ring lag echt pal op de tribunes, wat we niet verwacht hadden, waardoor 1 pony bang werd van de mensen Scheve mond Maar ja, netjes opgelost Lachen Moet zeggen dat het vandaag drukker was dan gisteren Lachen
Billy: dat van die sporen was idd jammer, had het nog zo gezegd dat het rustig moest, en ze waren kei moe de pony's..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:52

stagave schreef:
Ik vond het inderdaad nier erg groot, maar precies goed voor 1 dag. Je had wel voor ieder wat wils!! Ach... we zijn gewoon verwend!!


Moet je daarom tevreden zijn met minder? Ik vond de 10 Euro Entree aardig aan de prijs, en idd, als je de Equitana gewend bent, dan is een halve hal toch wel een aftreksel daarvan...

zoals een van de omroepers zij: de stands waren het strodorp. Het was dus geen beurs in zijn ogen Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 10:26

liberty schreef:
Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?


Ik heb de new-forest zien rijden Lachen
Het zag er heel leuk uit Knipoog

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 10:28

Billy"]
[quote="liberty schreef:
Jullie moeten je wel bedenken dat Paard Ahoy een gehele andere organisatie heeft.... Het staat allemaal in de kinderschoenen. Ach, komt vast wel goed allemaal Lachen

Wie heeft de New Forest nog zien rijden?

Ik heb de foresters zien rijden. Het zag er goed uit, maar ik vond wel dat er heel erg op de sporen gereden werd. Er waren maar 2 of drie die niet constant zaten te prikken. vond ik heel jammer, want verder was het een leuke show.
[/quote]

Hej billy wij hebben jou nog gezien Lachen
Haha je zat 3 stoelen onder ons.. we riepen nog heel zachtje BILLY.. of in de mom van HEjdat is tog billy maarja je hoorde het niet Boos!

de 2de meeting is weer onze neus voorbij gegaan Tong uitsteken

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 10:30

liberty schreef:
Tja, het was moeilijk rijden op Ahoy..... De ring lag echt pal op de tribunes, wat we niet verwacht hadden, waardoor 1 pony bang werd van de mensen Scheve mond Maar ja, netjes opgelost Lachen Moet zeggen dat het vandaag drukker was dan gisteren Lachen
Billy: dat van die sporen was idd jammer, had het nog zo gezegd dat het rustig moest, en ze waren kei moe de pony's..


hahah wij wisten niet meer wie je was of je nou Op die valk pony reed..
Of op die voorste pony rechts dacht ik (meisje met bril)
om het maar zo even te zeggen.. Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:44

junta_mellie schreef:
Hej billy wij hebben jou nog gezien Lachen
Haha je zat 3 stoelen onder ons.. we riepen nog heel zachtje BILLY.. of in de mom van HEjdat is tog billy maarja je hoorde het niet Boos!

de 2de meeting is weer onze neus voorbij gegaan Tong uitsteken


tsssssk, volgnde keer harder roepen he, ik bijt niet Haha!
dan heb je Ilindra ook gezien, want die zat naast me

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 10:55

een blond meisje dacht ik of niet?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:07

En mij............ met de kids........ ik zat er ook bij.....Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:10

kim zat er niet de hele tijd bij, die kun je gemist hebben, maar als je achter me zat zat Lia rechts van mij. meer rood als blond volgens mij. Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:17

We maakte in iedergeval genoeg herrie Haha!