Veronderstelde verkrachter op gepakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annieh

Berichten: 6
Geregistreerd: 30-11-03

Veronderstelde verkrachter op gepakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 17:59

hallow !
Ik weet niet zo goed waar ik met dit bericht terecht moet, maar ik zet het hier neer voor jullie om te zorgen dat jullie daar NOOIT moeten stage lopen!
1 en 2 dec heb ik stage gelopen op hengsten houderij PIEP in B.......
na 2 dagen alleen poep gemest te hebben ben ik daar weg gegaan, ik wist dat het echt geen goede stage plek zou worden! dat gevoel werd voor mij heel erg zeker toen hij die dinsdag daarop OPGEPAKT was wegens het verkrachten van 13 MEISJES! allemaal stagiares! hiermee wil ik alleen zeggen, niet naar PIEP gaan want hij heeft er meer in nederland.
aldus met mij is er niks aan de hand, heb onderhand een nieuwe stage plek bij een hoefsmid! helemaal geweldig !!!!! want ik weet hoe moeilijk het is om een stage plek tevinden in deze wereld!
Anne

{edit Sugarmiss; ivm privacy de naam verwijderd}


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:05

In hoeverre is dit waar?
Want dit is wel heel erg.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Annieh

Berichten: 6
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 18:10

het is echt waar!
hij zit nu al iets meer dan een week vast!
het heeft een klein stukje in de krant gestaan maar ik heb het niet kunnen vinden,
gisteren werd mijn paard gechipt
komt de vee arts ( ik heb hem ook gezien toen ik bij *** stage liep) en hij zei : jij was tog stagiere bij *cencuur*? ik zei ja! hij zei : ow dat heb je het hele gedoe dat hij is op gepakt en zo wel mee gemaakt zeker ?
...aldus!!!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:25

Ik hoorde het al een tijdje terug van een bokker Lachen

Ik noem ook maar geen naam,maar het is dus helaas serieus waar,net nog bevestigd gekregen uit directe bron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:47

Adriana, dat is degene waar ik je vorige week over pbde Haha!

Inderdaad is er vorige week een hengstenhouder opgepakt wegens verdenking van verkrachting. In Weert was hij niet aanwezig waardoor ik het zeker wist Haha!

Helaas, maar dan moet hij maar met zijn handen van de dames afblijven!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:59

Annieh schreef:
hallow !
Ik weet niet zo goed waar ik met dit bericht terecht moet, maar ik zet het hier neer voor jullie om te zorgen dat jullie daar NOOIT moeten stage lopen!
1 en 2 dec heb ik stage gelopen op hengsten houderij PIEP in B.......
na 2 dagen alleen poep gemest te hebben ben ik daar weg gegaan, ik wist dat het echt geen goede stage plek zou worden! dat gevoel werd voor mij heel erg zeker toen hij die dinsdag daarop OPGEPAKT was wegens het verkrachten van 13 MEISJES! allemaal stagiares! hiermee wil ik alleen zeggen, niet naar PIEP gaan want hij heeft er meer in nederland.
aldus met mij is er niks aan de hand, heb onderhand een nieuwe stage plek bij een hoefsmid! helemaal geweldig !!!!! want ik weet hoe moeilijk het is om een stage plek tevinden in deze wereld!
Anne

{edit Sugarmiss; ivm privacy de naam verwijderd}


Wat mijn info is dat het om 2 vriendinnen gaat die aangifte hebben gedaan. Dit heb ik een week geleden al mede gedeeld.
Daar het beste was om opheldering te krijgen voordat een hele fam. meegesleurd wordt.

Het gaat om A. uit B.
Het bedrijf staat op zijn broers naam.
Verder, zijn broer staat daar ook buiten.
Broers kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor elkaars handelen.

Het is natuurlijk erg. Maar 13 meisjes hebben geen aangifte gedaan.
Dus dat is juridisch geen zaak. Of ze moeten dat afgelopen week gedaan hebben.

[namen weggehaald ter bescherming fam.]

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:32

Ik denk niet dat het verstandig is om dit soort gegevens op het internet vrij te geven Kijk hier goed mee uit Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:35

De persoon in kwestie zit vast Fsoudan, dus heel jammer voor deze heer. Maar dan moet hij maar met zijn handjes thuisblijven ( naja...meer zijn plassertje thuis houden)

Het moest er een keer van komen!!!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:41

fsoudan schreef:
Ik denk niet dat het verstandig is om dit soort gegevens op het internet vrij te geven Kijk hier goed mee uit Knipoog


Daarom heb ik het ook gecorrigeerd.
Tot wat de aanklacht was.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:49

Nou sorry maar veel mensen kennen deze man wel. Zien eerdaag licht branden in zijn boerderij en gaan verhaal halen dit omdat deze gegevens op bokt stonden. Iemand leest dit op bokt kent die man verteld dit verder die verteld het weer aan die enz enz.
Als ik dit soort info op bokt zet over de boer waar ik sta weten veel Leidenaren over wie ik het heb

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:50

Pipo schreef:
De persoon in kwestie zit vast Fsoudan, dus heel jammer voor deze heer. Maar dan moet hij maar met zijn handjes thuisblijven ( naja...meer zijn plassertje thuis houden)

Het moest er een keer van komen!!!



Je hebt ook zo iets als wet op de privacy Knipoog
Maar ben met je eens dat hij zijn (piep) in zijn broek moet houden Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:03

fsoudan"]
[quote="Pipo schreef:
De persoon in kwestie zit vast Fsoudan, dus heel jammer voor deze heer. Maar dan moet hij maar met zijn handjes thuisblijven ( naja...meer zijn plassertje thuis houden)

Het moest er een keer van komen!!!



Je hebt ook zo iets als wet op de privacy Knipoog
Maar ben met je eens dat hij zijn (piep) in zijn broek moet houden Knipoog
[/quote]

En hier ga je zelf de fout in.
Wie zegt dat hij schuldig is.
Er is aangifte gedaan door twee vriendinnen.
Daarom is hij voor verhoor meegenomen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:07

En inmiddels al 8 dagen vastgehouden. Bij aanhouding voor verhoor mag er maar 48 uur vastgehouden worden. Tenzij er sterke argumenten zijn, dan mag het verlengt worden met 10 dagen......

De rest vul je zelf maar in Haha!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:09

Pipo schreef:
En inmiddels al 8 dagen vastgehouden. Bij aanhouding voor verhoor mag er maar 48 uur vastgehouden worden. Tenzij er sterke argumenten zijn, dan mag het verlengt worden met 10 dagen......

De rest vul je zelf maar in Haha!


Argumenten kunnen ook zijn in het belang van het onderzoek.
Dus niks invullen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:14

Graag de namen er buiten houden. Dit ter bescherming van hemzelf en zijn familie.

Wet op privacy he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:44

Dit heeft niks te maken met wetten op privacy, maar wel met wetten die tegen smaad en laster spreken. Suggestief gedoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 02:57

Lovely schreef:
Dit heeft niks te maken met wetten op privacy, maar wel met wetten die tegen smaad en laster spreken. Suggestief gedoe.


Suggestief gedoe? Dat iemand meer dan 8 dagen vastzit omdat deze verdacht word van verkrachting van meerdere meisjes?

Als je een van de dames kent denk je daar wel anders over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 03:20

Suggestief gedoe inderdaad.
Als hij veroordeeld wordt, dan is het nog vroeg genoeg om hem door de stront te trekken lijkt mij.
Die laatste opmerking beschouw ik maar even als niet gemaakt, aangezien ik heel erg goed weet hoe dat is, ervaringsdeskundige zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 03:23

Ik weet niet hoe jou ervaringen zijn, dus dat kan ik niet beoordelen. Wel vind ik het heel erg voor de dames wie dit zijn overkomen, en ik hoop dat als het waar is ( maar om eerlijk te zijn hoor ik al jaren dat je beter bij hem uit de buurt kan blijven) hoop ik dat hij lang achter slot en grendel geplaatst wordt.

Wat ik al eerder zei: dit bericht kwam mij vorige week al ten oren, maar heb het bewust niet geplaatst. Stel je voor dat het NIET waar is...............wat ik overigens niet geloof.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:11

zo jij blij dat je daar weg bent!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:36

Nou hier mijn opmerking... ik ken hem ,deze persoon in kwestie en ik mag hem graag en hij heeft bij mij nooit wat geprobeerd!!!!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:33

Of het nou waar is of niet; het zou waar kúnnen zijn. Dat is voor mij reden genoeg om iedereen te waarschuwen, stage lopen bij deze persoon zou dus erg nare gevolgen kunnen hebben.
Aan zo'n zaak zitten altijd twee kanten, de privacy van de persoon en het welzijn van eventuele verdere slachtoffers. Het is maar net wat je belangrijker vindt.
Voor mij is het gevolg dat ik al m'n vriendinnetjes af raad, daar stage te gaan lopen. Want of hij nu vooroordeeld wordt of niet, stel nu dat het wél waar is......... dan ben je goed ziek als je daar achter komt als het kwaad al is geschied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:46

Aimee, daar heb je gelijk in. Maar door verhalen te verspreiden zet je ook de fantasie van mensen aan het werk en daar heb je nooit controle over. Want dan opeens denk iedereen wel wat "gezien" of "gehoord" of "gemerkt" te hebben. Strakjes blijkt dat die fantasieverhalen niet kloppen, dat worden dan leugens genoemd (gemakzucht dient de mens) en dan is er vooral aandacht voor die verhalen en niet meer voor wat A. werkelijk gedaan heeft. Terwijl het dus juist heel belangrijk is om vooral aandacht te hebben voor wat A. doet, maar dat moet niet vertekend worden door vage verhalen. Als waar is wat er verteld wordt, dan krijgt hij zijn straf wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:48

Het is geen wilde story dat hij vast zit. Hij zit vast.

Inderdaad zal hij zijn straf wel krijgen. Overigens is die 13 meisjes NIET waar.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 02:39

Of het waar is of niet. Daar zijn wij niet voor om dat de beoordelen.

om hem nu al te veroordelen vind ik iets te vroeg.

Waar rook is, is vuur, denken veel mensen. En daar ga ik niet in mee.

Onschuldig tot tegendeel is bewezen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers