Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 11:58

Kent er hier iemand die nakomelingen kent van Frisian Forest Marco Polo? Ik heb dus een New Forest Pony Early en zijn vader is Marco Polo. Early is al lange tijd kreupel en ze kunnen maar niet de oorzaak vinden. Ik d8 misschien zijn er nog meer nakomelingen van Marco Polo die dit hebben, dat het dus gewoon in de familie zit wand Marco Polo heeft geen goedgekeurde hengsten. Misschien is het wel heel dom, maar ik probeer er achter te komen...

Amy

ReignStar
Berichten: 794
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 00:31

Mijn pony is ook van Marco Polo.
Maar hij heeft nog nooit wat aan zijn benen gemankeert, dus daar kan ik je niet mee helpen...

Groetjes

truus
Berichten: 19
Geregistreerd: 25-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 02:11

dat marco polo geen goedgekeurde zonen heeft, dat wil niet zeggen dat hij slecht fokt!! of gebreken zou fokken. Er zijn namelijk genoeg New Forest hengsten die geen goedgekeurde zonen hebben, dus dat heeft er niks mee te maken. Een advies, laat je pony eens nakijken door een goede dierenarts en laat zijn rug ook eens controleren dmv fotos.
succes verder.

groetjes

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-02 16:05

Neeej, dat weet ik ook wel! Maar misschien zijn er wel heel veel nakomelingen van hem iets aan zijn benen! je weet maar nooit!

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Re: Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:37

heey,,

Ik heb ook 2 nakomelingen van marco polo 1 heeft nog nooit wat gehad ja soms ff wat onrgelmatig heid maar naar 4 daagjes wel weer over..

Maar de ander,,

was tot een paar maanden terug ook nog nooit kruepel geweest (14 jaar!) ,, Ze was opeens kruepel veearts derbij 2 spuiten gehad naar 2 week klaar Haha! ,, maar laasts begon ze weer, wij veearts gebeld 2 dagen rust klaar !! ,, ze loopt nu nog beejte stijf wezij nu weer rustig aan het opbouwen.. Maar als het weer erger word veearts derbij,, ik denk niet dat dit aan de vader ligt,, want Frisina Forest Marco polo was best ene goeie..

nobility

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Musselkanaal

Re: Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:33

De pony die ik in mijn penny tijd reed was ook een ffmp.Super lieve pony, maar bleek later iets aan zn knieƫn te hebben.

ReignStar
Berichten: 794
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:12

Dit is wel een heel erg oud topic! TEM!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Nakomelingen van Frisian Forest Marco Polo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:51

Heel oud topic en daarom een slotje.