joepie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 22:28

Mijn veulen die nu inmiddels alweer een tijdje een jaarling is hebben we in juli met een enorme wond in haar oksel in een shock in het land gevonden. Drama dus. Ik ben nu al 4 maanden elke dag de wond aan het verzorgen. De jaarling mag alweer een poosje de wei in voor een paar uurtjes per dag en vandaag had ze zo'n enorm plezier dat ik me echt suf heb staan lachen om haar. Jullie moeten weten dat ze dus in een heel klein stukje land staat vlakbij de stal omdat ze telkens na een uurtje of zo eruit wil en dan bijna over het hek gaat. Op stal kan ik haar wat beter in de gaten houden dus. Nu had ze vandaag uitgevonden dat het heel erg leuk is om al grazend naar de andere kant van het landje te lopen en dan keihard weer terug te galoperen en heel hard te hinniken naar iedereen die ze zag. Ze had echt super veel plezier. Verder is het super dat ik vandaag met afspuiten de bodem van de wond kon zien. Nu is het nog maar een centimeter diep in plaats van 50 centimeter waar we mee begonnen zijn. Super he!