gestolen paard is terrug!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 18:08

een paar weken geleden is een paard gestolen bij de bak waar ik rij... Samen met een ponytje. Hardstikke lief beesie. En het paard? Goed stinkmodder want de eigenaar ging richting z en het was een hardstikke lief beest!!
Maar hier het goeie nieuws!!! Kornet is terrug!!!! YEAHYEAH Haha! . Ik zag hem vandaag staan toen ik aan het wandelen was met me verzorgpaardjes!!!!
En ik heb ook nog niet zo leuk nieuws, eigelijk heel errug kl*te nieuws... Scheve mond\ .. Een van de paarden is hardstikke ziek, en gaat deze of volgende week weg... Echt onwijs errug Huilen Zij was mijn eerste verzorgpaardje en ze reed zo fijn.... Ze had wel der kuren, kon niet alleen weg en zo en af en toe loopt ze gewoon dwars door je heen en moet dan nix van je hebben, maar de laatste tijd is ze zooooo lief en nu gaat ze weg....
en de manier waarop dan!!!! Steef ziet de eigenaar en vraagt aan hem van wie het deken is dat in de loods lag. Hij zegt: van de vorige eigenaren van zette( ziek paard) Steef zegt: ooooow dus die mag zette gewoon op!!! Ja maar die heb ze tog niet nodig want volgende week gaat ze weg...
Grrrrrrr wat is het ook een eikel!!!!! Boos! Kan ie dat niet een beetje tactisch zeggen!!!!!
maar ja nou ben ik dus heel errug depressief en ik zal haar heel errug missen!!!!! Huilen Huilen Huilen


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 09:48

Dat paard dat terug is nu, was dat dat voskleurige paard dat ook op Marktplaats.nl als vermist stond?
Vospaard met een opvallende bles? Waarvan ze dachten dat het een dag na de diefstal op de Zuidlaarder markt zou zijn aangeboden?

Hoe hebben ze het paard terug gevonden?
Vertel! Vertel!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:23

Fijn dat het gestolen paard weer terecht is. Maar ik begrijp het verhaal achter de diefstal niet helemaal Verward Misschien kun je dat nog eens uitleggen want ik ben heel benieuwd hoe jij dit paard op het spoor bent gekomen en of het paard nu weer terug komt.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 11:35

ja idd. Het was het voskleurige paard dat verhandeld werd in zuid laren. Maar jullie weten blijkbaar meer dan ik!!! Ik wist niet dattie zo bekend was.
Op een nacht is hij samen met een andere pony uit het land gestolen met de trailer van de eigenaar van dat paard. Heel raar want die trailer had een goed slot en er waren geen sporen van een opengebroken slot...
Maar idd er werd ged8 dat zij in laren verhandled zouden worden.
Ik zal eens vragen hoe hij nou terrug is gekomen en of die pony ook een kans heeft. Waarschijnlijk wel een kleinere want het paard was gechipt en de pony niet.
Maar ik zou het leuk vinden als jullie vertelden wat jullie er van wisten, want nu ben ik wel benieuwd!!!

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, Maanon_, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, Vagabondo, xDeena_ en 39 bezoekers