Fouten in startlijst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinacolada

Berichten: 4083
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Fouten in startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 21:25

Ik krijg net startlijst binnen voor begin januari en nu staart de naam van mijn paard totaal verkeerd gespeld. Hoe kan ik dit veranderen? Moet ik dan de persoon bellen die wedstrijdsecretaris is voor de organiserende vereniging of is het makkelijker op te lossen? Lijkt me niet echt leuk voor die persoon om haar daar weer mee lastig te vallen.

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:26

Vind je het heel erg dan? Op je coupons staat het (waarschijnlijk!) wel goed, dus problemen zal het niet geven.
Mijn naam staat ook regelmatig fout op startlijsten, maar ook al staat het goed: uitspreken kunnen ze het toch niet!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:36

Mijn paard stond laatst ook als Oturm ipv Otermo op de startlijst. Maakt helemaal niet uit, tenzij je er zelf problemen mee hebt Knipoog
Was alleen wel jammer dat er in de uitslagen ook Oturm stond in de krant *LOL*

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:00

mijn naam hadden ze een keer lisanne gemaakt en mn pony athlet maarja, maakt me niet zoveel uit...

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:52

achja kom bij mij zovaak voor dat het verkeerd derop staat, maar nog vaker datt ze de naam van mjn pony niet uitspreken, of maar achterwege laten, omdat ze het gewoon niet snappe en zo moeilijk is het nou ook weer niet...jafet ben jaquar

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:28

Je kan het laten veranderen door de betreffende persoon van het wedstrijdsecretariaat te bellen.
Mocht je je er verder niet aan storen zou ik het lekker zo laten... zolang het op je coupons maar goed staat Knipoog

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:26

Ze hadden bij mij pas op de startlijst gezet dat ik op Kimberly for Ever zou starten..... IK moest heel erg lachen toen ik dat zag staan Haha! Mijn pony heet namelijk gewoon Kim! Kimberly for Ever vind ik echt zo'n penny naam! Maar goed, ik ben toen ik op de wedstrijd aankwam gelijk naar het secretariaat gegaan en gezegt dat het fout was, dat hebben ze toen veranderd!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 16:04

Ik zou me er niet druk om maken, ik heb een makkelijke naam en mn pony's ook, maar ze weten er vaak leuke dingen van te maken

*Namen verwijderd ( zo sta ik zelfs op school die superkneuzen) *Namen verwijderd* en nog wel meer varianten laatst was er iemand en die kon mn naam niet eens uitspreken :?

En mn pony Chester, die naam is imo erg gemakkelijk maar vaak wordt het iets van sjester, chestér en laatst ook jazzster haha qua uitspraak dan ach ik vind t wel leuk
Laatst bijgewerkt door Martine op 16-08-11 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:40

T maakt niets uit hoor! er coupons komen wel op de goede naam aan bij de KNHS Lachen Mijn pony stond ook een keer ingeschreven als valkon i.p.v Falcon maakt niet uit Lachen

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:52

Ctal schreef:

En mn pony Chester, die naam is imo erg gemakkelijk maar vaak wordt



zo heet onze hond ook Haha!
maar het maakt mij ook niet uit hoe ze iets schrijven, ze schrijven mijn naam ook vaak met een Z maarjah...

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:54

Het maakt niet echt veel uit, maar ik vind het altijd zo dom! Hoe moeilijk is overschrijven nou eenmaal?????!!!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 06:08

ach, laatst stond prakkie als Practical Joke vernoemd, terwijl ze toch echt Practical Magic heet...kon er wel om lachen...

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:41

bij mijn vorige pony noemden ze het zo : spreek uit: mister ninjoooo Haha!
terwijl het misternino moet wezen.
afgelopen wedstrijd bij de zanse ruiters stond de naam van mijn niuewe pony zo : ksingo Verward terwijl hij dood gewoon king heet in zijn stamboek Tong uitsteken
maar goed ik vind het niet zo erg zolang mijn start coupons wel in orde zijn