Als je vriend in pak moet...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Als je vriend in pak moet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 19:56

Momenteel zijn mijn vriend Patrick en ik in Brussel. We logeren in mn vaders appartement, aangezien hij en zn partner op vakantie naar Sicilie zijn...
Nu hadden we dus al een paar dagen geleden door gekregen dat we met Oud en Nieuw 'netjes gekleed' verwacht worden. Dus geen spijkerbroek en trui, nee netjes... Clown Voor mij is dat niet zo`n groot probleem, heb wel een net pakje wat wel eerst ff naar de stomerij moet. Maar mn vriend heeft dus echt alleen maar spijkerbroeken (en een joggingbroek etc... Rolleyes ), dus die kreeg het al Spaans benauwd bij het idee in een nette broek te moeten verschijnen. Mn vader had al lief aangeboden dat hij zn schoenen wel mocht lenen, en als we toch hier waren, hij maar een overhemd uit zn kast uit moest zoeken.
Maarja, ik heb nog wel een beetje eer, en besloot dus dat wij zelf wel een nette broek en overhemd zouden gaan halen voor Patrick. Cool

Vandaag zouden we nog naar het centrum gaan (rue Neuve voor de kenners!), aangezien de winkels weer open waren. Zo gezegd, zo gedaan, we mochten mn vaders auto ook nog eens lenen (die heeft een CD plaat (voor diplomaten) en dan mag je dus "overal ongestraft" parkeren ). Eigenlijk zonder idee van pakken kopen, zijn we die straat ingegaan! Toen kreeg ik plotseling een invalling, en bedacht dat het HET moment was om Pat zn pak te gaan kopen! Haha!
Hihihi, das grappig! Heb `m de Celio ingesleurd, hokje ingeduwd met wat broeken, maar geen van allen zat goed. Hij pisnijdig, aangezien hij zowieso al een hekel heeft aan shoppen, en dan ook nog eens zulk soort kleren... Dus als een bokkige ezel bleef hij daar in zn onderbroekie in dat hokje staan wachten terwijl ik kleren aandroeg. Niks goed, dus op naar de volgende winkel. Dat was typisch zo`n winkel waar je goedkoop "voor die ene dag per jaar" een pakje aan kan schaffen. Het volk wat er rond liep was absoluut geen pakkenvolk (you know what I mean), en bij de pashokjes was het dan ook een en al gegiechel van opgefokte dames die hun vent eindelijk eens in het net zagen! Inclusief ik dus! *LOL* Hup, Pat met wat broeken het hokje weer ingeduwd, en maar passen die handel. Hij vond het echt drie keer niks, en werd echt best kribbig. Maar het was gewoon hilarisch, ik lag iedere keer helemaal in een scheur, terwijl hij daar maar in zn onderbroek stond met al die broeken in zn handen, niet weten hoe of wat! *LOL* Eindelijk zat er een goed, en toen moest er nog een overhemd gepast worden. Die waren allemaal netjes opgevouwen met speldjes, kartonnetjes en plastic kraagjes, dus dat was ook nog een gehannis om die uit de verpakking te krijgen. Toen had hij het geheel aan, en het stond echt tof! Pling Hem met moeite dat hokje uit geduwd, richting spiegel, en wat heen en weer laten wandelen... Als blikken konden doden was ik nu dood!
Maargoed, de broek is dus aangeschafd, en het overhemd gaan we binnenkort bij de Hema wel halen.

Verder ben ik de hele middag beschuldigd geweest van: "stiekem mee naar de stad smokkelen, in de val laten lopen etc etc etc."
Heb bij Zara nog een leuk truitje voor mezelf gekocht, leuk!!

Maar ik ga weer stoppen, want zit op mn pa`s internet nu, weet niet of dat mag uberhaupt!

Morgen weer thuis, doeiiii


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:25

Wat een herkenbaar verhaal ! *LOL*
Mijn mannetje is ook absoluut anti-pak, zelfs voor onze trouwdag was het nog een heel gedoe om hem uberhaupt in iets fatsoenlijks te laten verschijnen (nee, het is geen pak geworden ).
Ik herken me dus wel in je verhaal !
Afijn, het ergste leed is geschied, nu nog even een overhemd en meneer staat er keurig op.
Ik wens je veel sterkte Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:20

Er zit hier iemand met me mee te lezen die nu heel hard "NEE" roept... Knipoog

Nulla tenaci invia est via

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:30

die van mijn krijg je dus echt niet in een pak al moet het, hij zou wel zeggen van, ben ik zo niet goed, dan niet, het gaat toich niet om de kleren??? ja zo is mijn mannetje Knipoog

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 08:36

Ik ben juist blij als ik mijn vent een keer in een spijkerbroek zie met een lekkere trui.
Voor zijn werk (hij werkt in een zeer luxe kleding winkel) moet hij altijd in pak, en als hij voor zijn eigen bedrijfje langs de winkels gaat om te vertegenwoordigen dan gaat hij ook altijd netjes gekleed.
Hij heeft dan ook echt tig pakken in de kast hangen in verschillende kleuren en desings.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 12:46

hahaha Haha! ik ben gezegend met een vriend die heel goed zelf kan shoppen voor pakken
hij moet voor zijn werk 5 dagen per week in pak en weet heel goed wat hem wel en niet staat, lekker makkelijk dus eenmaal thuis zie je hem dus meestal in een oude (liefst kapotte) spijkerbroek met een baard van een paar dagen en op kapotte klompen Haha! ook goed maar ik zie hem het liefst in pak (staat hem verschrikkelijk goed)
ik heb dus gelukkig het shop drama nooit, hij kan het zelf beter dan ik

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:09

tja, dat mannen een hekel hebben aan shoppen was al algemeen bekent . de enige manier om ze dan een pak te laten kopen is te gaan winkelen met ze en ze dan een winkel in te trekken en dan krijg je inderdaad veel comentaar Scheve mond . ach dat moet dan maar ha Knipoog ?

xxx natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!


Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:37

Witney schreef:
[color=darkred]tja, dat mannen een hekel hebben aan shoppen was al algemeen bekent




UHMMM, nou niet met mijn mannetje hoor, hij sleurt me juist winkel in winkel uit.
Enne Koortje is hij inmiddels al blij met zijn nieuwe pak.

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:43

Goh klinkt als mijn vriend! Die moppert al als we gaan shoppen voor een spijkerbroek, laat staan voor een pak! Dat zou ik dan nog een half jaar moeten horen vrees ik... Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 18:50

Vanes schreef:
Enne Koortje is hij inmiddels al blij met zijn nieuwe pak.



*grin* ik heb ff gevraagd of hij er blij mee was... antwoord: "verschrikkelijk" op zo`n toon van, hou a.u.b. stil, dus ik vrees het nog niet! Ach hij stelt zich aan, het is maar voor een avondje!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:53

haha fijn is dat, maarja, voor 1 avondje kan het toch wel ? Tong uitsteken

-

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:38

Hij heeft geen keuze! ~~}> Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:42

Dames, laten jullie de heren niet gewoon lekker zelf hun eigen kleding kopen?

Als ze dan zo kinderachtig zijn dat ze niet in een pak willen lopen, lopen ze lekker zelf voor l*l......

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:42

hmm... die van mij vind het juist wel leuk om in pak te lopen Haha! hij heeft dan ook wel een heel erg mooi pak (armani) Kwijl

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:48

Pipo schreef:
Dames, laten jullie de heren niet gewoon lekker zelf hun eigen kleding kopen?

Als ze dan zo kinderachtig zijn dat ze niet in een pak willen lopen, lopen ze lekker zelf voor l*l......



Huh, neeeeee! En zeker niet bij zo`n gelegenheid, mijn vriend zou het liefst nog in een oude trui en spijkerbroek en zn afgetrapte kistjes aankomen! No way, hij mag wel met mij mee, dus dan ook netjes graag! Pling

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:48

Die van mij loopt daags al in een bandplooibroek, met overhemd van de zaak. Colberts draagt ie maar niet meer, 't is op de zaak altijd zo warm... Maar ik heb hem voor kerst wel wat nieuws laten kopen. na tig winkels kwamen we met een soort spijkerbroek met grote zakken en een superleuk vest thuis!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, sterregoud, Vlindy en 38 bezoekers