Kliniek Bosch en Duin stopt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Kliniek Bosch en Duin stopt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 23:55

Van de week hebben we een brief binnen gekregen van de de dierenkliniek Bosch en Duin.

Een stukje uit de brief:

Met ingang 1 januari 2004 zal de maatschap dierenkliniek Bosch en Duin worden opgeheven.
Chronische rugklachten hebben er uiteindelijk toe geleid dat de lichamelijke inspanningen niet langer verantwoord waren.

Tot ons genoegen kunnen wij u melden dat de ambulante praktijk (buitenpraktijk) zal worden voortgezet door Dierenkliniek Den Dolder van Joost van der Veer en Martijntje van der Veer- van Hussen.


Jammer dat ze ermee stoppen, we waren vaste klant met ons paard. En zijn altijd tevreden geweest.


Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:13

Inderdaad jammer, ik heb veel goede dingen over die kliniek gehoord!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:26

ik had het al gehoord

Alleen dan met een iets andere reden erbij...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 09:43

gomir schreef:
ik had het al gehoord

Alleen dan met een iets andere reden erbij...Knipoog


Haha, vorig jaar hoorde ik de geruchten idd al. Ook met een andere reden, maar dat stond niet in de brief Knipoog

greenpeache
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:19

Je kunt natuurlijk niet aan je klanten schrijven dat elke vierkante meter grond op dat plekje in Bosch en Duin een vermogen waard is, en dat je liever ga rentenieren.

Greenpeache

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 17:02

Ow ik had weer een andere reden gehoord, maar dat was wel een roddel natuurlijk Haha!

Doet er niet toe, ik vind het jammer dat ze ermee stoppen. De reden maakt me ook eigenlijk niet veel uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, Gabortje, Jet, Jokonootje, Lara_, maaaikkee, nine1987, SemrushBot en 33 bezoekers