boktmeeting janna & Lovely

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 22:54

Ik heb vandaag veel geleerd....ik wist namelijk niet dat mijn paard kon grommen!!!

Ik had dus janna de scheer-expert op bezoek en ook Lovely zou gezellig langs komen Lachen

Om 10 uur had ik dus mijn paard maar alvast een streepje of 7,5 sedalin gegeven...en half uurtje nog op de weide gezet, tot janna arriveerde.

Orinoco vond het maar vaag dat lawaaierige ding en bleek niet echt iets te merken van de sedalin...
Toen ze halverwege was, bleek dat de messen ermee op hielden....ondanks dat ze ze vanochtend had laten slijpen.
Gelukkig zit ik met mijn paard in een 'paarden hoekje' dus had ik al snel iemand gevonden die wel wist waar dat gedaan kon worden...(ik heb geen flauw idee, woon namelijk niet in de omgeving).
Gewapend met een route beschrijving ging janna op pad...Orinoco mocht ondertussen kuilgras in zijn stal staan eten, wat er goed in ging.

Jammer genoeg had de meneer de messenslijper een tennisarm, dus heeft ze een nieuw setje messen mee genomen, daarmee ging het wel vloeiender...

Paardje bleef heel braaf, enigzins totdat het tijd was voor de hals en hoger... toen zijn Lovely en ik een praam gaan lenen, nadat hij 2x 'weg'stormde...
met de praam erop begon meneer eens te grommen.
Ik was echt verbaast, ik heb hem nog nooit eerder horen grommen, gelukkig had Lovely ook praam ervaring, (ik heb ooit eens een praam vastgehouden een jaar of 8 terug).

Uiteindelijk is het janna gelukt en ik geloof overigens dat die sedalin niet meer gewerkt heeft ofzo? Daar was ieder geval niets van te merken!!

Orinoco ziet er nu hartstikke mooi en netjes geschoren uit! Chocoladebruin vind ik hem nu Lachen

Ik hoop dat janna haar wedstrijd ook goed gegaan is! En dat Lovely mijn verhuis troep *LOL* emotioneel heeft kunnen verwerken "jeetje, is er hier een bom ontploft ofzo?" hahahahaha....

Oh, Lov, blijkt dat ze de keuken 2cm te groot hebben gemaakt...dat kon er ook nog wel bij Boos!

Nou ik ben benieuwd of mijn paard me morgen nog wel aan zal kijken Lachen gelukkig kan hij meer van mij hebben dan van vreemden, tenslotte breng ik slobber mee Knipoog

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 01:10

c
Laatst bijgewerkt door janna op 16-04-22 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 01:18

Hhahahaha, tja wel voor zijn comfort Lachen
Volgens Lovely blijft het wel zitten als het touw niet aan weerszijden vastzit Lachen
Verder is het wel een fijn idee dat hij op de weide als hij blijft haken, makkelijk uit zijn halster komt...
Was vandaag ook voor het eerst dat ik het zo zag rekken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 03:41

Die Orinoco dat is me er een. Hij kan zeldzaam guitige koppies trekken, vooral wanneer Janna dichterbij kwam met HET apparaat.
Praam was wel even nodig en inderdaad hij maakte er een heel curieus geluid bij. Aangezien geen van ons daarvan onder de indruk raakte, probeerde hij toch maar om wat met zijn hoofd te mieren om er onderuit te komen, dat werkte ook al niet. Wij zijn helden hoor, met zijn 3-en tegen 1 Orinoco, waarvan 1 met een praam en 1 met een scheerapparaat. Hij vindt zijn baasje vast nog wel lief, maar wat ie nu van Janna en mij zal vinden weten we nog niet. Hij keek althans beteuterd toen Janna toch zijn hoofd ging scheren, als paarden schietgebedjes konden doen.....
Na dit avontuur moest er wel even gegeten worden (joepie ontbijt!), ik zeg niet waar, maar je kunt er met de auto heeeel makkelijk komen. Daarna naar het nieuwe huis van orri, zag er echt superfijn uit. Als strakjes alles klaar is en de keuken 2 cm vergroot is, dan is het een superhuis.
De laatste stop was bij het oude huis, waar je inderdaad kon zien dat er gereorganiseerd werd, tjees wat ben ik blij dat ik niet hoef te verhuizen als ik dat allemaal zie. Ga er maar aan staan, gezin met 2 kinderen verschepen, dan moet je nogal wat meenemen namelijk.
Het was weer een hele gezellige dag.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:51

leuk orri, *LOL*
kreeg ide van mij vandaag niet geschoren, de man die het wilde doen, durfde het niet aan, omdat we de praam er al niet opkregen en ze extreem reageerde wanneer het schaarapparaat naar haar toe kwam, dus dan maar niet Lachen

ach ja maakt me verder ook niet uit.

WEl leuk dat het gelukt is zeg en wat een moeite Lachen Tong uitsteken

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 14:42

klinkt extreem gezellie, jullie meeting!!!!

Ik vroeg me toevallig vanochtend nog af Orri, of jij nou wel of niet verhuisd was, maar je bent dus "in the middle of"!!!

Tja, en wat Lovely toch altijd heeft met de paarden van een ander Lips are sealed : grinnik, gelukkig houdt Labje wel heel veel van d'r!!! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:30

Citaat:

Tja, en wat Lovely toch altijd heeft met de paarden van een ander Lips are sealed : grinnik, gelukkig houdt Labje wel heel veel van d'r!!! Lovers



uuuhh, wat bedoelen we precies?? Toch niet iets over een Tinker? Dat heeft gelukkig heel goed gewerkt en bovendien vindt ze me best nog aardig geloof ik.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:48

grinnik:
mijn baas zou zeggen: wie de schoen past trekke hem aan!!!

Grapje meid, ik weet wat je doet en waarom je het doet en zou het exact hetzelfde doen, dat weet je!