Ik lees altijd veel negatiefs over zadelmarkt zadels.
Nu vroeg ik me af, of er ook positieve reacties zijn over deze winkel?
Zoja, brand los

Alvast bedankt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het zadel ligt heel goed op mijn merrie en zit heerlijk.
 het zadel ligt heel goed op mijn merrie en zit heerlijk.
 ).
 ). 

Silence schreef:Ikzelf heb een Ranger ijslanderzadel op het oog, maar vind de keuze zo moeilijk aangezien je er regelmatig slecht over hoort.
 Koop een Feldmann Spezial Tolt zadel 2ehands of een Goertz. Ik heb er zelf ook een en die past zo perfect op mijn paard! Zit heerlijk, goede kwaliteit leer, ook voor lange afstandritten zoals endurance wordt hij gebruikt. Als je meer informatie wil mag je gerust pb-en
 Koop een Feldmann Spezial Tolt zadel 2ehands of een Goertz. Ik heb er zelf ook een en die past zo perfect op mijn paard! Zit heerlijk, goede kwaliteit leer, ook voor lange afstandritten zoals endurance wordt hij gebruikt. Als je meer informatie wil mag je gerust pb-en 

Silence schreef:Ikzelf heb een Ranger ijslanderzadel op het oog, maar vind de keuze zo moeilijk aangezien je er regelmatig slecht over hoort.

Silence schreef:Zulke verhalen bedoel ik dus die mijn aan het twijfelen brengen.