2 K*T meiden op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

2 K*T meiden op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 22:10

Hoi,

Wij hebben nu 2 meiden op stal lopen die een e-pony'tjes doen die net onder het zadel is maar ze kunnen echt niet rijden. Komen ze op stal doen die deur open gaat Vicky happen naar ze en dan gaan ze ons de schuld geven dat wij haar vals hebben gemaakt terwijl ze naar ons heel lief is. Ze trekken die pony uit de box en pluren haar egt aan de stapmolen van hier sta je ff uit de weg Verward . Gaan ze uit mesten wat ze al helemaal niet kunnen halen ze 1 kruiwagen eruit want dat is meer dan genoeg.(er liggen misschien nog 2 kruiwagens viezigheid in). Poetsen dan halen ze er 1 borstel over heel en gooien egt het zadel erop ook egt niet kijken of er druk punten zijn want je dat weten ze niet. En onder tussen gaat het gesprek alleen maar over jongens met wie ze allemaal wel niet gezoent hebben. Gaan ze rijden moet eerst aan de longeerlijn waar 1 haar al niet kan houden dus moet die ander er gelijk maar op gaan rijden. Teugels strak dus word ik boos van laat die teugels langer dus dan kin begint tegen me te schelden en toen liep ik weg toen zag ik der zagen in de mond van het paard daar word je gewoon eng van Boos! . Toen ben ik maar weggegaan. Hoorde ik van een stal genootje dat ze 15 minuten gereden hebben en binnen 10 min stond ze weer op stal en waren ze weg. Maar van de eigenaar van stal mogen we ond er niet mee bemoeien want hij vind ze wel aardig vind je het logisch die meiden slijmen alles bijelkaar bij de eigenaar.

Sorry moest het ff vertellen


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:20

wat zielig voor dat beestje zeg, ook raar dat de staleigenaar niet luisterd naar mensen die er langer dan hun zijn. Zijn er nog meer mensen die er wat van gezegt hebben dan?

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 22:30

Ja maar ze doen het alleen goed als die staleigenaar er bij is en dan zijn ze heel aardig tegen hem aan het doen maar onder tussen....

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:33

Wat enorm zielig! Die kinderen geven helemaal niet om de paarden, hou oud zijn die meisjes?! En idd raar dat de eigenaar niet luisterd naar mensen (zoals jou) die er al langer zijn en er ook verstand van hebben! Ik zou gewoon eens op die meisjes afstappen en zeggen dat dit ECHT niet langer kan! Maar jah ze zullen waarschijndelijk ook niet luisteren! Hmm dis wel moeilijk hoor!

(L) a n d r e w (L)

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 22:46

De 1 is 16 en die andere 18, die stal eigenaar snap ik ook wel want als hij er is gaan ze ineens heel goed rijden en dan ziet hij het probleem niet. Je kan wel op ze afstappen maar dan krijg je een bek van hier tot tokeyo terug ik heb het al eens gedaan maar je krijgt dan alleen maar gezeik

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:53

camera op hangen in de stal en showen maar :wink:

Icelandics
They grow when you get on

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:16

Jah wat vervelend dat ze zo'n grote mond hebben! Jah idd een camera ophangen! Echt enorme k*T meiden!Wat een stelletje .... ik kan me hier zoo boos op maken! Hele veel suc6 ermee!

(L) a n d r e w (L)

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:22

Najaah wat een &^@#&* meiden.. Hebben ze uberhaupt wel verstand van paarden?? Bloos! Is toch niet normaal om zó met een paard om te gaan!!!
Donna

ik wil pb-tjes Tong uitsteken wie o wie Tong uitsteken Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:27

horssie schreef:
camera op hangen in de stal en showen maar :wink:


En als je dat niet hebt foto´s maken, want foto´s en camera´s liegen niet

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:04

Misschien de eigenaar nog eens zeggen dat de meiden met zijn voeten aan het rammelen zijn, en als hij het niet geloofd moet hij zich maar ergens verstoppen en zelf zien hoe de die twee troelas met zijn paarden omgaan ofzo?

tssssssssssss idd stom . Als je er niets om geeft waarom doe je het dan, ze worden er zeker vet voor betaalt hé?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:09

Echt zielig!
Die verdienen echt geen paard!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:22

twee van die kakwijven dus die denken dat ze de hele wereld zijn en alles het beste weten, tssssssss daar heb ik dus ook een bloedhekel aan, geef ze geen aandacht dan zijn ze ook niks meer, hoe meer je er aandacht aanheeft, hoe meer ze moeten tonen wat ze wel niet zijn, snelste manier van afleren, aan de eigenaar kun je het duizend keer zeggen, hij zal toch bij zijn mening blijven, hij zal het vanzelf leren als de paarden iets hebben, ja sorry, klinkt misschien niet fair maar de enige wie je ermee tart dan ben jijzelf!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:52

agg wat zielig voor die pony! Wat erg dat er van die meiden bij jou op stal staan!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 10:23

Ik ga vandaag ff met de staleigenaar praten want hij gelooft mij wel want gister was er nog iemand en heel de stal mag die kinderen niet meer. En ze denken dat ze alles mogen met die poný maar als je die pony ziet denk je egt soooo die is gaaf(als ze goed gereden word en ze heeft de wil kan die pony zo naar het Z)
Maar de eigenaar van die pony komt nooit want die is ziek en wij moeten maar op die pony letten

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 11:16

aah wat zielig voor die pony! wel goed dat je vandaag naar die staleigenaar gaat.. het is trouwens ook handig dat niemand van die stal hun mag, zo kan er wat aan gedaan worden! wat een zielig beestje!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 11:30

Wat een stomme kinderen inderdaad Stoom uit je oren
Ziet die eigenaar of de eigenaar van de stal ze dan nooir rijden?Ik heb medelijden met het paardje hoor gelukkig dat jullie er nog op letten...
Ik hoop maar dat de eigenaar ook ziet dat ze het paardje slecht behandelen ~~}>

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:34

Wat een rot meiden.
Denken zeker dat ze alles zijn bah. Stoom uit je oren

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:41

Die meiden wil je echt het liefst een pak rammel geven! Denken echt dat ze alles zijn, maar ze zijn in het echt helemaal nix! Ze hebben helemaal geen verstand van paarden! Bah echt een stel r*t meiden!

(L) a n d r e w (L)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:54

Wat een verschrikkelijke meiden! Dat zijn echt geen paardengekken hoor!
Ik zal gewoon tegen de eigenaar blijven volhouden. Desnoods verstopt hij zich in de stal zoals al eerder gezegd is om de situatie te bekijken. Dit vind ik echt niet kunnen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:13

Buiten het mesten en de strakke teugel om zie ik eigenlijk weinig problemen Verward
Als ik weinig tijd heb gaat er ook ff een borstel over en het zadel erop.
Voor een jong paard dat net onder het zadel is, is een kwartiertje/half uurtje rijden lang zat, zeker gezien er stapmolen en longeren voor zit.
Toen Jamaica nog zo jong was longeerde ik haar ook altijd van te voren, dan kon ze ff haar ei kwijt

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:56

het gaat denk ik om het principe!

Ik vind het wel stom dat die meiden heel goed hun best doen als de eigenaar er bij is!!!en dan ondertussen!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:34

Vandaag waren ze ook weer bezig, Ze willen zelfs niks voor dat beessie kopen dus jatten of gebruiken ze het gewoon maar ff van jou zonder te vragen maar nu heb ik me sjabrak en me vriendin der hoofdstel afgepakt want die hadden hun. En ik had egt ruzie ik was nu egt heel boos maar ja zij zet dan ook een grote bek op en dan stop ik maar en dan zit ze keihard in die mond zegt ze ja hij is zo sterk ja als je dan gaat zagen word ie nog harder in der mond. Ik ken me er zo boos ommaken en ik heb met de eigenaar gepraat en hij zei gelijk al zo zijn ze weer bezig dus toen waren ze er vanmiddag en toen gingen ze weer slijmen loopt 1 meisje op de eigenaar af zegt ze kan ik u volgende week even spreken om kennis te maken.(slijm slijm en nog eens slijm)

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:09

stef schreef:
Als ik weinig tijd heb gaat er ook ff een borstel over en het zadel erop.

Ik ben dus niet de enige Haha!
Voor de rest... Zielig voor het paard, maar door je erover op te winden maak je het alleen maar erger. Het is natuurlijk niet zo netjes hoe ze het doen. Maar zorg maar gewoon dat je zelf wel goed voor je paard/pony zorgt, dan heeft die wel een leuk baasje! Lachen
en zou je misschien wel met leestekens willen schrijven en gewoon NL?? Lachen

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:52

Arm paard! Volgens mij heeft die eigenaar ook een groot bord voor z'n kop.
Misschien kunnen jullie als ze er niet de stal van dat paard een beetje uitmesten e.d. Anders is het miss wel erg zielig voor dat paard vind ik.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:11

Ik vind et eigenlijk wel meevallen Scheve mond
Ik heb paarden mishandelt zien worden.. hij wordt hier iig niet in mekaar geslagen en zo. Misschien is dit ook wel een vorm van mishandeling, maar ik vind het toch niet echt van wat je zegt VERSCHRIKKELIJK.
Het komt toch wel uit, als het echt zo erg zou zijn... Die eigenaar is vast niet voor eeuwig ziek Scheve mond
En wat is de reden dat die meiden dat mochten doen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers