FRONT VOOR LONNEKE!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:24

niemand verdient een ban en zeker niet lonneke! laten we allemaal achter haar gaan staan en 1 groot lefger pro lonneke vormen !!!!!!!!!!!!!!!!!! schrijf hier wat je ervcan vindt

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:25

Jeetje PJ, ik vind Lonneke echt heel erg aardig en denk ook niet dat ze een ban verdiend.
Maar je bewijst nu weer hoe kinderachtig je bent! Dit is gewoon puur stoken en dat slaat nergens op!!! Boos! SUKKEL

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:26

ja Sukkeltje eerste klas donder op als je wil etteren

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:27

ik vind dat Lonneke niet weg moet maar die ettertjes die lopen te mekkeren zoals zal maar geen namen noemen maar de gene die etteren die begrijpen wie ik bedoelt.

Lonneke is iemand die voor iedereen klaar staat als het moet dag en nacht en die verdient dit niet om zo de vernieling in geduwd te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:29

ik begrijp je helemaa paulien: komt mischien omdat ik zovaak met je chat he!! ach sunnieboy: ga ergens anders zeiken!!

en ik kan t niet altijd met lonneke vinden maar ze verdient geen ban!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:29

Ach, Lonneke was het er roerend mee eens toen ik een ban kreeg, dus waarom zij niet? Bart is zeker in een slecht humeur of zo. Wel grappig dat het dit keer een moddi is.

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:30

tsja, paulien, je hebt wel gelijk. Maar dit topic van PJ... Mijn nekharen gaan gewoon overeind staan. Zoals hij het neerzet is het gewoon een oorlogsverklaring en alleen bedoelt om BartVB weer eens in de zeik te zetten Boos!

Maar ik vind niet dat Lonneke wegmoet, maar ik vind wel dat ze haar ruzie niet hier op bokt moet uitvechten, maar via E-mail of PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:30

ow was lonneke het er roerend mee eens dat jij, miojn lieve puck een ban kreeg???? dan steun ik haar niet zo ijverig! maar toch verdient niemand een ban!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:31

Ja, en laten we vooral PJ negeren.

*zucht*

Kom op PJ, ga ergens anders sensatie zoeken.