Wat ik nou niet snap he....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:36

Zitten jullie hier wat ongezellig te discussieren, terwijl er op andere forums gezellig geouwehoerd wordt! Ik ga weer ergens anders kletsen... Frusty

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:38

Het was einde discussie hoor *LOL* Tong uitsteken Tong uitsteken }> Schijnheilig Schijnheilig Lovers Lovers Clown Haha! Haha! Sigaar Lovers Lovers Verdrietig Verdrietig Dromen Dromen Lachen Vingers aflikken Vingers aflikken Lips are sealed Lips are sealed Slapen Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:48

hehe mytens! ik dacht nog te reageren maar ik doe het neit omdat de discussie gesloten is Lachen maar ik begrijp sonja in sommige dingen wel en sommige dingen niet Knipoog . En ik vind dit niet horsesstijl hoor mensen , we zijn naar hier gekomen om geen stokers te hebben en dat hebben we niet! En net als dees doe ik ook altijd mijn best om het onderste uit de kan te halen *LOL* en tja je zal moeten respecteren dat je met anderen minder overeen komt als met iemand anders op het internet! en mischien als je ze dan ir ontmoet dat ze dan helemaal anders zijn

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:52

hahahah *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* precies PJ Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:12

nou Son ik bedoelde meer dat w-ruiters niet op dat gemier over sporen en scherpe bitten zitten te wachten en meer van dat kort door de bocht geleuter waar onwetende en ongeinteresseerde mensen zo goed in zijn.
Je weet het he ik sta op een westernstal, dus ik kan er een aardig over meepraten. Zelf ben ik op en top dressuur en daar heel gelukkig mee. Ik bedoelde dus niet dat w-ruiters per definitie geen input willen van d-ruiters hoor, dat is niet zo namelijk.
hopelijk snap je nu wat ik bedoel, het was trouwens niet echt voor jou bedoelt, meer tegen hen.

Mytens, ik ben heel toevallig psycholoog, maar ik zie bij jou hier op het forum (want alleen daar ken ik je van) absoluut geen aanleiding om psycholoog te worden, integendeel.

orri, je bent nooit blond geweest, maar kunt het wel nog worden, hihi.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:33

LB Lovely, als je psycholoog bent dan kun je ook wel opmaken uit mijn stukjes dat dit een grapje was??? Verward Verward Verward Verward , moet er eerlijk gezegd niet aan denken Misselijk (is mijn mening Lips are sealed )
Gohh zeg als psycholoog moet je niet alles serieus nemen hoor!! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 14:07

Blaffende honden bijten niet maar happen wel.