Shetlandponymanifestatie Ermelo 2007

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: Shetlandponymanifestatie Ermelo 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:15

Jeetej ja wij hadden ook wat problemen doordat er wat gezegd werd wat later weer totaal niet klopte of verkeerd was gezegd

Stado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:29

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt. Het was ideaal om mijn nieuwe camera uit te testen.
Ik weet niet of ze hier mogen, dus ik heb ze bij ITP geplaatst.
Napie, volgens mij heb ik jou in elk geval een keertje op de foto gezet Haha! Mooi span heb je!

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:07

Heey!
ik vond het ontzettend gaaf vandaag, wij hadden er inderdaad ook last van dat er werd gezegd dat we nog lang niet moesten of dat het uit zou lopen en dan moesten we opeens alweer de ring in. Al met al ging het super, 1e met lange lijnen klasse M en mijn vriendin 2e in klasse Z, de samengestelde menwedstrijd ging ook wel lekker was alleen zo slim om bij hindernis 8 van de vaardigheid niet zo goed op te letten waardoor ik in volle vaart het verkeerde poortje nam en dus werd uitgebeld, jammer ma volgende keer beter, vond het in ieder geval erg gaaf om mee te doen.
Napie volgens mij heb ik jou nog zien rijden ma wist het ni zeker, erg leuk span heb je!!!
Volgende keer doen we allemaal weer mee he??
xxx Tessa

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:37

Zooo wij zijn ook weer thuis! Erg leuke dag gehad Haha! Zal even de resultaten opnoemen Knipoog (t zijn er nogal wat Tong uitsteken )

Lange teugel klasse M: 4e plaats
Lange teugel klasse M Kür: 1e plaats Haha!
Agility: geen idee, geen uitreiking gehad...Verward Iemand anders wel??

En dan heeft mn zusje nog aan 6 andere dingen meegedaan en ze is 2 keer 1e geworden n keer 3e en 6e en 8e

ENN aan het einde van de dag moesten we nog een keer naar de hoofdring komen want mijn zusje was Dagkampioen Bereden Pony geworden. En ik was Dagkampioen Kür op Muziek geworden Haha! Pling
Nu hebben we 2 enorme bekers (nouija n soort kunstwerken eerder Tong uitsteken ) en zijn we helemaal blij natuurlijk Haha!

En Royaltjuh dat meisje is mn zusje Knipoog En vandaag is ze 3e geworden met de Grand National voor de Ermelo Bokaal! en heeft ze alle hindernissen gesprongen Tong uitsteken

Foto's komen eraan!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:31

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:37

De ponys lopen bij ons ook weer in de wei en de vrachtwagen is weer schoon!
We konden zeer tevreden zijn 5 kopplaatsen, 1 keer tweede en 1 keer derde!
Jammergenoeg geen kampioen geworden, zoals 5 jaar geleden!

Was wel wat druk met 7 ponys, dus niet heel veel meegekregen van de overige rubrieken!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:40

Eliine : Gedeelte agility was begin van de middag en de rest was iets na drieen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 23:28

Hallo,
Ik ben net thuis (via via gereden) en gedoucht.
Superdag gehad
Dressuur: moeizaam. Nickey was al wat dribbelig en dan ook nog een marathonhindernis ernaast waarin "Go go go" werd geroepen. Nick wou wel gaan natuurlijk. Je kan je dan wel enigsinds voorstellen hoe het halsstrekken in stap eruit ziet

Marathon: was wel heel snel voorbij.

Vaardigheid: op save gereden. Alleen gedraaft.

Al met al geen verwachtingen. Pony's afgetuigd en spul opgeborgen. Nog even kijken of ik ergens een uitslag kon krijgen. Bleek ik in de finale te zitten. Als een idioot alles weer optuigen. Wij naar de trailer rennen... staat er 1 pony en een touwtje. Nick weg! Mensen zeiden dat hij op de weg had gelopen. Wij daar zoeken. Hart in mijn keel... Zie ik ineens een zwarte shet aan een trailer staan en ik herkende hem meteen (tussen alle andere zwarte shets)
Spiegelparcours gereden in de hoofdring. Best spannend zo met publiek en omroepsystemen en een redelijk groene pony (qua wedstrijden) voor de wagen. Foutloos gereden. We zijn dus tweede geworden bij de recreanten. Helaas geen beker of rozet.

Ik ben echt superblij met de foto's. Op de fotootjes in mijn profiel na, had ik geen enkele wedstrijdfoto.
Echt, super bedankt

(teveel last van spanning om te lachen, sorry)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:04

karoliena schreef:
Eliine : Gedeelte agility was begin van de middag en de rest was iets na drieen

Ow Verward Wij waren om 1 uur bij de prijsuitreiking en daarna opgelet of er nog iets kwam maar wij hebben niks meer om horen roepen.. Nouja we horen het wel als we nog iets gewonnen hebben Bloos

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:16

Napie Haha! Ik heb aardig wat foto's van jou gemaakt en 2 filmpjes Knipoog We herkende je en ik dacht, even door klikken Tong uitsteken Ik en Ilona [WinstonVDB] stonden bij de waterbak (hindernis 4) als hindernis rechter Knipoog
Leuk stel heb je Lachen

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:18

Ik was er gisteren ook bij, heb bij hindernis drie van de marathon gestaan. Was erg leuk om te zien en te doen natuurlijk Ja
Ga nu eens op zoek naar foto's Haha!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:48

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 11:48

@woplala: zet je die foto's ook online of via PM?
Hindernis 4 stelde niet zo veel voor, in 1 keer rechtdoor. Hero twijfelde toch nog wat bij de kuil omlaag. Ik hoorde dat er ook iets was omgegaan of was gevallen? Klopt dat?

Ik ben trouwens benieuwd naar uitslagen enzo want ik heb niks aan procollen en tijden teruggekregen. Wat dat betreft schortte er ook het 1 of ander aan de organisatie. Ik kwam op het dressuurterrein aan en moest zoeken waar de dressuurbaan was en toen moest ik ook direkt naar binnen (20 min voor tijd) Niet ingereden en de pony's hebben niet kunnen wennen aan de boel eromheen. Een dressuurbaan tussen de vaardigheidsbaan en marathon is ook niet handig. Achter de uitslagen moesten we zelf aan en niemand wist waar ze waren. Tijd van het spiegelparcours was ook niet bekent.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:01

Ja idd de organisatie was soms n beetje ver te zoeken (letterlijk af en toe Tong uitsteken ) Zo hebben wij ook geen uitslag van de Agility gekregen (wat mn vader toch wel jammer vond Nagelbijten / Gniffelen ) en ben ik sochtends eerst een kwartier wezen zoeken naar de Lange Teugel ring, kom ik daar, zijn er geen letters Scheve mond
Maarja het was ook wel n beetje te verwachten als je bedenkt dat er meer dan 20 gebruikersrubrieken waren en dan ook nog een enorm aantal exterieur rubrieken. 10 verschillende ringen 20 jury's, en weet ik het hoeveel deelnemers en combinaties.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:01

hoi dames,
ik heb gisteren genoten van de leuke lange dag en het liep eerst een half uurtje uit en toen ineen 2 uur uiteindelijk was het om 19:00 uur afgelopen.
Ik denk dat het slim is om jullie negatieve maar ook positieve dingen door te geven (mailen naar het stamboek) aan de organisatie zodat ze dit kunnen verbeteren en er over 5 jaar minder problemen zich voordoen. Ik verheug me er in ieder geval weer om om aanwezig te zijn
@ Napie wat kun jij leuk rijden zeg en die korte lijnen in de hindernis van het spiegelparcours was ook super om te zien

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 17:41

Was wel lachen in het spiegelparcours. Ik was best wel een beetje nerveus met dat publiek en de omroepsystemen. Was ook blij dat ik daar wat had rond gement zodat de pony's het allemaal al gezien hadden. Ik ging verkennen en met mijn man afgesproken dat hij niks zou zeggen in het parcours. Hij zou muisstil zijn. Maar schreeuwen dat hij deed, en ik ook.... Pony's waren niet meer vooruit te branden en zonder rem rijden is best lastig (kwam bijna het publiek in op hindernis drie)
Dit vond ik wel een grappig plaatje
Afbeelding

Mijn kar stond in de stand van HCA tussendoor. Op deze manier hielt ik de pony's warm
Afbeelding
wanneer komt de rubriek lange lijnen tweespan? (Het zijn er echt twee)

Deze vond ik ook leuk. Friesland boppe
Afbeelding

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:15

van de presetatie van de provincies vond ik vooral dat 6 span ( het waren er toch zes, nu ga ik twijfelen Bloos ) Met al die bloemen op de kar mooi!
Verder een heeeeeeeeeeeerlijke dag gehad, overal waar je kijkt zie je shetlanders! Geweldig! Haha!
Ik heb je mooie span indd ook voorbij zien komen, napie!
Heb ook nog ergens een tshirt bedrukt met stal denci voorbij zien komen Ja

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:53

Ben gister ook geweest. Heb eigenlijk alleen bij de exterieurrubrieken gekeken en niet bij de gebruiksrubrieken. Geen tijd voor gehad. Clown
Was erg leuk en heb heel veel supermooie shets gezien. Wow! Wou d'r een aantal zo mee naar huis nemen.
De pony's werden ook in sneltreinvaart gekeurd en dat vond ik eigenlijk te vlug gaan. Er waren gewoonweg te veel deelnemers. En het middagprogramma met de shows ging juist weer erg traag.

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:57

heeft iemand toevallig Nico van de hestiahoeve gezien? Bloos
Die was er met zijn tegenwoordig eigenaar.. zijn eigenaar is de fokker van winston, en nico is de opa van winston, dus wilde hem heel graag zien, maar heb het gemist! Verdrietig

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:59

Wij waren er ook Vork Om half 9 zijn we aangekomen en om 6 uur maar naar huis gegaan, we waren een beetje dood aan het eind vande dag.

Heb een aantal bokkers voorbij zien komen.
Napie natuurlijk met je geweldige span, wat ging je hard Haha!
Eliine hebben we gespot bij de lange teugel rubrieken, Pipi is echt super cool Cool Je kur zag er echt netjes uit.
Dennis heb ik ook nog ff gesproken op de tribune Haha!

Verder heb ik volgens mij niet echt iemand herkent Clown Het was iig echt super leuk. Over 5 jaar zal ik wrs met Zorro ook in de lange lijnen rubrieken meedoen, vond het echt leuk om te zien. Nu nog ff hard oefenen Vork

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 22:50

T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"
Flurk ook even gesproken tussen de bedrijven door

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:57

@ukkiepuk, de fokkers van jou pony waren er trouwens ook aanwezig. Knipoog

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 01:29

Ik wil hier toch nog even iets vermelden.
Ik heb helaas ook sommige dingen gezien waarbij ik het jammer vond dat de jury niet ingreep.
Bij het springen was een vrij fors meisje op een voor haar te kleine vos shet, het shetje wilde niet springen en ze sloeg de shet echt hard verschillende keren met de zweep om hem toch te laten springen, wat hij overigens niet deed. hierbij had ik graag gezien dat de jury ingegrepen zou hebben.
Iedereen die bij ons stond vond het zielig.
Later kwam er een begeleidster bij die de shet aan een lijn deed om hem toch te laten springen.
het zag er zo uit. Degene die erbij hoorden stonden langs de kant te lachen ( zielig hoor)
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/009.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/010.jpg
En dan denk ik ..............................................
Laat het beestje lekker thuis of stop en ga niet verder

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:07

Napie schreef:
T-shirt met stal Denci heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ik heb toen nog gedacht van "He, een bokker"
Flurk ook even gesproken tussen de bedrijven door

vond het leuk om je even in levende lijve te hebben gezien (herkende je gelijk)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:10

Mabon schreef:
Ik wil hier toch nog even iets vermelden.
Ik heb helaas ook sommige dingen gezien waarbij ik het jammer vond dat de jury niet ingreep.
Bij het springen was een vrij fors meisje op een voor haar te kleine vos shet, het shetje wilde niet springen en ze sloeg de shet echt hard verschillende keren met de zweep om hem toch te laten springen, wat hij overigens niet deed. hierbij had ik graag gezien dat de jury ingegrepen zou hebben.
Iedereen die bij ons stond vond het zielig.
Later kwam er een begeleidster bij die de shet aan een lijn deed om hem toch te laten springen.
het zag er zo uit. Degene die erbij hoorden stonden langs de kant te lachen ( zielig hoor)
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/009.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... lo/010.jpg
En dan denk ik ..............................................
Laat het beestje lekker thuis of stop en ga niet verder

ja dat zijn geen fraaie plaatjes
hopen dat zoiets een volgende niet meer komt opdraven (blijft natuurlijk wel de eigen verantwoording) weet jij wat ze thuis uitspoken ik heb er overigens ook een paar gezien die wel heel erg aan de grote maat waren het leken wel welsh pony's