Leuk kerstverhaal...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Leuk kerstverhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 10:10

Mijn ouders hadden zondagmiddag leuk de kerstboom opgezet. Zij hebben 2 katten (Simba en Nala) en die vinden die boom altijd erg interessant. Dat weten mijn ouders (hebben ze wel geleerd de 1e keer, haha) dus ze doen altijd alleen maar onbreekbare dingen in de boom. Die boom moet dan af en toe wel weer even opnieuw gefatsoeneerd worden, maar het gaat wel. Maar dit jaar hadden mij ouders een kunstboompje gekocht, want dat is wel lekker makkelijk. Die hadden ze dus zondag opgezet. Komt m'n moeder de volgende ochtend beneden (je raadt het al) ligt die boom languit in de kamer en die kat erbij, lekker spelen met de versiering. Nou die boom zag er natuurlijk niet meer uit! M'n moeder heeft hem weer op de tafel gezet en is maar naar d'r werk gegaan (m'n vader was vrij, leuke verassing voor hem toen hij beneden kwam). Tja, zo'n kunstboom is natuurlijk veel lichter dan een echte (met kluit), dus deze boom hadden ze zo om. Puntje bij paaltje heeft m'n vader gisteren een echte boom gekocht en die hebben ze gisteravond maar weer opgetuigd. Sorry, moest het even kwijt, vond het erg grappig (go Simba en Nala!!).

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:15

hahahahaha lekker hoor, mijn vriendin heeft een grote nepper met 2 katte, die hebben ze nu via een touwtje vastgemaakt aan de kast adat ie helemaal omlag en de katten hihihiihihihi die hebben het hele huis van dicht gezien geloof ik!!!!! Bloos

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:18

haha wij hadden eerst ook twee katten, en die vonden onze kerstboom ook erg interessant. Het werd nog leuker toen er koekjes in gingen. Eerst de onderste koekjes eten, maar op een gegeven moment konden ze daar niet meer bij, en wilden ze toch meer. Ze sprongen zo met zn 2en de boom in die dat natuurlijk niet hield, en die viel ook om. *LOL*

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:24

Haha! nu maar hopen dat de echte boom wel heel blijft

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 12:09

Het eerste jaar dat m'n ouders deze katten hadden, hebben ze gewoon de grote kunstkerstboom opgezet die ze al hadden. Met de vorige katten ging dat gewoon goed. Maar de boom stond naast het bureau en de poes ging er toen steeds in liggen (ze kon er zeg maar zo inlopen). Op zich was dat nog niet zo heel erg, want zij is vrij klein. Maar één nadeel: wat zij doet, moet haar broer natuurlijk ook doen! Maar dat is echt een grote kater en dat heeft de boom dus niet overleeft. Alle takken waren helemaal verbogen of zelfs afgebroken en er waren in totaal nog 3 ballen heel! Haha toch wel erg grappig die katten.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:13

hahahaha. gelukkig hebben wij geen katten hahaha Lachen

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:38

Ja, het is wat met die katten. Een van onze 5 hangt regelmatig als piek in de boom, of holt door het huis met slingers om haar nek. Ik kan niet boos worden als ik dat onschuldige koppie zie.
Afbeelding

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 22:28

Ja, die van m'n ouders zijn er ook altijd erg goed in om achteraf hun aller onschuldigste en liefste koppie op te zetten...