Donderdag beslist, vrijdag weg!! Lekker geskied!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Donderdag beslist, vrijdag weg!! Lekker geskied!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 00:04

Ik ben net terug van 5 dagen oostenrijk, was best wel een verassing dat we toch nog gegaan waren!! Lachen

Omdat ik in de krokusvakantie niet mee kan met mn ouders skien, wilden ze nu voor mij toch een paar dagen gaan skien, in tsjechiƫ, gewoon op de gok gaan en kijken waar we terecht komen.
Nu was mn vader op internet aan het kijken, en er lag geen sneeuw in tsjechiƫ dus dat zou niet veel nut hebben.... Daarom hadden we besloten niet te gaan. Scheve mond
Zit ik donderdagavond bij mn vriend, gaat opeens de telefoon, mn moeder die zei van: Ja, kom maar naar huis, je spullen pakken, we gaan!!! Hebben ze nog even verder zitten kijken op internet en zagen dat er in oostenrijk wel sneeuw lag!!! Dus ik donderdagavond rond een uur of 10 me tas gaan inpakken, en vrijdagochtend 5 uur zaten we in de auto!!!

Was best wel een leuke verassing dus!! En we hebben het heeeerlijk gehad, 1,5 dag zon, 1,5 dag sneeuw en verder zo'n beetje halfomhalf, maar toch superskiweer!!! Ik heb echt een topweekend gehad! OK dan!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:25

Klinkt als een hele leuke verrassing! Waar ben je geweest?

Foto's?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 12:36

We zijn naar Scheffau geweest in Oostenrijk, alleen omdat we zo snel hadden ingepakt waren we helaas de fotocamera vergeten... naja, kan gebeuren he!

Wat ook nog wel heel leuk was, was dat een vriendin van mij, en haar ouders daar altijd met kerst gaan skien, dus was nog eens extra gezellig, we zjin samen hele tochten gaan maken enzo!!!!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 12:39

Hey wat gaaf zeg!
Heerlijk om er even tussenuit te zijn.

Wij gaan over 3 weken maar waar Frankrijk normaal redelijk sneeuwzeker is, ligt er nu nog bijzonder weinig.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 13:05

Mijn vriend zit nu in frankrijk, en die kan nog best wel goed skien!
De eerste paar dagen niet, maar toen is het gaan sneeuwen en nu is het er best wel aardig!