Website probleempjes - Items not defined menu1?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Website probleempjes - Items not defined menu1?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 17:33

Ik heb per ongeluk iets met mijn website geklooid (had een mooi uitschuifmenu enzo) en nu doet het menu het niet meer Scheve mond

Als ik preview doe dan zegt hij Items not defined: menu1
Ik heb hem nog wel online op het internet dan doet hij het nog wel, maar ik moet het menu nog wat aanpassen (links e.d) en dan wil ik graag dat hij het nog steeds doet Haha!

Wie weet waar ik de fout ongeveer moet zoeken?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:44

Summertje schreef:
Ik heb per ongeluk iets met mijn website geklooid (had een mooi uitschuifmenu enzo) en nu doet het menu het niet meer Scheve mond

Als ik preview doe dan zegt hij Items not defined: menu1
Ik heb hem nog wel online op het internet dan doet hij het nog wel, maar ik moet het menu nog wat aanpassen (links e.d) en dan wil ik graag dat hij het nog steeds doet Haha!

Wie weet waar ik de fout ongeveer moet zoeken?

Als je hem nog niet geupload hebt is er nog geen probleem. Ga hem vergelijken met wat je op de server hebt staan er pas hem weer aan.

Je mist namelijk een aantal belangrijke regels in je broncode nu. Het is een hels karwij om die fouten te vinden. Even vergelijken gaat het snelst...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 17:54

Hihi ik heb al slim gedaan! Ik heb mijn website van internet opgeslagen en even de verschillende frames van de index allemaal vervangen door deze en nu doet hij het!! Summer is eigenlijk best wel beetje slim Bloos

Kan dus een slotje op Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:05

Summertje schreef:
Kan dus een slotje op Haha!

U vraagt, wij geven Knipoog


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Buxy, Dees, elfje72, Floko, Hanneke137, herr_balou, Josien_, Marlou91, PeerAppel, Reusje0504, Travel_me, YandexBot en 156 bezoekers