Slikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 22:41

Isolda slikt altijd aan mij. Liefst aan mijn oude paardejas, maar handen, schoenen, benen etc. is ook goed. Gezicht wilde ze ook, maar dat heb ik even snel de kop in gedrukt! (om blauwe ogen te voorkomen!)
Ik vraag me weleens af waarom ze dat doet. Heb nog niet een paard ontmoet die dat in deze grote mate doet!
Als ik haar een snoepje gegeven heb, dan kan ze wel een half uur lang aan mij slikken!!
Maar ook doet ze het soms zomaar, gewoon zonder dat ik iets aan haar geef. Gek he?
Ze kan niets te kort komen eigelijk, ze heeft een liksteen, krijgt nu ook bix.

Zou het iets te maken hebben met rangorde of liefde, maar dat laatste denk ik niet, das meer menselijk. Zou het ook kunnen zijn dat ze dat doet door ontspanning die ze op dat moment heeft?
Het gekke is, dat ze het eigelijk alleen doet bij mij. Af en toe krijgt er wel eens iemand een lebber over de jas, maar niet een half uur lang! Hahaha


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:48

Oliva doet dat ook heel erg en vooral aan de benen en dan slaat ze die hele lippn om de benen heen en maar likken.......en die kan dat ook echt heel lang vol houden........hoofden is ze ook gek van.....ooit was de hoefsmit met haar bezig en die heeft een ietswat kaal koppie boven op hihihihi en Oliva vond dat een heel leuk lik object en ze begon hem uitgebreid over zijn bol heen te likken hahahahaha..... terwijl hij met haar voorhoeven bezig was.
Raar ponybeest, maar alleen Oliva doet dat de rest niet zo erg!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:50

je bedoelt toch likken jantina?tja tink likt ook echt altijd aan mij,aan mijn jas,broek,schoenen noem maar op,ook soms minuten lang!terwijl ze ook een liksteen heeft maar daar doet ze niets mee Verward

soms is het beter om te zwijgen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:17

ik hoef niets meer te zeggen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:03

Mileen lebbert mij ook altijd helemaal af als ze de kans krijgt. Ik zie het maar als een paardenkusje ofzo...


Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:51

het is goed bedoeld toch van die paarden, ik vind het altijd leuk als die van mij dat doet

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 13:04

Hahaha, zo te horen is het dus helemaal niet zo vreemd.
Zou ze me dan toch ZO lief vinden?? Lovers

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 13:07

denk het wel, leuk toch?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 13:10

hickory likte altijd aan een paal, waar we de paarden altijd opzadelen. dus hickory vond die paal ook erg lief? *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 16:01

Rocky likt altijd aan mn gezicht. Vingers aflikken Ik krijg dan vaak de slappe lach *LOL* *LOL* Kwijl *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, kwinney, Marsie2, Vagabondo en 120 bezoekers