Gestion stopt sponsoring dressuursport

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Gestion stopt sponsoring dressuursport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 14:56

www.dehoefslag.nl
www.dehoefslag.nl

De sponsorovereenkomst tussen de firma Gestion en de verschillende Nederlandse dressuur- ruiters en -amazones zal niet worden verlengd. Het Amsterdamse effectenkantoor, dat onder andere de hoofdsponsor van de huidige Olympisch kampioene Anky van Grunsven is, geeft te kennen na de Olympische spelen van Athene in 2004 zich terug te trekken uit de dressuursport. 'Na acht jaar sponsoring vindt Gestion het genoeg. Het is een groot verlies voor de Nederlandse dressuursport, maar we zijn blij dat de familie Strating ons zo veel jaren heeft gesteund' , zegt Sjef Janssen, trainer van het Gestion Team. 'Gestion steunde de ruiters en amazones niet alleen financieel, maar investeerde ook in goede paarden. Voor verschillende leden van het Gestion Team betekend dit dat zij in een groot gat zullen vallen. Hoewel Anky verschillende subsponsors heeft, is het wegvallen van een hoofdsponsor altijd een groot gemis. Inmiddels hebben zich verschillende nieuwe geïnteresseerden gemeld, maar er zijn nog geen concrete afspraken gemaakt' , aldus Janssen


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:11

Moeten de gesponsorde ruiters dan hun paarden weer terug geven aan gestion? dat zou wel wat minder zijn

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:26

INkie schreef:
Moeten de gesponsorde ruiters dan hun paarden weer terug geven aan gestion? dat zou wel wat minder zijn


Jeetje.............. Dat zou idd minder zijn

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:31

En dat zou anky op dit moment fataal kunnen zijn Tong uitsteken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:09

Denk dat ze gewoon alleen geen geld en nieuwe paarden meer krijgen.
En voor hun naam komt niet meer Gestion te staan...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:25

Feetje schreef:
Denk dat ze gewoon alleen geen geld en nieuwe paarden meer krijgen.
En voor hun naam komt niet meer Gestion te staan...

Nee, idd Scheve mond Dat zal wel raar zijn Scheve mond

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:23

Misschien iets voor mijnheer van Aalderen Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:52

FlairS schreef:
Misschien iets voor mijnheer van Aalderen Haha!


Daar zat ik ook al aan te denken *LOL*
Ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de negatieve publiciteit rond Anky / Sjef / Idool / Van Aalderen....... Scheve mond

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:03

ik denk dat het er wel heel erg mee te maken heeft.. want als je kijkt wie in de directie van gestion zit ---> je raad t misschien al henk van aalderen.. zal wel dezelfde zijn denk???... (www.gestion.nl)

..... leeg .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:24

Oscar schreef:

Daar zat ik ook al aan te denken *LOL*
Ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de negatieve publiciteit rond Anky / Sjef / Idool / Van Aalderen....... Scheve mond


Dat denk ik niet, gezien het verleden van de Gestion eigenaren zelf. Wat hierboven gezegd wordt lijkt mij meer reden hiervan.

www.gestion.nl Directielid Henk van Aalderen........de rest is zelf wel in te vullen door iedereen of niet?


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:48

Hmmm, interessant Knipoog

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:38

Oscar schreef:
Hmmm, interessant Knipoog

ontzettend Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:59

Volgens mij heeft dit niet direct te maken met bovenstaande, Gestion zou eerder al na Jerez stoppen met de sponsoring, en heeft toen op het laatste moment het contract nog verlengd tot na Athene.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:49

Zep schreef:
Volgens mij heeft dit niet direct te maken met bovenstaande, Gestion zou eerder al na Jerez stoppen met de sponsoring, en heeft toen op het laatste moment het contract nog verlengd tot na Athene.



Niet direct...........maar vast wel indirect Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:27

Ik hoop dat we hier meer info over te horen krijgen Tong uitsteken

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:39

Lydiia"]
[quote="Oscar schreef:
Hmmm, interessant Knipoog

ontzettend Haha!
[/quote]

'k Vind het echt interessant
Het is een soort soap waarbij je de hoofdrolspelers denkt te kennen, met allerlei mysterieuze omstandigheden *LOL*

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:10

Oscar"]
[quote="Lydiia"][quote="Oscar schreef:
Hmmm, interessant Knipoog

ontzettend Haha!
[/quote]

'k Vind het echt interessant
Het is een soort soap waarbij je de hoofdrolspelers denkt te kennen, met allerlei mysterieuze omstandigheden *LOL*
[/quote]

Gossie, zou dit echt zo zijn?
Als het echt waar is reken er dan maar op dat de pers hierop in zal springen... tenminste als we niet weer een terroristische aanslag krijgen die meer nieuwswaarde heeft... jammer alleen dat de dressuursport dan in een negatief daglicht wordt gezet... maar ja, "goed nieuws is geen nieuws" Lachen

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:09

Pipo"]
[quote="Oscar schreef:

Daar zat ik ook al aan te denken *LOL*
Ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de negatieve publiciteit rond Anky / Sjef / Idool / Van Aalderen....... Scheve mond


Dat denk ik niet, gezien het verleden van de Gestion eigenaren zelf. Wat hierboven gezegd wordt lijkt mij meer reden hiervan.

www.gestion.nl Directielid Henk van Aalderen........de rest is zelf wel in te vullen door iedereen of niet?
[/quote]

Veteraan Adri Strating neemt afscheid van beursvloer. De handel op de Amsterdamse beurs lekt weg naar Londen. Een van de oorzaken is dat Nederlandse handelaren en beleggers huiverig zijn voor grote aandelenpakketten. Uitzondering is Strating Effectenkantoor dat de risico's niet schuwde. De commissionair heeft een fors marktaandeel weten te veroveren. Directeur en oprichter Adri Strating verliet op 1 januari zijn kantoor. Een terugblik op de biljartzaal die dealingroom werd. 'Gevatte kerels met snelle babbels, grappenmakend en goed in het pak.' Zo leerde Adri Strating (55) in zijn jeugd handelaren kennen. Hij was onmiddellijk gefascineerd door de handel en door het verdienen van geld. 'Op de mulo had ik al hoge cijfers voor boekhouden, algebra en meetkunde.' Zijn kantoor Strating Effecten haalde in de jaren tachtig een marktaandeel van bijna 5 procent. Hij verkocht zijn kantoor enkele jaren geleden aan de Nationale Investeringsbank, maar bleef directeur. Vorige week nam hij definitief afscheid. 'Onlangs overleed een van mijn beste vrienden. Dan word je met je neus op de feiten gedrukt. Ik wil wel eens doen waar ik zin in heb.' Met mijn vriendin nu een stoeterij van Russische volbloedpaarden beginnen. Hij is gek op dieren; vooral olifanten, honden en paarden.
* 1993/12/19 Het Financieele Dagblad

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 08:41

Hoe je het ook wendt of keert: sport en "politiek" gaan hand in hand, dus ik denk (of weet wel zeker) dat de negatieve publiciteit er zeker mee te maken heeft.....

Maar mocht Gestion nog een ander investeringsplan zoeken biedt ik mij bij deze aan, ha ha (dream on.......)

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 01:31

Ik denk dat het wel positief is als er meerdere sponsors zijn zo krijgen denk ik meer kanjers een kans in deze sport.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:48

Tja het is altijd al haat en neid geweest in de paardensport. Het kan nooit een keer vriendelijk er moet altijd ellende zijn. Dat dit gebeurd verbaasd me dan ook totaal niet.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:02

Ik denk niet dat Gestion zich druk maakt om die negatieve Idool-reclame.
Daarvoor zijn ze zelf al veel negatiever in de pers geweest mbt tot de beursfraude-invallen.
Persoonlijk zou ik als Anky zijnde de sponsoring déstijds al hebben opgezegd.................. door de naam van een dergelijk bedrijf te blijven verbinden aan de naam van je paarden moet je echt wel op geld belust zijn en niet al te veel principes hebben.............

En Anky redt zich best zonder sponsor hoor!
Dat geldt ook voor Tineke e.d.
Daar heb ik financieel niet echt medelijden mee om het maar even zacht uit te drukken.
Voor een Ellen Bontje ligt het misschien wel iets anders, maar die werd gegarandeerd veel minder gesponsord............

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:39

Citaat:
Ik denk niet dat Gestion zich druk maakt om die negatieve Idool-reclame.
Daarvoor zijn ze zelf al veel negatiever in de pers geweest mbt tot de beursfraude-invallen.
Persoonlijk zou ik als Anky zijnde de sponsoring déstijds al hebben opgezegd.................. door de naam van een dergelijk bedrijf te blijven verbinden aan de naam van je paarden moet je echt wel op geld belust zijn en niet al te veel principes hebben.............


Wat vind ik dit een domme opmerking zeg.......
Jij beschuldigd Gestion zomaar terwijl de rechtbank daar heel wat jaren mee bezig is geweest en moeite had het te bewijzen. Maar nee, dat is voor jou niet belangrijk, het staat nl in de krant, het bedrijf wordt beschadigd, namen worden beschadigd en zelfs jij staat met je beschuldigende vinger klaar! En dat Anky dan achter haar sponsor blijft staan........ dan moet je echt wel op geld belust zijn en niet al te veel principes hebben..........ongelofelijk, waar haal je het vandaan!
Wat wordt er toch veel beoordeeld en veroordeeld. jakkes!
Gestion heeft heel wat goed gedaan voor de dressuur sport dus een beetje paardenmens mag ook wel eens positief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:18

Euhm wat er gezegt wordt over Gestion over de beursfraude is wel degelijk waar hoor!!! Er was een bedrijf bij betrokken waar ik op dat moment werkte! Dus dat heeft niets met een beschuldigend vingertje te maken.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:10

de hoefslag schreef:
Voor verschillende leden van het Gestion Team betekend dit dat zij in een groot gat zullen vallen. Hoewel Anky verschillende subsponsors heeft...


Zou dit letterlijk van Sjef zijn overgenomen of heeft de hoefslag een blunder gemaakt? Bloos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flieno, josien_m_, La_Lune, mce, nijnthju, Roosch, saphire, Sas75, siloux, Winged, zonneglans en 32 bezoekers