Op de tv met ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Op de tv met ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:17

nozem.

Nozem was vandaag bij dierentolk op Nederland 2. Haha!

Ik geloof niet alles wat ze zij (nozem zat er nog al gaperig bij Slapen

Ik zal ff uitleggen wat ze hebben besproken.

Ze vroeg aan nozem waarom hij zijn baas nico (mijn oom) af en toe bijt zij hij dat het komt omdat hij een keer een stukje uit tussen de gesp was gekomen.
En hij wou meer brokken en hooi (welk paard niet Verward )
Hij vond het draven op zicht hartsikke leuk want dan voelde hij zijn spieren en lichaam.

Ze vond Nozem een erg mooi gespierd paard OK dan! Kwijl

P.s hebben jullie wel eens een brief mail naar de dierentolk gestuurd.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:32

Heej! Ik heb het gezien. Mooi paard is dat!! Maar ik vond het wel een beetje vaag verhaal eigenlijk.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:39

ja is het ook Knipoog

Ik was echt verbaasd dat hij tocht kwam,

en wat vond je van mijn oom Haha!

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:43

wanneer was dat?? Heb ik zeker weer gemist Verdrietig

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:43

Leuk stel jullie 3 tjes.
Maar wat ik me afvraag... vraagt ze nu meer dan wat ze laten zien of is dit alles? Dit kan ik er zelf ook wel uittrekken met een goed consult.
Ik ken zelf een paragnoste die echt heel specifieke dingen kan vertellen en dat mis ik altijd een beetje op tv. Misschien dat ze het niet uitzenden ofzo of wordt er echt niets specifieks gezegd.
Ik geloof 100% in alles wat paranormaal enzo is, maar ik vind dat ze bij dit programma altijd erg aan de oppervlakte blijven.
En ikzelf hen ook eens gemaild maar nooit wat gehoord. Erg jammer. Moet ik toch maar bij mijn eigen para blijven Haha!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:46

Ehm... ik weet eigenlijk niet wat ik van je oom vind..Lachen

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:50

Natascha schreef:
Maar wat ik me afvraag... vraagt ze nu meer dan wat ze laten zien of is dit alles? Dit kan ik er zelf ook wel uittrekken met een goed consult.
Ik ken zelf een paragnoste die echt heel specifieke dingen kan vertellen en dat mis ik altijd een beetje op tv. Misschien dat ze het niet uitzenden ofzo of wordt er echt niets specifieks gezegd.
Ik geloof 100% in alles wat paranormaal enzo is, maar ik vind dat ze bij dit programma altijd erg aan de oppervlakte blijven.
En ikzelf hen ook eens gemaild maar nooit wat gehoord. Erg jammer. Moet ik toch maar bij mijn eigen para blijven Haha!


Sorry ik snap niet wat je bedoeld met "Leuk stel jullie 3 tjes." Blond
Ze zenden maar een kwart uit van wat ze intotaal hebben besproken Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:34

Ik heb haar zelf gemaild en een hele nette mail terug gekregen van haar, een persoonlijke.
Het was weer wat rustiger nu dus nu kon ze zelf weer alles beantwoorden, na het eerste programma had ze daar geen tijd voor.
Ze selecteren mensen erop of ze lid zijn van de Avro-girafpas, daar heeft Cecilia van der Drift niets over te zeggen.
Uit die geselecteerden zoekt Cecilia dan weer de mensen uit samen met de programmamakers.

Ze heeft geen foto nodig, dat is alleen maar leuk voor op TV, zodat de mensen een beeld hebben over welk dier het gaat, voor haar was het misschien een fractie van een seconde sneller, maar het maakte weinig verschil.
Dat was wat ze mij vertelde.
Ze kwam in de mail heel netjes en vriendschappelijk over.

Ik heb jullie Nozem ook gezien.
Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje banketstaaf van je oom en tante dat ze er zo luchtig over doen en het alleen maar om de reclame voor de draverij deden, er zijn zoveel mensen die écht graag daar heen gaan en het doen om hun dier te begrijpen.
Die komen nou niet door omdat zij zo graag reclame wouden maken.
En ik moet zeggen dat ik nu niet denk: Goh, draverij, yes dat vind ik ineens leuk!
Dus of het nou echt geholpen heeft....

Niet als aanval bedoeld hoor, maar dat is gewoon mijn mening

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 12:49

ik geef je wel gelijk.

maar ze gingen er ook heen om te horen wat nozem er van vond.

meschien heb ik het een beetje verkeerd gezegd maar ze gingen niet alleen heen om reclame te maken Knipoog

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:24

Vind het allemaal onzin, als je goed naar je huisdier of paard kijkt kom je precies hetzelfde te weten. Of heb ik nou paranormale gevoelens Tong uitsteken ?

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:53

Jammer heb ik gemist..Mis ook alles over paarden Boos!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:57

heeyy ik heb dat ook gezien!!!
Mijn moeder en ik hebben nog al gelachen.....
Ik bedoel als ze vraagt en wat vind ze van mij als baas??
Kan ze toch moeilijk zeggen van: Jahh ze irriteerd zich dood aan je en je doet het helemaal niet goed enzo...
Das toch banketstaaf....
Nee hier geloof ik niet echt wat van sorry...

Maar toch vond ik het wel leuk om naar te kijken...
En volgens mij was jou paard ook wel erg onder de indruk Knipoog
Trouwens wel leuk beestje hoor Haha! !!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:24

Jammer, ik heb tot nu toe steeds gekeken. Ik vind het alleen echt onzin en leg helemaal in een deuk steeds om die dingen die ze zegt. Die kan ik zelf ook wel bedenken. Maar vind het wel jammer dat ik jullie Nozem nu niet gezien heb.. Komt er nog een herhaling oid?

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:45

ik heb het ook 5 minuten gekeken. ik moest namelijk weg. Haha!

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:22

Ik vind dat programma echt onzin... Maar wel grappig!!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 19:35

ik vind het ook echt tof dat nozem op tv is geweest en de meeste dingen die ze zecht kan je inderdaad zelf bedenken Haha!

ik heb samen met me nichje gekeken we vonden het wel grappig de dieren leken het geen moer aan te vinden.

en het lijkt mij als je met een dier communiceer dat je die dan aan kijkt Verward

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:26

Ze praat in op mensen en hun gevoelens, ze vergelijkt het dier met eigenschappen van de mens en alles wat ze zegt komt op mij ongeloofwaardig over. Waarom kan ze wel dierengedachten lezen en geen mensengedachten want dan had ze niet eens hoeven vragen waarvoor ze kwamen met hun huisdier en waarom praten de dieren dan niet tegen haar terug want die praten het meest met lichaamstaal en zij wordt over het algemeen door de dieren genegeerd. Misschien ben ik te nuchter voor dit soort dingen maar ik vind het eerder net een komedie om naar te kijken! Van mij mag ze van de buis af, die dierenJomanda, ik zal er niet om rouwen.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:54

Ze is wel getraind in mensen'gedachten' zoals jij het noemt Jessica, maar je ziet niet zomaar wat iemand in zijn hoofd heeft, daar moet je je voor inspannen.
En daarbij is het ook weer voor tv, er moet toch gemeld worden waarom iemand komt ?

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:41

SANEX schreef:
Ze is wel getraind in mensen'gedachten' zoals jij het noemt Jessica, maar je ziet niet zomaar wat iemand in zijn hoofd heeft, daar moet je je voor inspannen.
En daarbij is het ook weer voor tv, er moet toch gemeld worden waarom iemand komt ?


Ja, daar heb je gelijk in, maar op die manier kom je er nooit achter wat waar is en wat niet.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:13

And that's the mystery...... Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:52

ik denk dan:als zij dat echt zou kunnen,zou je dat toch ook aan die dieren moeten merken,de dieren reageren toch totaal niet op haar????!!!!!!!!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 17:28

Mexx2 schreef:
ik denk dan:als zij dat echt zou kunnen,zou je dat toch ook aan die dieren moeten merken,de dieren reageren toch totaal niet op haar????!!!!!!!!


daarom die olifant die zat alleen maar te eten een keek niet eens naar haar en nozem zat te gapen (of wil iemand me beweren dat hij zat te praten Schijnheilig )

shetlander
Berichten: 88
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:55

ik snap er hele maal niks van

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:10

Ik vind dat eigenlijk ook een beetje onzin. Als mijn paard mij zal bijten (doet hij nooit) krijgt hij een tik, ook al denkt hij dat te mogen omdat z'n vel ooit een tussen en gesp heeft gezeten??? Ik wou dat ik op zo'n maier geld kon verdienen!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 18:39

shetlander schreef:
ik snap er hele maal niks van


sorry maar wat snap je niet.

en trouwens zo kan iedereen inderdaad goud verdienen Geld, geld!