s

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 00:55

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 00:57

Gaaaaaaaaaaaf Lachen over die instructeurs weet ik niks zinnigs te melden Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 01:28

Jeetje, jij hebt het echt super voor elkaar. Dat zal mij wel nooit gebeuren!

Herman Wientjes zit ook bij jullie in de buurt, is dat geen optie voor je?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 01:35

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 04:02

Als het naar je toe komt, zul je het wel verdiend hebben??

Van Alex van S. ben ik persoonlijk helemaal niet gecharmeerd, ik hou niet van die pressie en ik hou er ook niet van om mijn paard te moeten intimideren, simpel weg.
Over Stefano heb ik betere verhalen gehoord, ik vind hem ook een betere ruiter.
Bij de lessen van Herman had ik eerst mijn twijfels, maarr die heeft hij helemaal weggenomen nu ik meer lessen bij meer ruiters heb gezien. Hij geeft bij ons op stal les en ik spreek hem daar regelmatig.
Paar jaar terug heb ik een clinic bij hem gereden en dat ging heel fijn. Ik vind hem wel oke. Ook hoe hij over zijn eigen paarden praat en dan vooral Sir Lancelot.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 11:49

Leuk Lov, dat jij zo positief bent over Herman.

Ik heb dus vanmiddag weer les van hem in het kader van het trainingsplan bij onze vereniging.
Ik heb er wel weer zin, alhoewel het vorige keer nog niet echt naar mijn zin ging.
Ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan ......

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 12:25

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:49

Zelf heb ik nooit les van hem gehad, maar ik ken wel een aantal mensen die dat wel deden. Een paard had nogal een eigen willetje en daar ging Alex wel korte metten mee maken, dat ging er nogal ruw aan toe. Een ander paard zette hij vast met de slof om er vervolgens met de longeerzweep overheen te gaan terwijl de ruiter er op zat, dier had niet genoeg impuls geloof ik. Van anderen hoor ik dat het nogal een workout is om een halfuurtje bij hem te rijden. Dan zijn de dingen die ik weet en verder vind ik hem nogal onsympathiek.
Doe mij Herman maar, of Stefano. Ik kan ook wel overweg met Eddy de Wolff, die zou ik nog liever dan Alex. Het is voor iedereen persoonlijk denk ik. Als jij je prettig voelt bij Alex dan is het toch goed?

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 13:22

Ik zou voor Herman Wientjes gaan!
Vanmorgen weer les van hem gehad via het trainingsplan van onze vereniging en ik ben echt heel erg over hem te spreken!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:02

enkele weken geleden een clinic bijgewoond van Rini v/d Schaft: Lovers
verder ken ik eerlijk gezegd geen grote namen van dichtbij, sorry!

maar idd Janna: geniet ervan! Gelukkig weet je dat zelf en doe je dat ook!!!!! Ik zal je niet wakker maken, ga maar lekker weer Dromen Sigaar

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:27

jij hebt het e cht goed voor mekaar.
Geef mij ook van die eigenaren zeg.

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:19

hallo ik les al jaren bij stefano v zuilen en ik kan je vertellen dat ik het super naar mijn zin heb daar.tevens is een groot voordeel dat hij aan huis komt.maarre kom eens een les kijken,want zoals je weet.....kijken kost niks!! en zover weg woon je niet. gr linda

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:24

Je had het me tijdens de buitenrit al verteld pas... Spannend hoor, dit soort kansen moet je meteen met beide handen aanpakken! Dat doe je ook wel, daarvan ben ik overtuigd! Succes met je keuze hoor!!! Droom lekker verder.... Ik zal je niet storen! Knipoog Knipoog Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:11

ik zou zo zeggen: neem een proefles!!
dan pas kan je echt zeggen wie je het fijnste vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 02:15

Gewoon gaan rijden en kijken met wie het het beste klikt, dat merk je heel snel.

Ik heb zelf clinics gevolgd bij Rien vd Schaft en dat is zéér goed bevallen. Vergeet niet dat een GP ruiter niet per defenitie ook een goede trainer is. Rien is op en top trainer, iemand die heel treffend kan verwoorden wat hij bedoelt.

KDG
Berichten: 35
Geregistreerd: 25-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 09:47

hoi, i heb een tijd lang bij herman wientjes gereden. zijn manier van lesgeven spreekt mij erg aan. lekker normaal en eerlijk naar jou en je paard. ik heb veel van hem geleerd. kan je niet bij allemaa een proefles maken zodat je een goede keuze kan maken? groetjes en succes met zoeken. karin

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:14

Ik heb helemaal geen tip voor je welke trainer je zou kunnen nemen, maar ik wil gewoon even zeggen:

Aaaaahhhhh MAZZELkont!!
Geweldig is dat toch, die paarden die jij rijd.... Kwijl
En hoe... Kwijl EN dan straks nog beter worden.... Kwijl

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 23:31

Weet je al van welke instructeur je les gaat nemen?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 23:33

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 23:39

Mijn instructrice (Atie Sanders-Spijker) kan ik je ook erg aanraden, maar dat is waarschijnlijk te ver weg. (Laren, vlakbij Hilversum)

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 09:08

Hoi bij Herman Wientjes heb ik een aantal jaren met veel plezier getraind (2 lichte tour paarden). Ik was naar hem toegegaan omdat mijn ene paard absoluut niet voor het been was, ik kwam hem vaak tegen op de wedstrijden en hij vond dat zonde. Vandaar een keer heengegaan voor 'proef'. Hij heeft mijn paard toen gereden, met best veel druk, maar dat had dat paard nodig, want het resultaat was ernaar. Al met al heb ik er een jaar of 3 getraind totdat mijn ene paard overleed en ik stopte met de wedstrijdsport. Ik vind Herman en Elsa ook hele fijne mensen in de omgang. Alex ken ik alleen van de wedstrijden, van het rijden. Ik vind dat hij zijn paarden -vaak niet de makkelijksten- altijd goed aan het lopen heeft en ik heb het idee dat dat meer uit vertrouwen voorkomt dan uit er op los slaan. Ik heb in mijn wedstrijdperiode van heel wat mensen lesgehad (Bert Rutten, Henk van Bergen, Herman Wientjes, Frans Poel, en div clinics van o.a. Dhr. Peeters) en ik vind dat je van iedereen kan leren. Wel past de ene trainer op persoonlijk vlak beter bij je dan de andere. En soms kan de ene trainer voor een bepaalde periode helemaal goed voor je zijn maar is het toch raadzaam om na een langere periode eens verder te kijken, nieuwe inzichten en een frisse aanpak kunnen wonderen doen. Ik zou je aanraden om gewoon eens naar een les te gaan kijken en als het je aanspreekt een proefles te nemen. En wat Zep (geloof ik) al zei: een GP ruiter hoeft geen goede instructeur te zijn maar een goede instructeur hoeft ook niet altijd GP ruiter te zijn. Succes bij je keuze en laat ons even weten wie het geworden is.

jarissa
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:54

Lovely schreef:
Als het naar je toe komt, zul je het wel verdiend hebben??

Van Alex van S. ben ik persoonlijk helemaal niet gecharmeerd, ik hou niet van die pressie en ik hou er ook niet van om mijn paard te moeten intimideren, simpel weg.
Over Stefano heb ik betere verhalen gehoord, ik vind hem ook een betere ruiter.
Bij de lessen van Herman had ik eerst mijn twijfels, maarr die heeft hij helemaal weggenomen nu ik meer lessen bij meer ruiters heb gezien. Hij geeft bij ons op stal les en ik spreek hem daar regelmatig.
Paar jaar terug heb ik een clinic bij hem gereden en dat ging heel fijn. Ik vind hem wel oke. Ook hoe hij over zijn eigen paarden praat en dan vooral Sir Lancelot.



heb je les van hem gehad dan, of ken je hem persoonlijk??? Anders vind ik het namelijk knap dat je zoveel over hem weet!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:34

Dit is een topic uit november 2001 Scheve mond
Vandaar een slotje.