!!!!! STIEKEM !!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

!!!!! STIEKEM !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 01:48

Beste bokkers,

Heb net stiekem aan mijn kerstcadeautjes gevoeld bij mijn vriend thuis.

Maar 2 van de 3 dingen die voor mij zijn gekocht.
(via lootje trekken)
Zijn NIET goed.

Ik vroeg om een longeerzweep met SPECIAAL schroefdraag (bout / moer systeem) en krijg zo'n simpele.
DIe wanneer je 2 keer slaat de bovenkant los schiet.
Echt hopenloze ervaringen mee 2x.

Ik dacht wees slim vraag z'n goeie *LOL*

Was ook eigenlijk geen slim idee.
Dit omdat ik de enige ben die in die sport zit, en de rest er geen verstand van heeft.
Maar had er een mooi tekeningtje bij gemaakt maar

Nu moet ik dat na de kerst terug gaan brengen vind ik echt vervelend voor diegene die daar zo'n zijn best op heeft gedaan

Ook had ik KERATO shampoo gevraagd.

Maar wederom helaas aan de fles vorm te zien is dit een gewonen shampoo.

Deze kan ik niet gebruiken omdat Noureyev alleen van die Kerato shampoo GEEN uitslag krijg.

Ik heb toch echt alles uitgebreid opgeschreven.

Ik had ook op mijn lijstje om boeken gevraagd en om een kalender.

Simpeler kan toch niet.

Ik durf nu eigenlijk geen kerst meer te vieren hier.
Omdat ik die 2 dingen gewoon niet kan gebruiken.

Die zweep is zonde van het geld, en die shampoo kan ik Noureyev niet aan doen

Ik weet dat ik niet had mogen kijken, maar mijn vriend zei al dat er een longeerzweep en een rare fles onder de boom lagen.

En toen moest ik het gewoon zeker weten.
Terwijl ik in mijn achterhoofd al wist dat het foute boel was.

Normaal gaan ze ook met mijn vriend samen winkelen en dan is alles goed OK dan!

Heb gewoon een goeie vriend Lovers

Getver dit vind ik niet leuk om te moeten zeggen dat de spullen niet goed zijn.

Ik denk dat ze ook zijn wezen winkelen bij Hans Schneijderberg.
Maar dit is echt een FLUT winkel. (mijn mening)
Heeft echt heel WEINIG in huis en een heel klein assortiment.

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:57

Sjeetje wat klink je ontevreden zeg..sorry hoor..
Mensen hebben wrsch hardstikke hun best gedaan.
Als ik iets voor iemand die voetbalt zou moeten kopen zou ik wrsch ook met een paar wielrenschoenen thuiskomen Knipoog
(Om dus even aan te halen dat het voor mensen die er geen verstand van hebben heel erg moeilijk is om zoiets te kopen)
Misschien volgend jaar meer algemene dingen op je lijstje zetten?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 02:30

Nou nou, je komt echt over als een heel dankbaar type hoor Haha!
Troost je, niemand is perfect en zoals voXiS ook zegt, een voetballer zou van mij ook het verkeerde krijgen hoor, waarom heb je dan geen kadobonnen op je lijstje gezet? Dan kan je alles lekker zelf halen, misschien een tip voor volgend jaar?
En waarom zou je geen kerst meer durven te vieren hierdoor? komt wel erg materialistisch over hoor, alles is te ruilen, lukt het niet in de winkel dan misschien op stal?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 02:57

Ten eerste vind ik het ontzettend zielig om als 22 jarige aan pakjes te gaan voelen, das gewoon triest.
Ten tweede zou ik, als ik je schoonfamilie was, de pakjes houden en jou inruilen na kerst.
volgens mij maakt dat alles een stuk gemakkelijker
Misschien moet je dankbaarheid nog leren, maar ze hebben zich wel voor je uitgesloofd, en nog is het niet goed.
Fijne instelling heb jij Boos!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:19

Billy schreef:
Ten eerste vind ik het ontzettend zielig om als 22 jarige aan pakjes te gaan voelen, das gewoon triest.
Ten tweede zou ik, als ik je schoonfamilie was, de pakjes houden en jou inruilen na kerst.
volgens mij maakt dat alles een stuk gemakkelijker:(



Haha! Ik dacht precies hetzelfde Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:30

Ja een beetje kinderachtig ook.. Die mensen zijn gewoon speciaal voor jou paardespullen gaan halen, omdat jij dat graag wou, dat is toch gewoon lief Lovers

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:49

He bah wat een volwassen gedrag! wees blij dat je zo een lieve vriend hebt, die al spullen voor je uit gaat zoeken!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:57

Tjonge jonge, wat je kerst allemaal wel niet kan bederven!! Gelukkig gaat het bij ons niet alleen om de cadeautjes, maar de lol die we samen hebben en de gezelligheid. Grow up.

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:01

nou ik ben het wel met de rest eens, misschien had je het beter niet kunnen vragen, omdat je al zei dat je de enige was die iets met paarden doet, niet echt leuk voor je vriend, die waarschijnlijk zich een ongeluk gezocht heeft voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:27

Tjemig wat ben jij ondankbaar zeg, dat soort acties kun je van een basisschool kind wel verwachten maar van iemand van jouw leeftijd?
Ik ben het dus stellig met de rest eens.

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:30

Beetje verwend?!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:30

LindaM schreef:
Tjonge jonge, wat je kerst allemaal wel niet kan bederven!! Gelukkig gaat het bij ons niet alleen om de cadeautjes, maar de lol die we samen hebben en de gezelligheid. Grow up.

Hier ben ik t ook mee eens!
Het idee dat kerst om cadeautjes gaat, is toch alleen bij kinderen dacht ik altijd? Verward Ik vind t vaak leuker om een kadootje voor een ander te kopen, en dan vooral als ze t uitpakken, en ze zijn er erg blij mee!

fybro_rulez

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Maaseik (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:06

nou ja,mensen doen moeite voor je,en dan kom je zo over.dan is echt niet netjes hoor,je moet blij zijn met wat je krijgt!!!en kerstmis gaat niet om cadeaujes hoor! het is voor gezellig samenzijn met vrienden en familie!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:15

Citaat:
Ik vroeg om een longeerzweep met SPECIAAL schroefdraag (bout / moer systeem) en krijg zo'n simpele.
DIe wanneer je 2 keer slaat de bovenkant los schiet.
Echt hopenloze ervaringen mee 2x.


ik zou jouw paardje niet willen zijn... Bloos!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:21

Nou nou jongens... Wat bijten we allemaal weer hard. Haha!
Noureyev zegt toch dat ze het niet zozeer vervelend vindt omdat ze de verkeerde dingen krijgt, maar dat ze het juist vooral vervelend vindt voor de mensen die er zo hun best op hebben gedaan? Ik heb ook weleens gehad dat ik iets anders kreeg dan ik bedoelde, en dan is het toch best wel lastig om te moeten zeggen dat het eigenlijk niet goed is. Dat heeft niks met dankbaarheid te maken, hoor. Moet ze dan uit dankbaarheid maar shampoo op haar paard gaan gebruiken waar hij uitslag van krijgt? In dat geval zou ík haar paardje niet willen zijn... Knipoog

Aan de cadeaus voelen is misschien idd. niet zo'n slimme actie, hoewel ik zelf ook altijd naar de cadeautjes kijk, en probeer uit te vissen wat er in zit. Ik ben gewoon een nieuwsgierig meisje... en hoewel dat niet hetzelfde is, is het wel een klein beetje vergelijkbaar, hé?

Ik denk niet dat Noureyev zich hier uit ondankbaarheid niet zo blij over voelt, maar juist omdat ze het lastig vindt om mensen die zo hun best hebben gedaan te moeten vertellen dat ze het eigenlijk 'fout' gedaan hebben. Maar dat is wel nodig, vooral met die shampoo... daar hééft ze gewoon niks aan. Toch niet zo raar dat ze dat jammer en lastig vindt?

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:26

Viking"]
[quote="Billy schreef:
Ten eerste vind ik het ontzettend zielig om als 22 jarige aan pakjes te gaan voelen, das gewoon triest.
Ten tweede zou ik, als ik je schoonfamilie was, de pakjes houden en jou inruilen na kerst.
volgens mij maakt dat alles een stuk gemakkelijker:(



Haha! Ik dacht precies hetzelfde Haha!
[/quote]

En ja sorry ik ook Schijnheilig

Je kunt het ze toch gewoon voorzichtig vertellen (wanneer je de pakjes hebt gehad) dat je het liever ruilt met die reden die je net opnoemt, succes

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:30

Tja, zie het probleem niet zo, gewoon ruilen die hap. En met Pellie ben ik het toch wel eens, misschien moet de kerstman je enige mate van subtiliteit aanleren Knipoog

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:31

Ik kan eerlijk gezegd niet anders zeggen dat ik het met de bovenstaande berichten eens ben.

Mijn mening is dat als je iets krijgt van iemand, wees daar dan blij mee. Ook al heb je er niets aan, het gaat om het idee dat je iets krijgt en dat het vanuit een goed hart wordt gegeven aan je.

En het is al helemaal niet leuk dat je stiekum gaat kijken/voelen wat het zou kunnen zijn voor degene die het hebben gekocht voor je als ze daar achter zouden komen.


John

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:33

Okeej, je kunt vinden dat het gedrag van Noureyev
de schoonheidsprijs niet verdient,
maar om nou te zeggen dat van een aantal reacties
de kerstgedachte afstraalt.....

Knipoog Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:37

Als je het gewoon netjes verteld waarom je de spullen wilt ruilen, zullen ze daar echt niet moeilijk over doen. Van die shampoo kan ik me voorstellen dat je die wilt ruilen, maar ach het gaat om het kerstgevoel en niet om wat je allemaal krijgt.
Je kunt je familie er niet op aankijken dat ze per ongeluk het verkeerde hebben gekocht.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:39

Botervlieg schreef:
Okeej, je kunt vinden dat het gedrag van Noureyev
de schoonheidsprijs niet verdient,
maar om nou te zeggen dat van een aantal reacties
de kerstgedachte afstraalt.....

Knipoog Haha!


Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het ook niet echt netjes en normaal om aan pakjes te gaan voelen. Dat deed ik toen ik 10 was, op je 22e moet je je toch wel een beetje kunnen beheersen.

Moet ik nu mijn vriend in gaan ruilen omdat ik NIETS krijg met Kerst, behalve liefde? Verward

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:33

Ja, maar ik denk dus niet dat Noureyev het zo bedoelt. Ze is niet bóós, of beledigd. Ze vindt het alleen jammer, en vooral ook vervelend voor degenen die er hun best op gedaan hebben (dat zegt ze ook zelf). Dat is toch best lief?

Ze had ook kunnen roepen: "Gaaaatver, die domme lui ook, nu krijg ik wéér iets verkeerds. Nou ja, dan moet ik het maar weer gaan ruilen, en dat is echt zoooo dom van ze!", maar dat doet ze toch niet? (Misschien een beetje, maar niet zo erg).

Ik denk niet dat ze het zo ondankbaar bedoelt als dat het misschien wel overkomt. Als je haar post goed leest kun je wel zien dat ze het vooral vervelend vindt dat ze mensen moet 'teleurstellen' door hun cadeautjes te gaan ruilen, niet zozeer dat ze ervan baalt dat ze de verkeerde dingen heeft gehad. Tenminste, dat idee krijg ik. Lachen

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:35

Nimue schreef:
Ja, maar ik denk dus niet dat Noureyev het zo bedoelt. Ze is niet bóós, of beledigd. Ze vindt het alleen jammer, en vooral ook vervelend voor degenen die er hun best op gedaan hebben (dat zegt ze ook zelf). Dat is toch best lief?

Ze had ook kunnen roepen: "Gaaaatver, die domme lui ook, nu krijg ik wéér iets verkeerds. Nou ja, dan moet ik het maar weer gaan ruilen, en dat is echt zoooo dom van ze!", maar dat doet ze toch niet? (Misschien een beetje, maar niet zo erg).

Ik denk niet dat ze het zo ondankbaar bedoelt als dat het misschien wel overkomt. Als je haar post goed leest kun je wel zien dat ze het vooral vervelend vindt dat ze mensen moet 'teleurstellen' door hun cadeautjes te gaan ruilen, niet zozeer dat ze ervan baalt dat ze de verkeerde dingen heeft gehad. Tenminste, dat idee krijg ik. Lachen

Ja dat is wel zo, maar ik vind t ook een beetje vreemd dat je aan je kerstcadeautjes gaat voelen bij je vriend thuis! Dat zou ik dus echt niet doen, zou t nog niet eens durven!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:11

wat benjij ontevreden zeg..! En dat voor iemand van 22 jaar..! Tsjeeees

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:05

Meestal als ik iets vraag uit de ruitersportwinkel zet ik er even bij 'vraag in winkel naar' gevold door merk en artikel. Jammer dat ze, ondanks je duidelijke beschrijving, nog niet het goede hebben gekocht, maar waarschijnlijk bedoelen ze het goed. En de shampoo kan je nog wel vragen of je die mag ruilen, misschien moet je er maar bij zeggen dat je paard er uitslag van krijgt en begrijpen ze het dan wel.