ik moet geld uitgeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ik moet geld uitgeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:02

hoi veel mensen kopen teveel en ik te weinig want ik heb een tegoedbon van in totaal 80 E bij de ruiterwinkel , maar wat moet ik kopen Verdrietig (ben natuurlijk wel heel zielig Tong uitsteken )

ik heb
bandages/ondeerlappen
2 sjabrakjes
wedstrijdkleding
poetskist
poetsspullen
snoepjes
bodywarmer / trui en dergelijken
zwarte rijbroek / babyblauwe rijbroek / witte rijbroek
hoofdstel (en onderdelen)
halsters /halstertouwen/vliegenfrontriemen
glansdoekjes
ledervet
hoevenvet
cap
rijlaarzen
jodphurs chaps

wat kan ik nog meer kopen van ongeveer 80 E heb lopen denken aan een neiuwe casco cap (youngster maar die hadden ze niet , niets waarmee ik vooruit ga onder de 100 E) thermoslaarzen , maar die vind ik geen gezicht doe wel dubbele sokken aan , nieuwe chaps of jodphurs

binnekort krijg ik trouwens wel 2 verzorgponys!!!


verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:09

geef m aan mij Haha!
Ik weet zo even niet wat je zou kunnen kopen, meestal als ik in een ruitersportzaak ben, zie ik ineens veel leuke dingen, dus ga gewoon eens even kijken.

[o]

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:25

ik zou dat geld echt zo kunnen besteden! Maar hoe kom je aan een bon van €80,- als je er eigenlijk neit zo veel mee kan? Ik bedoel die krijg je toch neit zomaar? Verward Nou ja, als je verzorgpony's krijgt zou je kunnen kijken voor een deken ofzo... Natuurlijk kan je ook altijd meer halsters, touwen en chabrakjes kopen... I Love halsters touwen en chabrakjes Lovers

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:36

Ik weet niet welke ruitersportzaak het is, maar je kunt hem misschien verkopen. Dat doe ik ook altijd als ik even niets nodig heb *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:39

neej ik had een trui gekregen maar die was te klein , en had nog van een actie 25 E in totaal mag ik nu dus 80 E uitgeven , maar tis een vrijkleine ruitershop en ben vanmiddag langsgeweest maar zag ff niets dus ik dacht mischien weten jullie iets

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:41

hmmz, geen grotere trui?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:42

had die trui trouwens voor kerstmis gekregen en kon dus niet mee om hem te passen maarja ik heb al 2 halsters en mijn moeder vindt een nieuw halster onzin , maja ga toch nog maar een keertje kijken voor een lederen halster

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:44

grotere trui hadden ze niet was de grootste Boos!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:46

das balen... ja een nieuw halster is misschien een beetje onzin, maar het geld niet uitgeven is onzinniger... kan je geen geld terug krijgen?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:40

Een zweep
Een mooi dik shabrak

Of je wacht gewoon even en bewaart hem voor als je echt iets nodig hebt Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:42

Feetje schreef:
Een zweep
Een mooi dik shabrak

Of je wacht gewoon even en bewaart hem voor als je echt iets nodig hebt Lachen



Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 02:13

een deken misschien ? Haha!
of verkoop die bon aan iemand, voor bijv. 50 euro ofzo

-

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:16

Of je koopt een boek Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:53

of longeerspulletjes (singel, lijn, zweep) altijd handig!! Of een tof boek!

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:40

Je kan gewoon wchten tot je iets nodig hebt. Als je nieuwe verzorgponys krijgt, heb je vanzelf wel iets nodig wat de eigenaar onnodig vind Haha!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:18

Sting schreef:
Je kan gewoon wchten tot je iets nodig hebt. Als je nieuwe verzorgponys krijgt, heb je vanzelf wel iets nodig wat de eigenaar onnodig vind Haha!


Inderdaad... wat je ook kunt doen, natuurlijk niet de bedoeling en je meot een beetje lef hebben is vragen aan iemand in de winkel, die iets komt kopen of hij/zij dat even van jouw bon wil doen en jou dan het geld contant wil geven... dan kan je er mee doen wat je wil!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:21

supertygetje"]
[quote="Sting schreef:
Je kan gewoon wchten tot je iets nodig hebt. Als je nieuwe verzorgponys krijgt, heb je vanzelf wel iets nodig wat de eigenaar onnodig vind Haha!


Inderdaad... wat je ook kunt doen, natuurlijk niet de bedoeling en je meot een beetje lef hebben is vragen aan iemand in de winkel, die iets komt kopen of hij/zij dat even van jouw bon wil doen en jou dan het geld contant wil geven... dan kan je er mee doen wat je wil!
[/quote]

Ja dat kan natuurlijk ook, dat je gewoon iets minder voor die bon vraagt dan hij waard is, denk dat mensen die echt iets willen kopen daar wel blij mee zullen zijn, maar ja, dan moet je idd wel wat lef hebben Knipoog

-

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:29

Hahaha wat een problemen toch he Knipoog veel plezier met het uitgeven! mocht je er echt niet vanaf komen wil ik je wel even helpen:) geen probleem...

Inguhh

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:42

ik weet misschien nog wel wat je krijgt binnekort 2 verzorgpony's ik weet niet of die op dezelfde plaats staan, als ze wel op dezelfde plaats staan dan heb je hier niks aan, maar staan ze op 2 verschillende plaatsen dan kan je misschien 2 aparte poetskisten aanschaffen...
zo kun je voorkomen dat je ziektes overbrengt, misschien wel handig.. Ik heb ook aparte poetsspullen voor de manege en mijn verzorgpaard!!! *LOL*

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:00

ík vind de longeerspullen eigenlijk ook wel een goed idee... maar kan je de bon neit inruilen ofzo? want als je die mensen nou dit probleem voorlegt.. het is redelijk onzinnig om iets te kopen wat je niet nodig hebt...

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:26

Ik heb voor de kerst zadeltassen gekregen die je kunt gebruiken als je een lange rit gaat maken. Ik ga vaker een paar uur op pad en nu kan ik ook picknicken.

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Silviej
Berichten: 74
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:42

Koop een leuk sjabrakje met naam ( van jouw verzorpony of van je zelf ) erop geboduurd.. Ook kun je sporen, hoes voor over het zadek ofzow... of kijk es rnd, misschien vind je nog wat leuks..
succes xxx

It's like a dream, to be with the horses..

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:05

koop een shabrakje, dat kan nooit kwaad en koop een mooi wedstrijdhoofstel als je wedstrijden rijd, koop een mooie zweetdeken
een lekkere grote zak voer gaat er ook altijd wel in Haha!

uhm mooie peesbeschermers met bont *LOL*
een mooi leren halster als je dat nog niet hebt

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers