1e kerstdag was goed totdat ik thuis kwam....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

1e kerstdag was goed totdat ik thuis kwam....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 14:29

Aangezien ik al niet zo'n kerstfan ben, had ik er niet zo heel veel zin in, maar uiteindelijk toch een leuke kerstavond gehad en 1e kerstdag totdat ik thuis kwam.

We hadden lekker met de familie wat gegeten en gedronken, maar na het eten voelde ik mezelf erg slecht (heb last van spastische darmen) en ben toen eerder naar huis gegaan dan de rest. Toen ik thuis kwam en in mijn chinchillakooi keek (ik heb een witte en grijze chinchilla) zag ik dat Pebbles (de witte) dood in de kooi lag. Verdrietig Vanmorgen toen ik ging werken (10.30 uur) sprong ze nog vrolijk door de kooi. Bam Bam (de grijze) stond er heel zielig bij te kijken.. Ik heb gewoon als een klein kind zitten huilen, Huilen ik had Pebbles alweer ruim 6 jaar en ze was echt super lief..

Ik heb haar toen uit de kooi gehaald en in een doosje gedaan. Net ben ik naar opa gegaan, daar heb ik mijn vorige chinchilla (Skippy) ook begraven. Dus Pebbles hebben we nu naast Skippy gelegd (zij zijn vroeger ook maatjes geweest).

Hier is een foto van mijn schatje:
Afbeelding

Hier was ze bezig met haar favoriete bezigheid. ETEN Dat vond ze geweldig en ze stond ook altijd met haar voetjes tegen de kooi als we langskwamen. Te hopen op een lekker snoepje.. Ik zal haar missen.

Hopelijk houdt Bam Bam het nu alleen vol want ik mag van mijn ouders geen nieuwe meer kopen. Die vonden het zoiezo al geen leuke dieren. Ik ga hem gewoon extra verwennen.... Die mag niet gaan...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:43

Hè, wat sneu, en dan ook nog eens met Kerstmis... Ach gut Ik hoop ook dat BamBam het volhoudt in z'n eentje, ik dacht eigenlijk dat Chinchilla's niet alleen mogen zijn... Scheve mond

Pauline
Berichten: 12187
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:50

Arm diertje, sneu hoor...Kun je er niet eentje "krijgen" ? Dat kun je niet weigeren dan, wel Knipoog

Heel veel sterkte, arme Bambam.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:53

Rot zeg Verdrietig
Heel veel sterkte...
Hopelijk houdt BamBam et vol in zijn eentje en anders zal er toch wel een manier zijn om je ouders over te halen Ach gut.


Alja

Berichten: 25565
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:07

jemig wat sneu voor je..
is 6 jaar oud voor een chinchilla?
of was het geen ouderdom?

ONDERSCHRIFTLOOS

schildpad

Berichten: 109
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:36

Ach wat sneu!
Zeker met kerst is dit echt niet leuk...
Veel sterkte voor jou en Bambam! Ach gut

I can't keep this storm inside me anymore
I can't stop this rain that's got to pour

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:46

Ach wat rot joh. Waarschijnlijk is ze aan iets als een hardaanval doodgegaan dan. Ze zal niet of geen pijn gehad hebben. Dat is misschien een troost voor je.
Precies ook met de kerst he. Veel sterkte hoor.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:28

Oh jee toch, 6 jaar is absouut niet oud. Stonden ze op de tocht ofzo? Daar kunnen ze niet tegen namelijk. Jammer dat je geen nieuwe mag, ze zijn zo leuk! Heel veel sterkte (en als je er misschien toch nog een bij mag, heb ik er nog wel 3 te koop).

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:27

Ah, Solide, wat naar zeg. Boos!
Heel veel sterkte met dit verlies! Met kerst komen dat soort klappen nóg harder aan dan normaal, echt vervelend voor je. Boos!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:37

wees maar extra lief voor bambam Lachen

Amor Vincit Omnia

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:22

Heel veel sterkte! Enne.....een knuffel voor BamBam!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:57

Aaah, wat sneu.... Vriendjes zijn?
Verwen BamBam maar goed!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:29

Ah wat verschrikkelijk zeg Verdrietig
Dat valt inderdaad heel zwaar... sterkte meid Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:43

Meissie, veel sterkte! Klees het nu pas, maar doe BamBam maar iets extra lekkers en extra vertroetelen. hij zal Pebbles wel missen denk ik!

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:36

De kooi stond zeker niet op de tocht, ze staan op een plek waar ze in de winter iedere keer stonden (dus ook al 6 jaar voor Pebbles). We hebben ook speciaal voor hen iets gebouwd zodat ze niet in de tocht zouden staan. Ik haal ook het speciale (en ERG dure) eten voor hen, maar ik vind ook dat ze dat nodig hebben. Als je aan dieren begint moet je ze goed verzorgen.

Op zich kan een chinchilla alleen, alleen liever niet. Ik heb nu al van iemand een aanbieding gekregen die zelf ook nog maar 1 chinchilla heeft. Hopelijk kan ik mijn paps en mams overhalen om die 2e erbij te zetten...

Bam Bam is nu wel HEEL ERG aanhankelijk. Dat is ie nooit geweest. Eerst moest ik moeite doen om hem te kunnen vangen, nu niet. Hij heeft vandaag al een aantal keren bij ons in de woonkamer gezeten. Dat vind hij steeds leuker worden..

Ik ga hem zoveel mogelijk aandacht geven. En met al die knuffels van jullie moet dat zeker gaan lukken. Dat zal hij niet erg vinden.

Waaraan Pebbles uiteindelijk gestorven is weet ik niet en daar zal ik ook nooit achter komen. Hopelijk heeft ze geen of weinig pijn gehad.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:07

He, wat rot! Afscheid nemen van een huisdier is altijd moeilijk.
Sterkte.

* To Belg, or not to Belg *

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:09

heel veel sterkte

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:09

wat vervelend voor je! Is nooit leuk, zeker niet met kerst en als je je toch al rot voelt. Twee weken geleden is mijn konijntje Muffin doodgebeten door een of ander beest :'( , waardoor Pebbles alleen achter bleef. Ze was zo eenzaam dat ze nu aan het kennismaken is met...Bam Bam Lachen Kortom: ik ken het gevoel en leuke namen!! Sterkte ermee, ook voor jouw Bam Bam

Charaz

Berichten: 24265
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:15

veel sterkte! wel mooi zo'n witte chinchilla, wij hebben op school alleen van die grijze

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Duhelo

Berichten: 28516
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:23

de onze kwijnt weg nu ze met 2 zitten, vroeger was hij mooi dik en rond Haha!, en nu is hij heel mager, nu blijft hij een beetje constant
alleen kweken ze niet, mannetje en wijfje, en nog altijd niks
veel sterkte! hopelijk trekt hij het in zen eentje *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, Arlette1991, Berdien, BETUWE, Emj_23, hagelslag, katinker, KimD, Lucia88, midori, Milando, Selina, Travel_me, troi en 126 bezoekers