speelappel of boredombreaker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

speelappel of boredombreaker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 16:53

Heeft iemand van jullie ervaring met deze speelattributen?
Wat zijn de voor en/of nadelen van deze?
Welke raden jullie mij aan?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:13

Morrie heeft een boredombreaker en vindt hem heel leuk, doordat ie aan het planfond hangt, krijgt ie geen grip op de likstenen en kan ie er geen happen uitnemen, hij blijft er aardig zoet mee.

Maar het grootste succes is een gewone PET-fles aan een strotouwtje gevuld met müsli of brokjes, daar is ie uren zoet mee!

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:39

ik heb beide, de speelbal hebben ze nog nooit aangeraakt !!! De boredom breaker is idd ideaal, je kunt er allehande lik-its in kwijt + je kunt er wortels in klemmen- mits goed gedaan zijn ze daar ook uren mee bezig om ze eruit te peuteren (stuk goedkoper dan 1 likit a 5.30euro per dag)
Waar de bovenste likit f(grote) in moet is een soort stang, als je appels hebt en zo'n ding om klokkenhuizen te verwijderen, kun je die over die stang schuiven, maar ook brood bijv.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:58

Ik heb ook een boredombreaker, een speelappel zou mn paard niks mee doen. Hij heeft de lickits alleen nogal snel op, of hij eet ze voor de helft op een kijkt er daarna nooit meer naar om totdat er weer een nieuwe in zit. Ga dr ook s een appel in doen!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:10

of gewoon een oude voetbal in de stal, een stukje boomstam, een voetbal in een linnentasje (goed dichtknopen) en ophangen, lekker stro, hooi of een paar uurtjes buitenspelen met een vriendje!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:19

Ik had eigenlijk nog nooit een paard iets met een speelbal zien doen, tot een van de meisjes dat het paard dat bij mijn verzorgpaarden in de wei staat verzorgt, er een bij zich had... haar verzorgpaard ging er ongeveer tien minuten mee spelen, ik was verbaasd, maar daarna was het dan ook over