longeerfoto's Quentin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

longeerfoto's Quentin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 13:08

het zijn helaas niet de beste foto's die er ooit gemaakt zijn, maar ja toch weer even een indruk van hoe Quentin het op t moment doet

Afbeelding

zn achterkant, wordt wel steeds gespierder!
Afbeelding

Afbeelding

beetje rare foto Verward
Afbeelding

nog een keer zn lekkere kontje Cool
Afbeelding

Afbeelding

mn fotograaf had wat moeite met het in en uitzoomen dus sommige foto's zijn onduidelijk omdat Q er eigenlijk maar heel mini opstond, hij weet ook niets van paarden dus de rest van de foto's zijn n beetje op t verkeerde moment gemaakt, maar ja binnenkort komt destinietje weer een keer langs en die maakt super foto's!(zie profiel, daar staan mooie longeerfoto's met dank aan haar!)

maar mn fotgraaf, die eigenlijk een beetje anti-paard is heeft Quentin toch uitgestapt OK dan!

[ITP] fotograaf op Quentin+nieuwe zweetdeken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:42

Quentin blijft een heerlijk paard om naar te kijken in het werk, vooral zijn achterbeengebruik vind ik erg goed.
Is hij nog helemaal gezond gebleven na dat laatste voorval?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:51

Mooie foto's Renske! Hij heeft echt een gespierde achterhand... en op de 3e foto zie je idd dat hij zijn achterbeen heel goed gebruikt. Lachen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:07

eeuhm... wauw Lachen

Machie

Berichten: 15938
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:18

mooie renske! Quintin loopt dr weer mooi bij!
Qua beenspel gaat die knol van mij aardig dezelfe kant op, maar dat zie je de 10e!!!

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:27

OK dan!

|| ==-- Hoezo geen idealen, ik wil een heleboel mensen verbeteren --== ||

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:27

Hij tilt zijn benen goed op Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 18:30

thanx allemaal Haha!

hij is idd nog een beetje stijf in zn rug va het vastliggen in stal, komt wrsch omdat ie lang in een ongemakkelijke houding heeft gelegen+hij is aan zn staart opzij gesleept

daarom longeer ik hem nu een paar keer na elkaar, daar wordt ie losser van

heb hem vanmiddag ook gelongeerd+foto's gemaakt, ga die dalijk even uploaden, die zijn wat beter gelukt geloof ik

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:58

Huh, wat heb je met de longeersingel gedaan?? Het lijkt net alsof hij als een dakje boven de rug zweeft, zit hij wel goed?

Verder mooie foto`s, al lijkt het alsof hij her en der nog een beetje uitzwaait? (rechtervoorbeentje, rechtsachter op een andere foto). Maar je gaat vooruit, dat is het belangrijkst he! Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:03

hier staan betere longeerfoto's, van vandaag [HAW] betere longeerfoto's, Quentin hard aan t werk!

die singel is zo'n hele simpele, had ooit n moieleren, die is gesloopt door onze honden Scheve mond
maar ivm zn rug zit er een dubbelgevouwen gelpad onder(aanraden fysio) dus ligt de longeersingel idd wat vreemd er op, maar zonder gelpad was niet zo goed ivm zn rug
hij heeft nogal veel schoft, en ook nogal een hoge schoft, vandaar dat alleen dekje+singel niet goed is
ben hard aan t sparen voor een nieuwe mooie longeersingel, maar ja dat schiet nog niet echt op helaas

dat uitzwaaien van dat rechtvoorbeentje heeft ie nog nooit eerder gedaan, was helemaal verbaasd toen ik de foto zag! heb t gelukkig ook hierna niet meer gezien!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:57

Nog meer mooie fotos! Ja ik kom snel langs he, zullen we dat monster weer eens op de foto zetten Knipoog ! De knapperd! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers