Jongensstress!!!!Lijk wel 15...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Jongensstress!!!!Lijk wel 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 19:23

Dacht dat ik er onderhand wel overheen was gegroeid. Dat ik niet meer helemaal van de wereld raakte van iemand die ik niet ken, dat ik genoeg zelfvertrouwen had om zo op iemand af te stappen enz enz. Was ook zo! Tot ik hem tegenkwam... Had toen nog een vriendje, heb het inmiddels uitgemaakt, maar ik ben echt helemaal in de wolken om niks. Hij is zoo geweldig. Een vriend van hem heeft van ons allebei het nummer, maar we willen allebei afwachten tot e ander de eerste stap neemt.. Ik dacht dat we volwassen waren!!! En elke keer als ik een smsje krijg slaat mijn hart op hol en verschiet ik spontaan van kleur. Niet normaal meer. Word ik dan nooit volwassen???

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 19:25

Oh,meteen weer update. Kreeg net een smsje van die andere jongen, met het nummer en de boodschap: zou maar snel een smsje sturen, we hebben het al over je gehad. Succes.
Daar gaan we dan...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:25

Margje schreef:
Dacht dat ik er onderhand wel overheen was gegroeid. Dat ik niet meer helemaal van de wereld raakte van iemand die ik niet ken, dat ik genoeg zelfvertrouwen had om zo op iemand af te stappen enz enz. Was ook zo! Tot ik hem tegenkwam... Had toen nog een vriendje, heb het inmiddels uitgemaakt, maar ik ben echt helemaal in de wolken om niks. Hij is zoo geweldig. Een vriend van hem heeft van ons allebei het nummer, maar we willen allebei afwachten tot e ander de eerste stap neemt.. Ik dacht dat we volwassen waren!!! En elke keer als ik een smsje krijg slaat mijn hart op hol en verschiet ik spontaan van kleur. Niet normaal meer. Word ik dan nooit volwassen???


Heerlijk toch????
Geniet ervan meid!! Er is niks mis mee om je af en toe lekker kind te voelen en je zo te gedragen..en je weet het..Liefde kan rare dingen met je doen!!
Succes!! OK dan!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:27

veel succes!! ik hoop voor je dat het lukt

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 19:30

Dat hoop ik zeker ook...maar het eerste berichtje is onderweg. Of inmiddels wel aangekomen denk ik. Vrees ik Tong uitsteken

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:34

Margje schreef:
Dat hoop ik zeker ook...maar het eerste berichtje is onderweg. Of inmiddels wel aangekomen denk ik. Vrees ik Tong uitsteken


Dat gaat helemaal goedkomen!!!!!!!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:44

al bericht terug gekregen? Haha!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:49

en? en? en? we willen het nu natuurlijk wel weten he!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:53

Geniet er van hoor!!!
Ben er ook nog steeds niet overheen gegroeid. Al zou ik dat op sommige momenten toch wel graag willen........... Schijnheilig *LOL*

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 19:54

Oh,sorry!!! Ik had gestuurd of hij al was bijgekomen van het feest donderdag ( we hadden gala) en of hij al van de glitters af was. Ik had namelijk een glitterjurk aan en de volgende dag zaten we toevallig (echt waar!!!) bij elkaar in de trein en toen kreeg ik klachten dat mijn jurk had afgegeven Schijnheilig ... Idd bericht teruggehad:
Heee! Ja, ik ben wel bijgekomen en de glitters zijn zo goed als weg. Jij ook al bijgekomen? Groetjes ... In mijn reactie vroeg ik waar hij het nou precies over had gehad met die andere jongen en nou stuurt-ie niks meer. Aaaaah. Adem in, adem uit...

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:56

jaaa, mooi is dat he Haha!
Heel veel succes ermee he Knipoog

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 21:05

Oh, als ik het zo teruglees lijk ik idd wel 15. Haha...De precieze berichtjes zijn misschien wel iets minder interessant, maar dit spelletje kan ik ook! Hij stuurt wel terug, het duurt alleen even...Wacht maar! Hehe

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:14

geweldig Haha!
Ja, en idd, laat hem ook maar ff wachten op n smsje Knipoog
laat ons wel alles weten he! Vooral ik ben erg nieuwsgierig Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:45

Ik wacht met spanning.. ( ik doe niet aan dat soort dingen, gebruik mijn beltegoed nooit, alleen voor noodgevallen. ben egt gierig Tong uitsteken gebruik lieve huistelefoon ook al ben ik 15)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:32

ohw echt erg is dat haha kan me hier helemaal in plaatsvinden Lachen
Maareh wou die vriend (die allerbei jullie nummers had) niet zeggen waar ze het precies over hadden gehad over jou?
Ben wel benieuwd heb je inmiddels al wat terug gehad? Tong uitsteken

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:47

Ik leef met je mee.. Hahaha zo gaat het bij mij ook altijd Schijnheilig
Al wat terug Tong uitsteken?

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 02:49

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk....... vind een vaste en goede relatie een groot goed...maar als ik dit zo lees...zucht....smelt je wel weer.
Hoop dat je in dit opzicht nooit volwassen word hoor!

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:05

ik heb ook weer iemand die me smsjes stuurt *LOL*
En hij is best kjoet Knipoog Alleen zijn deze smsjes denk ik net iets directer... Bloos!

MAar al weer nieuws voor ons?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:10

Geniet ervan...
Verliefdheid is een heerlijk gevoel...
Ik ben nu ondertussen anderhalf jaar samen met m'n vriend, maar die vlindertjes fladderen af en toe nog eens op... En als ik eraan terugdenk hoe ik me voelde voor ik wat met hem had... zalig toch... ook al gedraag je je soms als een 15-jarige Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:41

Soms mis ik dat spannende gevoel bij een nieuwe liefde wel. Maar een vaste relatie heeft zeker ook zijn voordelen. De onzekerheid bijv., die kan ik missen als kiespijn!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:16

Margje schreef:
Word ik dan nooit volwassen???

Nee, op dat punt wordt een mens nooit volwassen. Dan weet je dat vast voor de volgende keer. Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:22

En? En? Heeft ie al wat terug gestuurd? Tong uitsteken

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:48

LMsWinnetou schreef:
En? En? Heeft ie al wat terug gestuurd? Tong uitsteken


Precies, daar ben ik ook benieuwd naar Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:29

Nou, ik wacht ook met spanning!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 13:26

Ahum. Ik ga jullie teleurstellen!!! Hij heeft niks teruggestuurd, niet meer tenminste. En misschien dat een beetje afstand wel zo verstandig is, heb namelijk nogal erg boze/ gekwetste smsjes van mijn ex gehad die er lucht van heeft gekregen dat ik hand in hand met die andere (leuke) jongen zat. Gaat hem eigenlijk natuurlijk niks aan, maar mooi excuus om niet meer te sturen. De echte reden? Hij stuurt toch niet terug en ik vertik het om wanhopig te lijken! (beetje laat misschien Haha! ). Ze hadden het blijkbaar wel over mij gehad en wel positief, maar niet over Edo en mij. Wat heb ik daar nou aan!!! Tong uitsteken