Mijn zusje en paarden..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn zusje en paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 09:34

Vroeger leek het me zo onwijs leuk, een zusje die net zo gek was van paarden als ik was en dat ze samen met mij ging rijden.

Mijn zusje Haat paarden en is er ook nog eens doodsbang voor.
Lodewijk heeft ze 1 keer geaait en Hinke heeft ze ooit eens vast moeten houden maar dat vond ze echt een ramp.

Gister op eerste kerstdag was ze ineens verdwenen. Toen ze terug kwam zei ze dat ze even bij sammy was geweest die stond in de tuin aan de pen en ze had 'm geaait.wij waren daar al heel verbaasd over.
maar later toen Sam naar binnen ging wilde ze mee naar de stal.
En ja hoor zewilde ook wel sam op stal zetten.
Ze eeft dus een stukje met sammy egwandeld en vond dat heel leuk.
Ze vond het niet eng toen hij huhuhu naar de merrie's deed en wilde ook met 'm in de binnebak lopen.
daar heeft ze hem laten rollen en toen op stal gezet.
Ik stond echt met mijn mond open toe te kijken.
die antipaardenmiep met de shet echt leuk!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 09:37

Wat grappig zeg, wie weet gaat ze straks wel met Sammy mennen Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:02

Leuk zeg, misschien slaat ze wel helemaal om en wordt ze ook paardengek Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:46

Die Sammy is ook gewoon leuk, en wie t kleine niet eert...
Ben benieuwd wat daar nog van gaat komen, straks mag je Orbaldo inleveren Tong uitsteken (uit ervaring kan ik je vertellen dat een paardengek zusje best leuk is, maar niet als zij gekker is dan jij. Paardengekke zus is ook leuk, maar niet als zij niet gekker is dan jij en je met een losgeslagen jonge knol laat zitten, achteraf ben ik er wel blij om, maar ik ben me een partij kwaad geweest...)
Paardengekke pappie is ook heel leuk, maar ik dacht dat je daar al achter was, zo'n beetje dan. Wees maar blij hoor, want met paps door 't bos is soms toch wat minder fijn Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:15

haha ik heb ook zo'n zus, die komt tot het einde van ons terras buiten, no way dat ze naar de stal loopt, en de wei in?nee daar staan paarden&herten, daar komt ze ook niet bij in de buurt

maar als er een vriendin van haar mee naar ons toe komt die paarden leuk vindt, dan weet ze de appels altijd te vinden en gaan ze appels aan de paarden geven, ze weet ook amper de naam van de paarden, zeker als destiny&quentin in de zomer zonder deken buiten staan, tsja alle2 bruin met witte voetjes, dat ze 15 cm schelen ziet ze niet Tong uitsteken desire is donker, dat onthoud ze nog net wel Knipoog

maar, als er 1 van hun ziek is, zeker 1 van die van mij, is ze er altijd bij om te kijken hoe het gaat, of om te stoppen met bellen zodat ik de DA kan bellen(en normaal stopt ze dus nooit een telefoongesprek om iemand anders te laten bellen)
ze geeft er gewoon niet echt veel om, ze vind haar tv+pc leuker, maar als er 1 ziek is, dan is ze er altijd om te helpen etc, maar van haar hoeft t gewoon niet zo, al die huisdieren, de honden&katten dat gaat dan nog net

maar toch, laatst was Quentin gaan rollen en lag ie vast, ik DA gebeld etc, want hij bleef liggen en kon niet los komen en reageerde nergens op, toen ze dat hoorde, en ik de dag erna moest werken, ging ze speciaal om mij gerust te stellen de dag erna een paar x kijken of alles nog oke was, en dan smste ze mij dat alles oke was met hem

en dan ben ik altijd erg blij met mn zusje!dan vergeet ik alle keren dat ze zegt dat alles hier naar paard stinkt meteen Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:28

Das zeker leuk zeg! Het is altijd leuk als familie en vrienden belangstelling hebben voor je hobby. Als ze echt bang zijn is dat natuurlijk wel jammer.
Mijn broer en zus hebben vroeger een blauwe maandag op de manege gereden. Ze zijn er niet bang van en zouden nog best eens een ritje willen maken, maar voor de rest niks... Ik vind dat ook jammer!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:15

Zo zie je maar weer, kleine paardjes en andere kleine dieren helpen iemand toch vaak mensen over hun angsten heen Haha!

Leuk zeg!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:49

hehe geweldig! Die mag straks Sammy bezighouden dus Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:57

leuk!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:05

mijn zusjes zien paarden nou ook wel zitten... dat wist ik jááááren geleden natruulijk al Schijnheilig , maar nou willen ze ook op paardrijles zuucht.. (ze mogen toch niet want het is te duur om ons alle drie op les te doen gna gna) Tong uitsteken

Denaise
Berichten: 62
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:38

wel leuk dat Sammy dan een positieve invloed op haar heeft!

Luvs, Denaise en Maaike

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:32

Bij ons heeft de hele familie wel paardgereden, de helft doet 't nog steeds. Heeft mijn broer laatst met mijn vader van alles in de tuin gedaan en ook nog een paard vast gehouden toen ze naar achter in de speelwei moesten. Hij heeft er verder echt helemaal niks mee, niet bang, maar met paarden heeft hij ook écht niks. Jaren geleden wilde hij wel een rondje hobbelen op onze merrie (die hebben we zes jaar geleden na een jaar kreupelen verkocht, dus dat is al zeker 7 jaar geleden), maar verder echt niks. Mijn zus heeft al 9 jaar niet meer gereden, die aait nog wel, maar verder ook niks.
Gelukkig ben ik nog niet de enige.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:34

Mijn familie moet er helemaal niets van hebben...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:43

Zie je, die kleintjes halen het beste in de mens boven.... *LOL*
Het moet er vast grappig uitgezien hebben trouwens. Ik heb ook een paardegekke zus, maar die zus is dan wel weer "anti-Isolda".
Maar ik ken meer mensen die er zo over denken..... Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:12

He wat leuk joh!
Ik heb van die zusjes en een broertje van het soort 'Wel grappig maar jij liever dan ik" Haha!

:evaw:

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:49

Sweeet...me zusje is ook helemaal into de paarden. Ja iets minder dan ik zelf en dat brengt soms ook wel frustraties mee, omdat ze minder verantwoordelijkheids gevoel heeft. Die zegt eerder: 'heb geen zin, dus ga niet'...maar goed
Me broertje heeft ooit een poging gedaan tot, maar het ging allemaal wat prutserig. Hij vond het leuk totdat hij van het paard viel en zijn favoriet verkocht werd. Toen hoefde het voor hem niet meer en nu moet hij er ook weinig meer van hebben.
Me pa is altijd zeer geinteresseerd geweest, maar wou verder nooit mee naar stal. Dat weigerde hij, maar laatst moest hij wel een keer en tot mijn (bijna) verbazing haalde hij me laatst weer op en wou hij perse de paarden zien...goed teken!!
En verder me ma.....ach...ze vind het niet echt bijzonder...

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:36

ik heb 2 broers en die vinden paarden vreselijk

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:41

jantina schreef:
Zie je, die kleintjes halen het beste in de mens boven.... *LOL*


Idd,heb een anti paard moeder maar die vind asterix helemaal te gek OK dan! Sinds kort durft ze zelfs obelix te aaien dus we gaan de goeie kant op Haha!

Maar goed...Toppertje dat je zus het nu een beetje aandurft joh!! OK dan! Nu hopen dat ze het een beetje volhoudt als ze bij jullie is.. Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:52

Zoo vet gaaf wie weet word ze ook nog es net zoals jou een echte PAARDENGEK, ze weet niet wat ze mist Haha! !

(L) a n d r e w (L)

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:55

Haha, ik was ook altijd paardenhater. Maar dat was dus alleen omdat m'n zus zwaar paardengek was en ik had nog al vaak ruzie met haar. Het werd nog erger toen ik (redelijk door haar schuld, omdat ze de pony niet goed vast hield) goed hard van een pony viel. Ik heb wel een trauma aan galop er aan over gehouden, maar dat gaat ooit hoop ik nog wel weer over.
Nu ben ik ook redelijk paardengek. De meeste dingen ben ik redelijk overheen gegroeit Knipoog

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:09

jeetje kim, nicky en een paard?
super zeg dat ze dat wilde met sam. ze leert het ooit wel eens.
en ben je dan inderdaad orbaldo kwijt Tong uitsteken

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:33

Ouders kijken wel naar paardjes, redelijk geinteresseerd, maar te paard... NO WAY Haha!
Mijn broertje vroeger wel, die kwam elke keer om uit te stappen Haha!

*Cool van je zus trouwens *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, DemiSisa, StefanieT en 47 bezoekers