Ff naar divoza geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Ff naar divoza geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:18

Hoihoi,

Vandaag ben ik met me ouders en een meisje met der moeder naar divoza geweest ik moest nou van die speciale beugels voor me voet(Sprenger beugels met scharnieren erin)zijn maar 130 euro Bloos! . En moe moeder die heeft alvast even voor leren laarzen gekeken want die moet ik ook met me ongelukkige voetje. En ja als ik op wedstrijd ga moet ik toch wel netjes voor de dag komen dus heb ook ff een leren halster gekocht(ben helemaal geen kakker hoor als jullie dat denken)

Groetjes Amanda

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:19

kaker?
ik vind het normaal dat je netjes op wedstrijd gaat hoor,dat doe ik ook Lachen (heb ook apart wedstrijdhoofdstel en halster enzo Haha!)

maar wat heb je aan je voet dat je die aparte beugels moet?
ik wou ze ook halen omdat ik reuma had,maar de verkoopster zei dat we dat beter niet konden doen omdat het voor mijn doel echt geen nut zou hebben,maar gewoon echt voor de springruiters was.

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:28

Ik heb ze nodig omdat ik heb 3 schroeven in mijn voet na een val met een paard op wedstrijd en daardoor kan ik mijn voet niet helemaal goed meer bewegen en toen hebben ze me dat aangeraden omdat het dan me voet en zo meer ontspant vandaar..

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:31

Dit soort beugels zijn inderdaad een stuk beweeglijker en ik kan me goed voorstellen dat het voor jouw voet prettig zou zijn.
Kijk wel uit dat er geen zand tussen die scharnieren komt, want dat is heel irritant (vervelend gekraak)!

Ik heb ook een speciaal leren halster voor op wedstrijden, ik vind dat er toch wel bijhoren!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:20

Ik snap wel dat ze je beter zullen ''zitten'' Haha!
Ik heb geen speciaal halster of hoofdstel (he! Goede reden om er een te kopen, al rijd ik maar 4 wedstrijden in het jaar Tong uitsteken)