Koopje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 15:01

Ik heb maandag van iemand een witte wedstrijd-broek van Eurostar overgekocht...

Voor 20 DM , ziet er nog perfect uit.
Wat die wel niet in de winkel kosten
Cool

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:54

waarom heb iknou nooit zulke voordeeltjes? Hoewel.. Ik heb es gereageerd op een berichtje uit de krant, doos met paardespul voor 25,=. Zaten 2 koordsingels in, een wit veulenhalster, neusbontje, 4 witte bandages, en nog wat dingen geloof ik.. NIet echt duur dus achteraf..
Verder heb ik eens via internet een longeersingel en bijzetteugels kunnen kopen voor ik geloof ook 25,= (kan ook 15,= zijn geweest..) Was ook niet duur!
Maarre, hoe was jij aan zijn/haar naam gekomen?

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 15:57

Zij zit in mijn rij-les, en de broek was van haar ex-vriend, dus die wilde 't wel verkopen, want de broek paste haar niet.
De broek is trouwens niet helemaal tot m'n enkels, maar dat zie je toch niet als je laarzen aan hebt, en voor 20 mark...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-04-05 15:58 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:20

Gelijk heb je. Gewoon kniekousen erover! Lekker he, heb je zo'n tevreden gevoel over je aankoop *LOL* Enne.... succes met de wedstrijden, want daar was 'ie vast voor bedoeld?

Sonja.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 10:45

Dat ben ik wel van plan, eerst moet ik deze of volgende maand een soort van ruiterbewijs halen om te mogen starten. Das het nadeel van hier wedstrijden rijden (theorie leren en een bepaalde proef springen en dressuur rijden). Maar in iedergeval bedankt alvast Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-04-06 10:46 ]</font>