waar kan je lang haar laten maken/knopen ect

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:45

Ik wil namelijk lang haar laten maken...weet iemand waar je dat kan doen en hoeveel het kost? Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:52

Niet doen hoor!!!!!!!!

Je eigen haar knapt er helemaal van af.....die stukken die er aan gezet worden dat is namelijk veels te zwaar voor je haar waardoor je gewoon plukken haar verliest.............!!!!

Bedenk heel goed wat je doet.......want het kost enorm veel geld en je hebt er maar heel weinig plezier van!!!!!

Geloof die praatjes in de kapsalon niet..........

Ik spreek uit ervaring Frusty

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:54

Ok dan kan ik het beter niet doen...maar weet je misshcien waar ze van dan nephaar aan een klip verkopen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:01

op de zuid nederlandse beurs hadden ze van die klippen.. maarja, die is nu weg. Lips are sealed

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:02

in amsterdam...

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:10


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:24

Als je echte hairextensions neemt, van echt haar dus, dan heeft je haar er niet veel onder te lijden.
ik heb ze verleden jaar ook gehad, beviel prima.
Maar goedkoop is het dus niet.
voor een overgang van halflang naar lang haar, moet je echt rekenen op zo'n 500,-.
Ik heb het dus gewoon bij de kapper laten doen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: irene op 2001-11-04 21:25 ]</font>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:37

Ik had dus ook echt haar, maar ik had extantions en ik was echt 1000 gulden kwijt, ze zijn ongeveer een uurtje of 5/6 bezig geweest.
Ik had 125 extantions op het hoofd......en ik heb het serieus 1 maand ingehad........het zat ontzettend strak en het deed pijn en je moet het heel goed borstelen anders dan komen er klitten in bij de extantions .......langzamerhand begonnen er plukken uit te vallen.......maar neit alleen die nep plukken maar ook mijn eigen haar waar het aan vast gemaakt zat Huilen
Tis niet zo dat ik kale plekken op het hoofd had maar ik vond het geen fijn idee dat dat eruit viel met mijn eigen haar, dus ik heb het er uit laten halen.........en ook dat kost geld (dat kun je helaas neit zelf doen).
Ik wilde niet luisteren naar niemand.......dus heb ik het gevoelt hihihi
De meeste kapsalons hier in de buurt doen het niet eens meer omdat er teveel klachten van komen!!!!

Succes met je beslissing!!!
Mocht je voor een staart gaan die verkopen ze volop in Amsterdan Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:09

Moet je een beetje haar van mij Verward Haha! Ik heb het lang, maar binnenkort niet meer. Ik heb steeds hoofdpijn omdat mijn haar zo zwaar is, los gaat wel maar dat zit vreselijk irritant.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:33

Ik heb het een paar jaar geleden ook laten doen, extensions dus. Heb ongeveer 6 uur in de stoel gezeten, was rond de 1100 gulden kwijt, maar ik was er echt supertevreden over!!!! Het heeft er bij mij 5 maanden ingezeten, nooit geen last van gehad (wel zelf heel goed voor zorgen, dus met de speciale shampoo en borstel aan de gang en 's nachts netjes in een knot boven op je hoofd). Toen ik het eruit liet halen waren ze ook weer een aardig tijdje bezig (dus weer hoop centjes) maar mijn haar eronder was mooier dan ooit Haha! . Tja dus verschillende meningen, maar mijn ervaring is dus toppie!! Heb het laten doen bij een kapper in Amsterdam vlakbij de pc hooftstraat, weet helaas de naam niet meer. Succes met je keuze!