en dat noemt zich familie (vriendin)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

en dat noemt zich familie (vriendin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 23:29

nou ik heb dus een nichtje waar ik al vanaf me geboorte mee om ga. we deden vroeger alles samen. als ik ergens heen ging belde ik haar op en vroeg ik haar of ze mee ging. en dat deed zij nou nooit bij mij. zij werd ook altijd voor getroken bij onze familie zij werd overal mee heen gevraagd waar ik bij was en mij vroegen ze nooit. en als ze dan terug kwam van iets moest ze mij wel weer jaloers maken Boos! .

en zo gaat het al jaren maar dit jaar ben ik haar echt ZAT!!!! was laats nog ik was op 1 november jarig. en zij 28 november we hadden afgesproken om zamen de verjaardag te houden voor vrienden enzo. verder hadden we er hellemaal niet meer over gehad. krijg ik van mijn moeder te horen dat ze toch haar verjaardag houdt voor onze vrienden en daar heeft ze mij helemaal niks over vertelt ik dus woedend Boos!. en mijn moeder die zij maar tegen mij doe er maar niks op uit. je weet wel hoe ze is. nou en dat weet ik idd. waren we laats op school. (we zitten bij mekaar in de klas) zaten we bij wiskunde moest ik iets eerder uit de les voor een mondeling examen. ik was aan het praaten met een vriendin die achter mij zat wou ik mijn spullen in pakken. was ze aan het over schrijven vind ik niet zo erg dus ik pak dat schrift zegt ze in een keer laat dat schrift maar liggen ik zo jah hè.. zij gelijk laat maar zitten ik zei je mag wel overschrijfen. zegt zij jah steek hem nu maar in je reet. ik dus d*nders kwaad. zei ik marina ik heb zoveel voor je over en dan zeg je zulke dingen nou jij kunt mij de pot op.....

ik dus kwaad met een ander meisje de klas uit voor die mondeling. ik heb dat meisje dus echt alles verteld hoe marina is. zij was het dus ook met me eens.

nou en dan wil marina ook nog met mij op vakantie. ZE KAN ME DE POT OP!!!

ze heeft me de laatste paar jaren al zoveel geflikt. echt waar!!!

als we ruzie hebben gaat ze naar haar moeder en zegt ze allerlei slechte dingen over mij die helemaal niet waar zijn. dus probeerd ze mij slecht te maken. terwijl als we ruzie hebben zij het altijd uit lokt. maar er zijn nog zo veel dingen die zij mij aan doet. die ik hier gewoon niet allemaal kan opzetten want dan ben ik veelste lang bezig. maar jah nu aan jullie de vraag wat zouden jullie doen met zo iets...

sorry dat ik het hier op heb gezet maar ik moest mij verhaal gewoon kwijt,...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:31

probeer haar een beetje te negeren, is misschien de beste oplossing...

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 23:33

dat doe ik zo vaak maar als zij er achter komt dat zij fout is doet ze weer poes aardig mijn moeder zegt je moet haar niet in de kont kruipen als je snapt wat ik bedoel. ze doet het toch elke keer weer

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:06

uhm nee snap het niet helemaal, maar ook dan moet je dr negeren...