Krack is back

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Krack is back

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 02:06

www.anky.nl
Citaat:
Gestion Krack C in training

Ondertussen wordt er op Stal Van Grunsven hard gewerkt aan de terugkomst van Gestion Krack C in de wedstrijdring. Hij is er lange tijd uitgeweest, in de zomer kwam hij stil te staan/
Anky en Sjef hopen op een come back in maart 2004.


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:51

Sjuimpje schreef:
www.anky.nl
Citaat:
Gestion Krack C in training

Ondertussen wordt er op Stal Van Grunsven hard gewerkt aan de terugkomst van Gestion Krack C in de wedstrijdring. Hij is er lange tijd uitgeweest, in de zomer kwam hij stil te staan/
Anky en Sjef hopen op een come back in maart 2004.



Jij leest meer dan ik zie Sjuim, ze hopen dat, heb ik dat niet eerder gehoord Verward .
In dit geval hoop ik dat Krack gewoon eerst ter dekking komt eigenlijk.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 14:14

Nou ja, ze zullen het allemaal wel zo inplannen dat ze straks geen verklaring tegenover de eigenaar van Krack hoeven af te leggen dat ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene. Toch veel makkelijker om te zeggen dat ie te veel moet dekken, dat ie niet genoeg wedstrijdritme heeft of nog niet fit genoeg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:12

Ik lees hier: hard gewerkt aan een terugkomst ( hij is dus nog niet terug!)
En ik lees : HOPEN op een come back ( hoop is geen zekerheid)

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:16

Inderdaad! Hij is pas terug als hij in maart daadwerkelijk in de ring verschijnt. Er kan nog een hoop gebeuren tot maart!!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:21

Aimee schreef:
ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene.

Dat zou echt een zonde zijn wat mij betreft, Krack hoort daar mee te doen, zo niet onder Anky dan maar onder een ander!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:45

Ik hoop alvast dat hij dan zowel in de ring terug is, als in de fokkerij! Veel succes alvast!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:50

Dickie"]
[quote="Aimee schreef:
ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene.

Dat zou echt een zonde zijn wat mij betreft, Krack hoort daar mee te doen, zo niet onder Anky dan maar onder een ander!
[/quote]

Hmmm, heb je ook een voorstel welke ruiter dat dan zou moeten zijn? Want Salinero is op dit moment toch echt de troef voor Athene...... van Anky.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:52

Aimee"]
[quote="Dickie"][quote="Aimee schreef:
ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene.

Dat zou echt een zonde zijn wat mij betreft, Krack hoort daar mee te doen, zo niet onder Anky dan maar onder een ander!
[/quote]

Hmmm, heb je ook een voorstel welke ruiter dat dan zou moeten zijn? Want Salinero is op dit moment toch echt de troef voor Athene...... van Anky.
[/quote]

Wie zou hem anders moeten rijden? Ik vind Anky er perfect op passen. Edward Gal zie ik er ook op zitten.


Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 01:08

Aimee schreef:
Hmmm, heb je ook een voorstel welke ruiter dat dan zou moeten zijn? Want Salinero is op dit moment toch echt de troef voor Athene...... van Anky.


Heb wat dat betreft geen lumineus idee op dit moment, weet alleen wel zeker dat als ik eigenaar van Krack was, ik daar diep over aan het nadenken zou zijn. Kijk natuurlijk zie ik hem het liefste onder Anky in Athene, maar als dat niet gaat, dan maar een ander.

Zocht jij niet nog wat Aimee? Knipoog Haha!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:23

Aimee schreef:
Nou ja, ze zullen het allemaal wel zo inplannen dat ze straks geen verklaring tegenover de eigenaar van Krack hoeven af te leggen dat ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene. Toch veel makkelijker om te zeggen dat ie te veel moet dekken, dat ie niet genoeg wedstrijdritme heeft of nog niet fit genoeg is.



Afbeelding


http://www.jumping-mechelen.com

Zondag
28/12/2003

NASHUATEC
CDIW 2. (1ste deel)
FEI Dressuur Grand Prix
CDIW 2. (2de deel)
FEI Dressuur Grand Prix
€ 10000

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:56

Ik hoop wel dat het gezeik over waar Krack gebleven is nou een beetje ophoudt. Werd daar nogal moe van eerlijk gezegd.

Wat Athene betreft: de beste 4 combinaties moeten daar heen, wie dat zijn zien we tegen die tijd wel.

*zoekt ook nog een nieuw wedstrijdpaard Haha!*

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:18

haal de gestion maar weg!anky kan op zoek naar een nieuwe sponser!wat zou het worden?misschien kan bokt wel gaan sponseren haha!
bokt's krack haha!!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:13

Princess schreef:
haal de gestion maar weg!anky kan op zoek naar een nieuwe sponser!wat zou het worden?misschien kan bokt wel gaan sponseren haha!
bokt's krack haha!!


Gestion verlengt contract met Anky van Grunsven

Olympisch kampioene Anky van Grunsven kan ook de komende jaren rekenen op de sponsorbijdrage van Gestion. Het in Amsterdam gevestigde effecten makelaardijbedrijf kwam vijf jaar geleden in aanraking met de dressuursport en steunt inmiddels een compleet dressuurteam. Naast Anky van Grunsven profiteren ook Ellen Bontje, Arjen Teeuwissen, Imke Bartels, Sonja Gademann en Edward Gal van de financiële bijdrage van Gestion. Anky’s partner Sjef Jansen zal ook de komende jaren als teammanager en trainer actief blijven. Het huidige contract wordt verlengd tot eind 2004, het jaar waarin Anky haar Olympische titel hoopt te verdedigen in Athene.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:55

ow?ik zag hier op BOKT bij nieuws wat anders staan?hmm ach wel fijn voor haar!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:58

Het is maar hoe je het wil lezen, bij de een is het glas half vol bij de ander half leeg.
Gestion verlengt het contract na de OS niet, dat staat er.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:03

Wie zegt er nou nee als ze je Krack aanbieden??? Ik wil wel naar de spelen hoor......... Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:35

ja idd, heb het nieuwsbericht nog een keer goed gelezen en er staat toch echt dat ze er mee kappen!!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 08:32

Princess schreef:
ja idd, heb het nieuwsbericht nog een keer goed gelezen en er staat toch echt dat ze er mee kappen!!



Ja, op het einde van het jaar.

Anders blijft men naar de Rechter lopen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 12:54

miscommunicatie dus!dat wist ik ook wel! k denk dat jij d8 dat ik zei dat ik d8 dat het contract nu al zou aflopen...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:43

Princess schreef:
dat wist ik ook wel! k denk dat jij d8 dat ik zei dat ik d8 dat


Verward Verward
Sambal bij? tasje om? Lolly voor kind?

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 08:00

ceasario"]
[quote="Aimee schreef:
Nou ja, ze zullen het allemaal wel zo inplannen dat ze straks geen verklaring tegenover de eigenaar van Krack hoeven af te leggen dat ze de voorkeur geven aan Salinero boven Krack voor Athene. Toch veel makkelijker om te zeggen dat ie te veel moet dekken, dat ie niet genoeg wedstrijdritme heeft of nog niet fit genoeg is.



Afbeelding


http://www.jumping-mechelen.com

Zondag
28/12/2003

NASHUATEC
CDIW 2. (1ste deel)
FEI Dressuur Grand Prix
CDIW 2. (2de deel)
FEI Dressuur Grand Prix
€ 10000
[/quote]

KWPN
28-12-2003: Anky van Grunsven wint GP in Mechelen


Tijdens de wereldbeker-Grand Prix vandaag in het Belgische Mechelen prijkten vijf Nederlanders fier op de eerste vijf plaatsen, een ouderwets prettig beeld. Aan kop 'good old' Anky van Grunsven met Gestion Salinero, 72,12%. "Salinero liep al weer fijner dan in Maastricht, alleen de uitgestrekte stap wilde nog niet lukken", vond Anky van Grunsven. Zij was ook erg blij met plaats twee voor haar leerling Edward Gal met Gestion Lingh (v.Flemmingh) met 69,58%. Op minimale afstand met 69,42% volgden Jarwo (v.Ferro) en Antoinette Falandt.
Plaats vier was voor de KWPN-hengst Idocus en Marlies van Baalen (67,79%), op de voet gevolgd door Barclay II en Sven Rothenberger (67,58%). Tineke Bartels en de KWPN-hengst Broere Jazz werden achtste (66,04%).

In de lichte tour vanmorgen gooide Vera Zegwaard met Limited Edition (v.Farrington) hoge ogen met een fraaie derde plaats. De combinatie weet de ingezette stijgende lijn prachtig vast te houden en steeds opnieuw te bevestigen.
Morgen staan zowel voor de lichte tour als voor de wereldbeker de Kür op muziek op het programma.

(CvA, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 08:54

Daar dient Mechelen voor: vlug wat punten sprokkelen, zonder de aanwezigheid van de Duitsers. Is elk jaar zo.

"Flanders Christmas Show Jumping does everything to push dressage into a corner, so that no spectators are able to watch it. The opening class, the Prix St Georges, started on the ungodly hour of 7.30 AM (everybody is still asleep on Sunday's) and the most interesting class of all, the Grand Prix kur to Music, is scheduled for tomorrow, on a Monday, when everybody has to go to work. Good job Mechelen!! Anyway, the Prix St Georges was won by Danish Fie Skarsoe on the Trakehner stallion Munchhausen, while the Grand Prix was won by Anky van Grunsven on Gestion Salinero. Besides C-rider Gina Capellmann, there was no German represantation in Mechelen, so it was a Dutch dominated Grand Prix (as usual). "
www.eurodressage.com

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:45

Zannekin schreef:
Daar dient Mechelen voor: vlug wat punten sprokkelen, zonder de aanwezigheid van de Duitsers. Is elk jaar zo


Ja zelfs de Belgen Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:04

Zannekin schreef:
Daar dient Mechelen voor: vlug wat punten sprokkelen, zonder de aanwezigheid van de Duitsers. Is elk jaar zo.

www.eurodressage.com


KWPN
29-12-2003: Van Grunsven-Salinero pakken wereldbekerwinst


Anky van Grunsven en Gestion Salinero hebben met 80,825% de wereldbekerkwalificatiewedstrijd in Mechelen op hun naam gebracht. In Maastricht moest Anky met haar nieuwe Franse Chanson-Kür Heike Kemmer nog voor laten gaan, deze keer was Gestion Salinero alweer veel beter in de wedstrijd gegroeid en waardeerde jury-voorzitter Mariette Withages het duo zelfs met 83%. Een tevreden trainer Sjef Janssen: "Salinero gaat nu wekelijks, wat zeg ik, dagelijks vooruit. Deze Kür was zelfs volledig foutloos. Anky zelf vond het eerste aanpassageren nog wat moeizaam. Tja, de proef begint met passage en Salinero is nog geen Bonfire. Ik vond het moeizame niet zichtbaar en ben blij met deze progressie."
Net als gisteren werden Edward Gal en Gestion Lingh (v.Flemmingh) tweede (76,075%) en Antoinette Falandt en haar Ferro-zoon Jarwo derde (74,70%). Sven Rothenberger en Marlies van Baalen wisselden van plaats. Sven en Barclay II werden nu vierde (72,675%), Marlies met de KWPN-hengst Idocus vijfde (71,825%). Opnieuw vijf Nederlanders dus bovenaan in het klassement.

Tineke Bartels en Broere Jazz zakten een plaatsje naar de negende plaats (69,075%). Dat plaatsje toegeven gold ook voor Vera Zegwaard met Limited Edition (v.Farrington) in de Kür op Intermédiaire I-niveau. Zij werd nu vierde (69,175%) na haar derde plaats van gisteren. De volgende ereplaatsen waren ook voor Nederland, met Tineke Bartels en de merrie Sunrise (68,25%), Marlies van Baalen met de oud-wereldkampioen Roval Investment (66,0%) en Johan Rockx met Tango (64,70%).

(CvA, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers