Zucht...startkaart binnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Zucht...startkaart binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 15:29

Vandaag heb ik mijn startkaart en startcoupons voor 2004 ontvangen, ik was al helemaal blij. Helaas, de pret was van korte duur, want er klopt iets niet. De naam van mijn paard op de startkaart is Tequilla Sunrise, dit moet Tequila Sunrise zijn, dus met maar 1 L. Nu weet ik wel dat het een heel klein foutje is, maar ik erger me hieraan. Te meer omdat ik bij de inschrijfformulieren expres nog een briefje heb gedaan met de gewenste naam van mijn paard, om zo fouten te voorkomen Bloos Dus heb ik de KNHS een mailtje gestuurd, in de hoop dat ze een oplossing hebben.

Heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Zo ja, hoe hebben ze het toen opgelost? Ik vind het wel jammer hoor, had graag gezien dat het gewoon goed was.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:32

Toen ik mijn startkaart van mijn E-pony binnen kreeg stond erop: hoogte: 1,56m D
haha geintje dat moest dus duidelijk 1,56m E zijn!
Ik heb toen even gebeld naar de KNHS en kreeg binnen een paar dagen de goede startkaart binnen!
Wel vervelend dit soort foutjes..

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:33

ik had op de startkaart een pony uit 1994 en op coupons uit 1984 heel vaag maar werd ni everholpe

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 15:38

Ja, ik hoop ook dat ik een nieuwe startkaart krijg. Het is een klein foutje, maar ik erger me eraan. Scheve mond

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:43

Op mijn startkaart + coupons stond zowel mijn naam als de naam van mijn paard verkeerd.
Ik heb hier 2x over gebeld met ze en had de juiste coupons + kaart binnen 3 dagen in huis.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:46

Ik heb vandaag ook mijn nieuwe startkaart en coupons binnengekregen.
Namen etc kloppen wel, alleen mijn nieuwe vereniging is in Zoelen gevestigd en niet in Beusichem zoals nu op mijn papieren staat.
Ik heb ook al een mailtje naar de KNHS gestuurd.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:48

Cinzano schreef:
Op mijn startkaart + coupons stond zowel mijn naam als de naam van mijn paard verkeerd.
Ik heb hier 2x over gebeld met ze en had de juiste coupons + kaart binnen 3 dagen in huis.


Zo... binnen 3 dagen! Daar mag je de krant wel voor bellen!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:49

Jaja, nu had ik ook gezegd dat ik er haast mee had omdat ik me moest inschrijven voor bepaalde wedstrijden.

Maar zo zie je maar, als je een beetje aandringt kunnen ze het snel regelen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:19

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen Haha! heb alleen nog niet gekeken Bloos

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:37

K heb een x gehad dat een stalgenootje een startkaart kreeg op mijn vzpaardje, terwijl zij alleen maar lid wilde worden van het KNHS en k een startkaart had aangevraagd.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:44

Dit zijn echt allemaal van die slordige foutjes! KNHS foei!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:50

Ik heb mijn nieuwe startkaarten voor 2004 ook vandaag binnengekregen en ik kon zo snel geen fouten ontdekken Party!!

Ik had het pas in de tweede week van januari verwacht, omdat ik na 1 december de aanvragen weg had gedaan, maar ik heb ze dus al Party!! Echt supersnel
(ga naar een andere vereniging dus moest alles opnieuw invullen Knipoog )

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:57

Bij mij werd ook een I voor een J aangezien in mijn voorletters, dus nu heet ik bij de knhs S.J.M in plaats van S.I.M. Net als mijn voornaam met een z in plaats van met een s. Wij hebben het mooit laten veranderen, voor het geld dat je kwijt bent loop ik liever met een verkeerde naam rond, al hoewel het soms wel eens irritant is.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:00

Suzy schreef:
Bij mij werd ook een I voor een J aangezien in mijn voorletters, dus nu heet ik bij de knhs S.J.M in plaats van S.I.M. Net als mijn voornaam met een z in plaats van met een s. Wij hebben het nooit laten veranderen, voor het geld dat je kwijt bent loop ik liever met een verkeerde naam rond, al hoewel het soms wel eens irritant is.



Hoezo laat je het niet veranderen???

Als hun een fout hebben gemaakt hoef jij niet voor de kosten op te draaien hoor!!

Ik zou het niet prettig vinden als ik fouten op mijn startkaart zou hebben staan.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:25

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-06-22 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:11

Ik heb het nu dus ook.
Ze hebben mijn naam alleen echt goed fout omgegegooid van Orbaldo II hebben ze Orlando gemaakt Verward

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:21

Mijne staat een verkeerd, erg oud, telefoonnummer op, maar we gaan straks toch verhuizen en dan moet alles veranderd worden, ook vind ik dat niet zo heel erg.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:28

Cinzano"]
[quote="Suzy schreef:
Bij mij werd ook een I voor een J aangezien in mijn voorletters, dus nu heet ik bij de knhs S.J.M in plaats van S.I.M. Net als mijn voornaam met een z in plaats van met een s. Wij hebben het nooit laten veranderen, voor het geld dat je kwijt bent loop ik liever met een verkeerde naam rond, al hoewel het soms wel eens irritant is.



Hoezo laat je het niet veranderen???

Als hun een fout hebben gemaakt hoef jij niet voor de kosten op te draaien hoor!!

Ik zou het niet prettig vinden als ik fouten op mijn startkaart zou hebben staan.
[/quote]

Ten eerste weet ik niet zeker of het direct de fout is van de KNHS. Ik heb toen mijn startkaart aan laten vragen gelijk toen hij werd gechipt met de hele club tegelijk. Het kan ook zijn dat die vrouw de gegevens verkeerd heeft overgeschreven van ons. En ten tweede is dit al bijna 3 jaar geleden dus ik weet niet of de KNHS nog instaat hiervoor.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 22:28

Hmmm, ik ben duidelijk niet de enige met een fout. Ze krijgen het nog druk bij de KNHS! Haha! Haha!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:56

Nou ik heb ook vandaag mijn startkaart binnengekregen en die was zoals gewoonlijk ook niet helemaal juist. Ik wilde een ponystartkaart, en wat krijg ik, een startkaart voor paarden, inclusief coupons om bij de paarde te starten Boos!. Wat bleek nou, Vivian had ook dat probleem alleen dan omgekeerd. Zij wilde een startkaart hebben om bij de paarden te kunnen starten, en zij krijgt een ponystartkaart. Boos!

Ik baal hier wel ontzettend van, want volgende week wordt Tjody officieel gemeten en 10 januari staat mijn eerste wedstrijd in de planning. Vivian heeft nog wel blanco startcoupons, maar het zou fijn zijn als alles op tijd in orde zou zijn. Dus morgen sturen we alles terug en vragen we met spoed een nieuwe aan. Hopelijk is hij er zo snel mogelijk, maar met de feestdagen in het vooruitzicht zie ik het niet erg positief in...

Ik ben echt pissed, het lijkt wel alsof het nooit goed kan gaan bij die KNHS... Eigenlijk zouden we een mailtje met de link van dit topic naar ze toe moeten sturen Knipoog

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:27

Ik kreeg vandaag enkel de rekening, mooi geen coupons of nieuwe kaart. Twee weken geleden kreeg ik nog een brief dat ik niet overgeschreven kon worden naar mijn nieuwe vereniging omdat mijn oude mij nog niet had afgemeld... ik ben benieuwd hoe dit afloopt... De KNHS weet in ieder geval dat ik wil starten... zeg maar... Knipoog Van de tweede startkaart weet ik nog helemaal niets, maar ik hoop dat die binnenkort bij de post zit...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:35

das wel minder, ik ga waarschijnlijk ook een startkaart aanvragen, heb altijd bij de ponys gereden en nu ga ik zolang ik Tobias (E) heb nog bij de paarden rijden!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:36

ik had bij mijn eerste pony, dat er opstond dat hij een D was ipv een E pony, die fout is snel herstelt.
en bij een van de andere pony's vond ik Mad Jamie wel genoeg als naam op de startkaart, maar hebben de volledige stamboeknaam er maar op gezet, Mad Jamie van Orchid's, maar vind ut niet zo'n probleem, dus laat maar lekker staan.
en iemand die k ken die had een startkaart voor een 2-span aangevraagd en kreeg 1 startkaart voor 1 enkelspan :S

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 08:29

janna schreef:
Nee, dat kun je inderdaad gratis laten veranderen! Op mijn eerste startkaart stond mijn geboortedatum verkeerd, maar die is later wel goed veranderd!


Ik was 1,5 jaar geleden ineens een ponyruiter op startkaart en coupons, maar ik was toch echt de 18 al lang en breed gepasseerd, moest alles terugsturen en kreeg vervolgens de gode papieren, of ik ook ff administratiekosten wilde btalen Verward Dus niet he? Heb vrolijk centen overgemaakt minus de administratie kosten, nooit meer wat van gehoord.

En nu heeft Denise het omgekeerde, zucht..... als ze nou eens wakker zouden blijven daar bij de KNHS, meer betalen maar minder efficientie.... Boos!