Rechts kijken??????? :? :? :? :? :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Rechts kijken??????? :? :? :? :? :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 18:42

mijn merrie kijkt heel erg naar rechts wanneer ik aan het losstappen ben, als ik dr oppak en als ik dr nageeflijk heb dan heb ze wel de neiging om op links de rechterstelling aan te nemen, dit kan ik wel goed opvangen en later na een half uurtje gaat het al een stuk beter... maar hoe kan dit???
heb ik misschien mn linkerteugel te strak ofsow???

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:55

Ja het kan zijn dat je je linkerteugel te strak hebt....misschien moet je dan wan meer figuren gaan rijden en goed op je houding letten...als dit het geval niet is heb je kans dat die merrie problemen heeft met haar mond of problemen heeft aan 1 kant van het lichaam....en dat ze dat moeilijk lopen vind.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 19:08

ik weet bijna cker dat het niet aan mn houding ligt, maar ik heb wel veel moeite met het ontspannen van mn linkerhand....dus ik denk dat het daar aan ligt, maar weten jullie misschien een manier hoe ik dit kan verhelpen?

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:16

Dan moet je je teugels op maat houden en als zij weer naar links gaat kijken druk haar dan maar wat weg dan rechts en dan je been...en probeer haar recht te laten....het is wel moeilijk k ik ken het probleem maar zo hielp hjet bij mij.

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:34

Ik denk dat je paard aan een kant vast zit of niet recht is. Veel been geven met je linker been en begrenzen met je rechter teugel. Op de rechterhand goed begrenzen met je linker teugel.