heerlijke paarden gereden->Heartbreaker,jazz enze

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

heerlijke paarden gereden->Heartbreaker,jazz enze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 20:33

Ik loop stage op een springstal, en bij die springstal zit in een ander blok een dressuurstal bij in.(ze delen de binnenbak en wasplaats enze)

Mijn stage begeleider was vandaag op concour en hij had me gezegd dat ik 3 van zijn paarden moest rijden de pablos de lux, de polino ofzoiets(ik ben slecht in die bloedlijnen onthouden)en een kingster.
De polino was altijd gereden door Jeroen Dubbeldam, dus vond ik wel gaaf dat ik die mocht rijden.(ookal was dat beest net zo stug in de bek Scheve mond )
en met die 2 andere paarden was ik ook zo klaar, gewoon even lekker dressuur matig gereden.

Ik was dus om 11 uur al klaar met de paarden, en toen vroeg Marcella me of ik niet een paar paarden van haar wou rijden.(ze doet altijd alles alleen en ze heeft een stuk of 13! paarden die ze elke dag moet rijden)

Nou dat was wel goed, ik heb eerst een bloedmooie heartbreaker gereden (hengst)was een heel fijn paard met super dressuur gangen, zou je niet denken van een springpaard, maar dat hengstje was nog maar 3 maar liep al zo goed!!

Daarna had ik een donkerbruine jazz merrie gereden, was een heel mooi paard om te zien liep ook wel fijn maar ze was op en kant heel erg sterk , maar later begon ze daar in ook wel goed los te laten.

Daarna had ik nog een jonge hengst gereden van rubenstein ofzoiets, was zoooo fijn paard, ik kon hem bijna niet uitzitten zo hoog gooide hij op.
En strekken dan hij kon!!!van die echte zweefmomenten!! Kwijl
En hij was ook zoo mooi!! zo''n heerlijke speknek met een perfecte bouw... Lovers
En toen was het alweer 4 uur, toen heb ik nog wat stallen uitgemest en ben ik naar huis gegaan Lachen

Ik heb dus 6 paarden gereden, toen voelde ik mijn benen wel!!! *LOL*
maar het waren echt zulke kwijl paarden!!
En ik heb geen digi!!anders konnen jullie meegenieten Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:35

Polino = Colino verwacht ik Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 20:38

jah?haha kan wel Bloos, ik ben echt zooo slecht in die bloedlijnen onthouden Verward

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:40

Tof joh, en dat op je 15de?! Heb je profiel bekeken. Welke opleiding volg je? Groetjes

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 20:44

ik doe dier gezelschap op het AOC oost in almelo Lachen (en paard is geen productiedier dus paard hoort daaronder) ik ga de volgende periode bij marcella stage lopen ipv bij de springstal dus ga ik nog veel meer van haar paardjes genieten!! Haha! en ik ga ook een digi aanschaffen, dus ga ik ZEKER foto's maken!!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:06

Wow wat gaaf zeg. Ik wil ook Haha!.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:10

Heerlijk is dat he?! Voor mn oude stage ga k een paard starten, maar gister moest k ff 2 andere rijden, een lancet en een concorde, echt geweldig gewoon, zulke heerlijke paarden Kwijl En toen k er nog stage liep moest k er per dag 4 of 5 rijden, hebben echt hele gave paarden tussen gezeten, welthitt, flemmigh etc. Haha!

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:39

Leuk joh, ga zeker je foto's bekijken dan. En succes met je opleiding!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:42

Leuk hoor, geniet ervan en hou je oren en je ogen open.......... dan kan je daar een hoop leren.
succes

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:56

gijsenkim schreef:
Leuk hoor, geniet ervan en hou je oren en je ogen open.......... dan kan je daar een hoop leren.
succes



idd ben ik het mee eens, ik heb ook veel van mijn stage periode kunnen leren, en contacten aan over gehouden!!
Suc6 OK dan!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 12:00

bedankt voor de leuke reacties allemaal Haha!
ik kan er cker een hoop leren Lachen ben ook heel erg blij met mijn stage, zoals nu in de vakantie help ik daar gewoon, zonder dat ik eigelijk stage hoef te lopen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:10

En ik ben al kapot als ik 1 paard heb gereden Haha! Leuk hoor om op zoveel verschillende dressuur en springpaarden te rijden! Kun je veel van leren