vett zielig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

vett zielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:40

hallo.
wat heb ik te dinsdag allemaal wel niet meegemaakt.
ik en mijn vriend(sam is een gewone vriend hoor)(is de eigenaar van mijn verzorgpony's kenzo en rambo)gingen vandaag kijken naar een pony.we hadden al van de eigenares een foto gekregen en dat zat wel goed mooie pony,dik alleen redelijk oud 18 jaar .maarja dat maakte niet zoveel uit als ie maar gezond was he.we zouden hem gaan ruilen tegen rambo(shet)
maar het probleem was..zij woonden in eksle en wij in balen.nu kon de vader van sam ons niet brengen want hij moest werken.wij gingen dus met de fiets op pad he.de eigenaares van die pony (noemt trouwens queenie)had gezegt dat het met de fiets maar 15 minuten was.we vonden het al raar maar we vertrokken toch .we hadden al 2 uur gefietst komen we in eksle aan.aan verschillende huizen gebeld van waar is die straat en zo.toen kwamen we bij een bepaald huis en die zeiden van ja dan zitten jullie goed verkeerd.wij zo van huh .ja is nog 8 kilometer en zo.wij trug op pad weer na een uur waren we ergens ik weet begod nie waar.wij weer vragen .die mensen zeiden van ja nog 10 kilometer en dan de grote baan over en dan ben je er.wji weer een uur ofzo fietsen.komen we eindelijk aan die baan we steken die over.kei lang zoeken achter die straat en dat huis.hadden we dan eindelijk gevonden.we dachten van joepie we zijn er eindelijk.want we hadden dus al verschillende kilometers afgelegd he.we wandelen door het poortje en zien daar verschillende pony's staan.maar er was maar 1 witte en die was afschuwelijk lelijk (sorry)hij was echt niet die pony van op die foto.trouwens op de foto had hij een snebje en dat had de deze niet.ok dat was nog niet zo erg het paard was maaageer.zo zielig hij was dan oud oke dus je kon em nog wat laten bijkomen.maar het ergste moet nog komen.hij moest plassen en ik zag haar poep (anus dus) en ik zag al dat er iets niet klopte.ik deed haar staart omhoog.kei veel schimmel en allemaal bobbeltjes bij haar poep.is toch niet normaal?? ja wij dachten direct van die pony kopen we niet.toch effe kijken hoe hij liep en zo en dus toch niet gepakt.
wij gingen dus trug naar huis.sam zag o de mc donalds dan gaan we eten want ik was behoorlijk kwaad om zo ver te rijden voor niks he.hebben we daar 2 uur op een lange weg gereden niks te zien.komen we dar in ene keer aan de snelweg van lommel aan.je mag daar normaal niet komen maar wuij toch op de pechstrook te voet. die weg duurde eeuwen een uur of 2 weer te voet langs de grote weg.komen we eindelijk aan de mc donalds aan. en dat was lekker eten heeft me nog nooit zo gesmaakt.toen waren we nog een half uur van mijn thuis af.maar begint het daar plots te hagelen en verschrikkelijk veel wind.ik kon niet op mijn fiets blijven zitten.toen toch eindelijk thuis geraakt.en voor de stoof gaan opwarmen
ik heb nog nooit zoveel moeite gedaan voor een pony amai!!

het ergste van al was.wji waren daar om 2 uur vetrokken en om 3 uur is hij naar de slacht gegaan.die vrouw wou dus een kerngezond shetlandertje ruilen tegn een pony die klaar was voor de slag.

ja het was me het dagje wel en ikw ord nog ziek als ik er aan denk

ja sorry hetr is veel maar ik wilde het vertellen
kusjes cooper

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.


Denaise
Berichten: 62
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:43

Jullie hebben die mevrouw wel gesproken toen jullie er waren???
Hoelang heeft de heenrit nou in totaal geduurt?
Wel balen, zeg...

Luvs, Denaise en Maaike


cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:51

ja we hebben haar gesproken en van alles gevraagd bv van of ie nog kan rijden.en of we har nog dikker konden krijgen en zo.ze zij dat we er op mochten maar dat hebben we niet gedaan omdat ie zo mager was ik dacht dat ze zou inzakken.ik denk ongeveer z'on 4 uur onderweg we waren om 10 uur vertrokken. ze had wel mooie parden staan maar bij elk paard mankeerde er wel iets.
eigenlijk best wel zpijtig want die pony op de foto was zo mooi.
en toen we hem zagen zo erg.weet jij wat die bolletjes op haar poep waren??
kusjes cooper

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:53

oja we hadden ook gevraagd of we ze een week op proef mochten hebben.maar dat mocht niet dus ze zal wel iets gehad hebben.eigenlijk spijtig want nu is ze dood
kusjes

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:10

ah, dat is behoorlijk oliebol...
maar, ook beetje dom dat die vrouw zij dat het maar een kwartier fietsen was en dan je dan 4 uur onder weg ben...Boos!
en idd, als je dat beesiej ( was toch wel als je t zo las ) niet op proef mocht , dan was er denk wel wat mis, maar toch jammer, en zeilig dat die nu naar slacht is Boos!

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 23:10


Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:31

Ooh wat erg dat je zolang moet fietsen!Ik denk dat het beesie idd wel wwat mankeerde anders mocht je hem echt wel een weekje op proef hebben. Het is op die foto een mooie pony!

(L) a n d r e w (L)

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:31

Heel erg zielig dat ie nu dood is!

(L) a n d r e w (L)

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:27

pfffffffff wat eenm verhaal maar 15 minuten bij 4 uur is toch wel een groot verschil dat had je toch zelf ook kunnen weten als je de twee plaatsen op de kaart zag??? of zie ik dat verkeerd?????

het is heel erg sneu voor die pony, sommigen doen alles voor geld!!, tsssssssssssssss Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:27

Echt zielig!!
Maar kun je de volgende keer ook aub met hoofdletters werken...dat leest wat makkelijker!!

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 11:45

Misschien heb ik wat gemist hoor maar waarom zou je je (verzorg)pony ruilen Verward

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:32

Bolletjes op de mest, waren dat niet gewoon wormen... Dit kan ook verklaren waarom ze zo ingevallen, maar toch dik was! Erg zonde dat het beestje is ingeslapen, misschien was ze nog goed te redden en had je er nog veel plezier van kunnen hebben...

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 20:52

Omdat die verzorgpony een shet was en we zagen deze gelegenheid wel goed zitten omdat een shet ruilen tegen een c pony bijna niet gaat.Die bolletjes waren niet op de mest hoor.maar op haar poep(gat).

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:38

nou,rot hoor voor jullie om zo lang te hebben moeten fietsen.
en een schande dat die pony er zo bystond!!
je had hem misschien toch kunnen inruilen,was met een beetje zorg en liefde heus nog wel wat van hem geworden,maar je weet dan nooit hoe je shet er dan een jaar later by had gestaan...
goede keus geweest om het niet te doen,en jammer dat hy nu afgemaakt is...
oh,ja,ik ga een keer per week ryden op een tinkerstoetery in lommel,mocht ik je dan eens tegenkomen langs de snelweg geef ik jewel een lift!!

Ik kna 354 woodren per minuit typen!!!!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:24

wat een schande zeg, dat kan dat mens echt niet doen, als al die paarden er wat mankeren, gewoon de dierenbescherming op af sturen, die gaan dan kijken en als die beesten er op dat moment ook zo slecht bijstaan is die mevrouw haar paarden toch echt kwijt..
raar mens Boos!
ook niet normaal dat die pony naar de slacht is gegaan, hoe weet je dat trouwens ?

-

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:20

cooper schreef:

het ergste van al was.wji waren daar om 2 uur vetrokken en om 3 uur is hij naar de slacht gegaan.die vrouw wou dus een kerngezond shetlandertje ruilen tegn een pony die klaar was voor de slag.



Zoo.. dus jij vind een pony klaar voor de slacht omdat hij mager is en uitslag oid heeft ? sorry hoor .... Boos! !!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:45

Vet zielig.....Waarom ben je niet naar de dierenbescherming gegaan..die had er wat aan gedaan...dan werden de andere pony´s ook daar weggehaald (denk ik)...

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 13:36

neej neej ik zelf zji niet dat hij klaar was voor de slacht hoor.Die vrouw zei dat tegen een meneer.Want hij vroeg of hij die hoeven moest doen.en daarop antwoorde zei van nee want over een uur gaat hij naar de slacht.En toen op msn hadden we gevraagd of hij nu dood was.En zij antwoorde ja.dus..
Ik heb nooit gezegd dat hij naar de slacht moest.maar ik zou het dom vinden om me verzorgshetje te ruilen tegen een pony waarvan die mevrouw zelf zij dat ie klaar was voor de slacht.Want dat shetje was ook pas trug genezen.
kusjes cooper

o ja dank je pocahontas
haha

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Amazonbot, Avatar22, Claudia1993_, FCSA, Flip00, Grassh0pper, ikkedus, J30d, Jara, JitskeJeldau, lauralarissa, nick_en_ik, Sanet, vilo, zimbri en 114 bezoekers