Nee he, heb ik weer, kom net uit het ziekenhuis..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Nee he, heb ik weer, kom net uit het ziekenhuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 00:03

Ik baal nu echt stevig, vanmorgen even zitten bokken en ondertussen liet kevin via de staldeur al duidelijk weten dat hij wel naar buiten wilde.
Rond een uurtje of 12 hem maar gelukkig gemaakt, eerst even alle watertonnen van ijs ontdaan en gevuld met water, het was koud! mijn handen waren helemaal gevoelloos van de kou.
Kevin aangehaakt en naar het hek van de paddock gelopen.
Daar aangekomen blijft kevin netjes staan tot ik het hek open heb en dan loopt hij rustig de paddock in, zo ook vandaag. Ik blijf dan staan en aan het eind van het touw draait meneer zich normaalgesproken om zodat ik zijn halster af kan doen, vandaag niet.......
Ik wil hem een duwtje tegen de kont geven om hem om te zetten en hop, kont omhoog! en krak hoor ik heel hard, voel wel iets aan mijn hand maar ben boos op kevin, geef hem een knal en dan zie ik mijn hand.....getverdemme, mijn pink stond recht naar rechts (rechter hand) maar door de kou voelde ik niet veel.
Van schrik heb ik mijn pink gepakt en weer rechtgezet, wat overigens wel heel erg pijn deed en ben verder gegaan met de pony's.

Toen ik eenmaal binnen was en ik weer warm begon te worden begon mijn hele arm zo'n beetje pijn te doen en pinkje werdt mega pink! Hup onder het water ermee maar dat had weer schreeuwen als gevolg want dat deed toch wel erg pijn.
Dokter gebeld, ik kon meteen komen, precies wat ik dacht, ik kon meteen doorrijden naar Assen naar het ziekenhuis.
Daar was het ontzettend druk op de spoedeisende hulp dus een paar uur wachten.

Het resultaat, ik zit weer in het gips. pink gebroken, gewricht onherstelbaar beschadigd, er is een stuk van het gewricht afgebroken en het kapsel is ernstig beschadigd, pink zal nooit meer kunnen buigen of helemaal recht komen.
Ik ben toch erg blij dat het maar om mijn pink gaat.......

Bij deze dus ook een mededeling voor iedereen die een deken bij mij heeft besteld, ik kan voorlopig een week niets doen en dan heel misschien kan ik weer achter de naaimachine, ik hoop dat jullie het allemaal kunnen begrijpen......

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:10

jeetje dat is pas balen nou beterschap dan maar he.
**knuf**

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:11

hahahahahahahahahah,leuk verteld.
sorry..........beterschap gewenst

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:21

Jeetje meid toch! Dat zijn de mindere berichten Verdrietig

Heeeeeeeel veel sterkte ermee Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:23

tja dat word verlopig nog niet mennen.
net vorige week de kar op gehaald.
maar ja zo slecht en koud weer is mennen ook niet zo leuk, dus dacht ik wacht wel met bellen tot het weer beter word.
dat word dus nu wel langer wachten.
in iedere geval veel sterkte met de pijn en hopen op een snelle herstel.

een appaloosa hoeft geen vlekken te hebben, maar is wel mooier als ze het wel hebben.
R.I.P. Ons Dotje 5 mei 2009 - 21 januari 2010.
calorieen?? dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken??

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:32

He das niet best.. "gelukkig" alleen je pink!
Hoop dat je niet teveel pijn hebt!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:35

AUW.... krijg spontaan pijn Scheve mond Sterkte ermee!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:36

iew bah ik word helemaal naar van je verhaal... :/

veel suc6 dan maar!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:39

Jakkes, erg pijnlijk lijkt me dat Ach gut ..!!
Hoe je het ook vertelt, dat je je pink "gewoon" weer recht zet en verder gaat met de paarden... oh my god Scheve mond Bloos! ..!
Sterkte ermee en hopen dat je er gauw geen last meer van hebt ..!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:42

grandeur schreef:
Jakkes, erg pijnlijk lijkt me dat Ach gut ..!!
Hoe je het ook vertelt, dat je je pink "gewoon" weer recht zet en verder gaat met de paarden... oh my god Scheve mond Bloos! ..!
Sterkte ermee en hopen dat je er gauw geen last meer van hebt ..!


ik heb haar een keer een middag gezien, maar volgens mij is het er een die gewoon door gaat tot het echt niet meer gaat.
eentje van niet aanstellen we zullen door gaan.

een appaloosa hoeft geen vlekken te hebben, maar is wel mooier als ze het wel hebben.
R.I.P. Ons Dotje 5 mei 2009 - 21 januari 2010.
calorieen?? dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken??

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:45

loes-freke"]
[quote="grandeur schreef:
Jakkes, erg pijnlijk lijkt me dat Ach gut ..!!
Hoe je het ook vertelt, dat je je pink "gewoon" weer recht zet en verder gaat met de paarden... oh my god Scheve mond Bloos! ..!
Sterkte ermee en hopen dat je er gauw geen last meer van hebt ..!


ik heb haar een keer een middag gezien, maar volgens mij is het er een die gewoon door gaat tot het echt niet meer gaat.
eentje van niet aanstellen we zullen door gaan.
[/quote]

Blijkbaar Haha! ..!
Knap hoor, volgens mij zou ik heeeeeel hard gaan huilen Huilen Huilen en vervolgens niet eens meer naar die pink durven te KIJKEN, hahahaha

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:50

Die dekens, daar zou ik me nu lekker het minst zorgen om maken hoor! We wachten wel!

Heel erg veel sterkte en beterschap! Ach gut

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:52

Zo hey, alleen het lezen van het verhaal doet al zowat pijn...oei sterkte ermee hoor, hopelijk gaat het snel weer beter met je pink...stoute Kevin! Ach gut

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:54

Sh*t Tanja, dat is balen.
Jouw pinkje is ook niet opgewassen tegen zo'n tank als Kevje he.
Heel veel beterschap, heb je goeie pijnstillers gekregen?
Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht.
Dikke knuffel van mij en lebbers van de mutsen Ach gut

Goedgekeurd onderschrift :)

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:55

Buitenzorg schreef:
Die dekens, daar zou ik me nu lekker het minst zorgen om maken hoor! We wachten wel!

Heel erg veel sterkte en beterschap! Ach gut


Hier sluit ik me helemaal bij aan hoor!

Bah het klinkt erg naar hoop dat je er niet al te veel pijn aan hebt!
Bij alleen het lezen van dit verhaal krijg ik al pijn...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 01:13

loes-freke"]
[quote="grandeur schreef:
Jakkes, erg pijnlijk lijkt me dat Ach gut ..!!
Hoe je het ook vertelt, dat je je pink "gewoon" weer recht zet en verder gaat met de paarden... oh my god Scheve mond Bloos! ..!
Sterkte ermee en hopen dat je er gauw geen last meer van hebt ..!


ik heb haar een keer een middag gezien, maar volgens mij is het er een die gewoon door gaat tot het echt niet meer gaat.
eentje van niet aanstellen we zullen door gaan.
[/quote]

Haha! ja dat klopt wel Haha! maar nu werkte het ook wel mee dat mijn handen half bevroren waren en ik door de kou niet veel voelde, toen ik weer warm werd was dat toch heel anders
mennen lukt voorlopig idd even niet maar de dekens.....zodra ik geen pijn meer heb ga ik gewoon weer stug verder hoor.
ik heb geen pijnstillers gehad, is een beetje mijn makke, ik laat niet zo snel zien dat ik pijn heb dus ze zullen wel gedacht hebben dat het wel meeviel met mijn pijn Haha!
ik heb overigens toen ik bij mijn dokter weg kwam nog gewoon kerstkaarten staan zegelen op het postkantoor Haha! moet er wel vreemd uitgezien hebben Haha! ben daarna pas naar assen gereden, eerst ook nog even een pakje sigaretten gehaald Sigaar

volgende week moet ik terug komen, dan gaat dit gips eraf en kijkt de chirurg of ik verder kan met gewoon gips of dat ik toch moet worden geopereerd, het afgebroken stuk van het gewrichtje zit nu nl. in een pees en dat kan nog meer problemen gaan opleveren dus duimen maar.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:32

Jeetjemina Tanja, het lijkt wel of het ongeluk je aan het achtervolgen is......als ik mij probeer voor te stellen hoe het gegaan is begint mijn pink spontaan te tintelen, oei wat lijkt me dat zeer doen.
Gelukkig dat Hans de komende tijd vakantie heeft (dat is toch deze periode??) kan hij je mooi weer een beetje verzorgen.
Sterkte ermee, en ga niet te snel weer achter die machine zitten hoor!!

Veni, vidi, vici

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:37

Tjemig meis en dat zo voor de kerst!
Heel veel beterschap! Ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden, dan zit je nog langer.
Sterkte!! Ach gut

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:43

ongelovelijk.....ongelovelijk.....ongelovelijk....dat ze bij assen nog niet een aparte gips afdeling voor jou hebben, SCHANDALIG!

Meid doe rustig aan, als ik je ergens mee kan helpen (uitmesten oid) bel/sms/mail me dan, ik ben voorlopig toch lekker vrij Knipoog

Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:44

Auw auw auw auw auw!!! Arme jij Ach gut ... dat lijkt me goed pijn doen... en ook een eng gezicht, ik zou volgens mij accuut van mijn stokje zijn gegaan, brrrr... Ik hoop maar dat je er weinig (of nog beter geen) last van zal over houden joh! Beterschap voor je pinkie Lachen.

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:56

oe dat is niet zo best! maar beterschap dan maar!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 11:45

Lovers bokkers zijn lieVVVV Lovers
ik heb toch nog meer pijn dan ik dacht, hopelijk gaat dat snel weg.
gelukkig komt hans vanavond al thuis en ik krijg net een sms van hem dat hij morgenavond een tafel heeft gereserveerd in westerbork dus we gaan lekker uit eten!
gelukkig is hij de komende 2 weken thuis dus voor de paarden wordt gezorgd, ik breek idd wel vaker iets Haha! maar meestal is de pijn weg zodra het gips droog is, nu dus niet......maar lang leve de mannen, hulp is onderweg Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:54

Sterkte met je pink.

Dat stukje van 'pink gepakt en rechtgezet' *aaauw* en nog een keer *aaaaauuwww*.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:57

Aaauuuwww!

Beterschap met je pink!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:03

Autsch, hoe je dat verteld, wordt er helemaal naar van ( en dat terwijl ik toch wel weet wat het is, heb bijna alle botjes in mijn lichaam al een keer gebroken/gescheurd/gekneusd gehad )

Vooral dat stukje van zelf je pink recht zetten op de vroege morgen, brrr

Maak je over die dekens maar niet druk, zorg eerst maar dat je pinkie weer geneest en geniet even van de verzorging van je kerel ! Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, frutsel05, moeshie, singa, Supertje, Titsia, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers