Bokkers zijn gemeen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 14:56

Hier heb ik het weer over Lonneke,Niet omdat ik dit zo graag wil maar ze laat mij geen andere keus
Ik kocht het veulen van haar een maand terug.Na nog geen week is mn veulen ziek.Nog geen week daarna schimmel.Ik heb April nu een mannd en het heeft me een F600,00 alleen al aan veeartskosten gekost.Daarover is nu al een heel gezeur geweest,waarin ook de meiden op stal hun zegje hebben gedaan.Ik moet toegeven dat dat niet op een normale manier is gegaan.Maar ik kan niet dagelijks op dr lip zitten om te kijken wat hun zeggen en doen.Nu weer staat van alles te koop van Lonneke waarin ik gewoon mn mening heb ghezegt.Normalitair zou ik dit in een pb doen maar ja Lonneke kan mij wel pb sturen,maar ik niet naar haar.Dus het komt er nu op neer dat zij mij de...... in kan schelden maar ik geen weerwoord naar kan geven.Mijn pc doet het op de ene of andere manier niet om zo een mailtje te sturen.Daarvoor moet ik naar mn mailbox,aangezien mn pc niet zo snel is schiet dit nietop. Ik vind dit belachelijk want in elk pb heb ik mn mening gezet,niet zoals andere bokkers gescholden of wat dan ook.Ik heb telkens de feiten geschreven zoals ze zijn.Ik vind dit zwaar zwak wel kunnen schelden en doen maar geen weerwoord ontvangen.Het is nooit mn bedoeling geweest om ruzie te maken,en het was ook besproken.Lonneke zou het veulen terug nemen,maar zet ook weer in een pb dat ze het niet doet.Bij de topis is ze zo lief en aardig maar in een pb speelt ze haar zelf "de bitch".Schijnheilig noemen we dat.Als ik het haar niet in een pb kan zeggen dan maar zo.Mensen mogen van mij wel zien hoe ik ben,recht door zee en niet lief in je gezicht en achter je rug om dom.Ik ben heel kwaad over wat hier is gebeurd ik zit met een ziek beest waar ik eigenlijk plezier van had moeten hebben.Maar ja dat kan je weten met handelaren.Wist ik het maar van te voren dat ze handelde

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:58

mag hier alvast een slotje op, voordat er nog meer ruzie ontstaat?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:59

J*zus! Heb je niks beters te doen dan Lonneke helemaal zwart te gaan lopen maken???? Ik begin hiervan echt te Misselijk ! Normaal reageer ik nooit op dit soort topics, maar dit kan echt niet!!!! Boos!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:59

Ik Dromen Dromen Dromen hiervan. Ga wippen in de speeltuin ofzo.
Enne koop de volgende keer een hobbelpaard van hout. Elk paard kan schimmel krijgen hoor, krijgen ze nl van een ander paard of mensen die het overbrengen. En het is een dier dus elk dier kan ziek worden ongeacht wie op dat moment de eigenaar is. Dus houd nu op met je eewige gezeik.
Ik bedoelde kots smileys.
_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ." Misselijk

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-05 14:01 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:00

Bokkers zijn gemeen............hmmmmmm je komt zelf ook niet al te vriendleijk over fsoudan, door telkens hetzelfde topic te starten gericht tegen 1 persoon. Of zie ik het nou verkeerd?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:00

ik denk dat de meeste bokkers wel weten hoe het zit, en dat het geen zin heeft om erop te reageren Misselijk

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:02

kappen nu geen ruzie maken!!!!
als jullie willen dat er geen ruzie op bokt komt moeten jullie ook niet reageren op dit soort topics,keej?Anders komt er alleen nog maar meer ruzie.

-Esmee-
Berichten: 9
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:07

Maar als fsoudan geen pb kan sturen zou ik het ook zo doen.Maar niet zo langdradig.Als ik Lonneke was geweest had ik hier op bokt geen paarden meer te koop gezet straks mankeert de volgemde ook wat dan zit ze weer met de gebakken peren.Ik kan fsoudan mijn man heeft naar haar veulen gekeken(hij is veearts)en kan mij best voorstellen dat zij kwaad is en heel kwaad ook.Ene fem kap nou maar,want je schiet er hier weinig mee op.Lonneke laat eerst je paarden keuren voordat je ze verkoopt.En ook enten want April is met vier maanden van haar moeder gehaald,met zes maanden had fem haar en toen moest ze nog geent worden.Terwijl dat gelijk na het afspenen hoord.Dus zo zuivel ben jij ook niet bezig geweest.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:09

He, Esmee! Lonneke moet haar paarden niet laten keuren. Dat moeten de kopers doen wanneer ze dat willen! Dat bepaalt de eigenaar en niet de verkoper!!!

_________________
Ik ben BlonT, ik ben BlonT, ik ben B-l-o-n-T!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-11-05 14:11 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:09

Wat een gezeur. Als koper kun je bepalen of je een paard laat keuren of niet voordat je hem koopt dus dat is een slecht argument van jou of van meneer de veearts.
En wat betreft dat enten, ik heb al meerdere paarden gekocht en bij bijna geen 1 paard zit een entingsboekje dus laat ik ze gelijk enten als ik ze koop en laat keuren.
Dus dit is voor de koper, de verkoper verplicht de koper niet om het paard te kopen hoor.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:14

mag ik even een bakkie Misselijk
fsoudan:what's you're problem?ga lonneke dan opbellen maar val andere bokkers niet lastig met prive problemen.lonneke hoeft zo op deze manier niet zwart te worden gemaakt.zou jij ook niet leuk vinden als ze dat op deze manier over jou doet

get a life

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:14

Er wordt gezegd: 'als ik geen pb zou kunnen sturen zou ik het ook zo doen' nou ik niet.
Ik zou BartVB een mailtje sturen met het probleem en die weet wel hoe het komt, of iig hoe je het kan oplossen.
Ik was niet van plan hierop te reageren maar waarom regel je het niet gewoon met Bart en vecht het dan weer prive met Lonneke uit, ik ken jullie allebei niet maar dit is wel zo zielig.
Om van te Misselijk

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:15

ik heb jou NOOIT de huid vol ge scholden. de enige die dat heeft gedaan ben je zelf naar mij. ik heb je net eenpbtje gestuurd naar aanleiding van jou gemene ptje van vorige week naar mij waar onder andere dit in stond:

Ik zou ik als ik jou was maar even op je tellen letten hier op bokt want als ik ze over jou hoor praten is het negatief.er is werkelijk waar niemand die iets positiefs zegt over jou.Het maakt mij verders niet uit maar ik zeg het maar.

dit heb je mij gepbt en ik heb net alleen tegen je gezegd dat dit dus niet waar is omdat ik heel veel steun heb gehad van bokkers die het belachelijk vinden wat jij hebt gedaan en sanneoffers en kimmyboy. en dat ik denk dat je zelf maar even op je tellen moet passen. dat heb ik je net gepbt en meer niet. stuur me maar een email maar ga dit niet hier uitvechten. er is toch geen bokker die hier baat bij heeft dus doe dat dan ook niet hier. dat is al zo vaak gezegd. mijn email kun je vinden in mijn profiel. ik ga verder ook niet meer op je berichtjes in omdat ik weet hoe het zit en deze discussie toch eindeloos blijft. ik hoop dat april het goed houd en ik heb je net ook gepbt waarom ik femke moet verkopen. want je strooit gelijk al weer rotzooi op bokt rond terwijl je niet weet wat er loos is.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:32

Alweer een topic over lonneke. Het zoveelste.

Een bokker de grond in stampen wordt niet getolereert. Je hebt je zegje inmiddels wel gedaan lijkt me. het is nu wel duidelijk.

daarom een slotje