1 REGEL ZIJN JULLIE VERGETEN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

1 REGEL ZIJN JULLIE VERGETEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 00:43

Regel zoveel Bokt: PRAAT NIET OVER SEKS


En zeg niet dat het niet waar is, volgens mij zijn alle 4 mijn waarschuwingen omdat het word SEKS of GEIL zei.

Jammer dat topics over seks en alles wat daarmee te maken heeft niet mogen, want iedereen vind dat leuk (zie topic jeugdhonk "is seks een taboe in nederland?" )

Dus bartje volgens mij moet het regelement eens aangepast worden voordat je me telkens een waarschuwing stuurt Boos!


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:46

Tja, ach, het is ook min of meer een paardenforum, voor seks kun je naar de Viva enzo Haha!

Machie

Berichten: 16000
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 01:45

ik heb er nog nooit een waarschuwing voor gekregen Verward
Maar idd, seks is hier niet zo gewenst... Maar er zijn hier ook wel 'jonge'bokkers he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 02:26

Goh, dat is wel gek Verward.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 02:53

Er mag wel over gepraat worden maar niet op de manier zoals jij doe doet. Bovendien is het topic niet voor niets verwijderd. het is niet de bedoeling dat je er steeds een nieuw topic over begint.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers