't is niet leuk meer :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

't is niet leuk meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 13:40

't is hier echt niet leuk meer
Ik rijd dus in Meerdaalhof, samen met Anjatjeuh en Carotjeuh enz., in de gevorderde ponyles, nu al met de grootste pony's. D'r zijn ongeveer nog 2 pony's waarmee ik kan rijden: Saygon, springt wel, maar ben ik al (bijna) te groot voor, en Pasha, kan ik bijna niet houden tijdens het springen, en ben ik nog niet echt te groot voor.

Nu heb ik ff geleden een pony gevonden waarmee ik VD enz. zou mogen doen, maar omdat ik al in 2 manege's rijd (Kraalhoeve en Meerdaalhof), mocht het niet van m'n ouders, anders zou het veel te veel worden, het is ook niet vlakbij enz. dan zouden zij weer moeten rijden.

Dus zal ik binnenkort naar de paardenles moeten gaan, alleen vind ik onze les juist zo goed, goede instructrice enzo, al m'n vriendinnen, etc. Als ik naar de paarden zou moeten overgaan, daar is het een andere instructrice, die niet echt zo goed is als de onze nu. Fabienne, van wie we nu les krijgen, heeft een tijdje geleden al gezegd dat ze onze les zou ombouwen naar een paardenles, maar bijna iedereen van onze groep, behalve Anjatjeuh dan Lachen , zegt dat ze dat niet zal doen. Ik, en Anja wss ook met Ushi Knipoog , hoop natuurlijk dat dat wel gebeurd, dat ik niet altijd tussen die pony's zal moeten kiezen.

Ik kan alleen gewoon niet kiezen Scheve mond Yore, die pony die ik zou mogen doen, kan ik maar niet loslaten , Meerdaalhof, daar wil ik niet weg, daar zitten al mijn vriendinnen, en in de Kraalhoeve, daar heb ik leren rijden, daar ben ik aan gehecht Ach gut .

Anja enzo, niet slecht opvatten Ach gut , 't ligt niet aan jullie Lachen !
Ik wil gewoon graag de drie, woensdag in de Kraalhoeve dressuurles, zaterdag in Meerdaalhof les, en zondag naar Yore, maar dat willen mijn ouders niet, te veel rijden enz. (terwijl ik van Yore's eigenaar een route gekregen heb die niet zó ver is met de fiets).

Sorry voor het lange verhaal, maar 't moest er gewoon ff uit Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:13

Het is altijd lastig als je keuzes moet maken.
Maar op 3 verschillende plaatsen paardrijden lijkt mij toch ook wel veel.
Misschien valt die paardenles toch niet zo tegen als je denkt, leer je weer nieuwe mensen kennen.

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:03

? ik snap er echt de ballen van! Waarom ga je dan niet gewoon op een paard in die les rijden?


Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:03

geeft niet, gelijk heb je. soms moeten er gewoon dingen uit. en dat moet je doen ook.

xxx natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Berryz, tienus63 en 32 bezoekers