Lomp veel geld uitgegeven bij de Divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Lomp veel geld uitgegeven bij de Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:17

Oke ik kon mij weer eens niet in de hand houden Haha!

Volgend weekend komt Fonzje naar stal en aangezien ik veel bij die boer heb laten liggen zal ik het een en ander nieuw moeten kopen. Probleem alleen, is dat je spontaan dingen ziet de je nodig "denkt" te hebben Haha!

En je wil natuurlijk wel dat ie er knap bijstaat Knipoog
Het begon met een nieuwe winterdeken, en een zweetdeken wil ik eigenlijk ook wel, en dan die met het kwpnlogo Tong uitsteken Nou toen het longeerlijntje, de longeersingel, peesbeschermers en ga zo maar door!
Hmm halster heeft ie, maar een leren staat natuurlijk mooier....nou laten we dat dan ook maar doen, die paar tientjes maakt dan ook niet meer uit Haha!

Gelukkig krijg ik hoefverzorging en allerlei andere middeltjes gratis via Saluut, die heeft weer een netwerkje in dat gebeuren Cool

Alles met elkaar ben ik een aantal honderd euro lichter, maar Fonsje heeft wel allemaal nieuwe spulletjes, volgende week de scheermachine erover heen, even netjes toiletteren en klaar is hij voor de verhuizing Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:19

haha koopziekte Haha! ik ken het ook ( maar dan niet zo erg ) altijd overal even een nieuw halstertje kopen , dekje erbij .. bandages
en k gebruik het geen eens Tong uitsteken

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:22

whaha ik ging ook wel eens in een periode elke week naar de ruitersport zaak
zakgeld? jaah op naar de hulsebos ik kocht echt de meest gekke dingen voor me verzorgpony's strikjes,elastiekjes borstels en nog veel meer zweepje halster touw enz... terwijl dat allang was bij de shets.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:24

hahaha, dus je had alles 17x dubbel na een tijdje natuurlijk Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:28

Leuk is dat idd.. ik heb daar ook wel een handje van. Pas heb ik bandages gekocht in een kleur, waarvan er dus geen dekjes bestaan.. *zucht*.. Petrol heete die kleur, dus als je een keer die kleur tegenkomt meld het maar even Haha!
Maar je hebt hem er dan wel helemaal toppie bijstaan.. wel even een foto maken he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:31

STeef heeft gisteren sfeerfotos gemaakt van hem Haha! Fonsje in de storm Haha!

Maar hij heeft de digi in mijn auto laten liggen, dus ik kijk hier nu fijn naar de fotos, maar op het internet komen ze dus voorlopig niet. Volgende week word hij geschoren en getoiletteerd dus dan wilde ik eigenlijk een voor en na reportage maken Haha! Van voor het pak haar, en daarna......en van niet zadelmak naar zadelmak Haha!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:33

Hahaha, Pipo dat zijn toch dingen die absoluut noodzakelijk zijn? Schijnheilig

Gelukkig is onze fietsenstalling al sinds jaar en dag een ware zadelkamer, dus tegenwoordig duik ik daar altijd eerst in m'n verzameling spullen voordat ik nieuwe dingen ga kopen. Maar je wilt niet weten wat voor onzin er in ligt........ Haha!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:47

Haha, ik ben er ook zo een!! Maar is niet bij een nieuw paard! Is eigenlijk altijd zo!! Wat voor afstamming is dit paard?

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:52

Pipo schreef:
Oke ik kon mij weer eens niet in de hand houden Haha!

Probleem alleen, is dat je spontaan dingen ziet de je nodig "denkt" te hebben Haha!



Ja, daar verbaas ik me ook weer elke keer over Haha!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:12

ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan weet je al genoeg hahhahaah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 02:28

kippie17 schreef:
Haha, ik ben er ook zo een!! Maar is niet bij een nieuw paard! Is eigenlijk altijd zo!! Wat voor afstamming is dit paard?


Fonsje is een Onze Fons x Gagson Wimborn x Nurzeus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 02:30

Aimee schreef:
Hahaha, Pipo dat zijn toch dingen die absoluut noodzakelijk zijn? Schijnheilig

Gelukkig is onze fietsenstalling al sinds jaar en dag een ware zadelkamer, dus tegenwoordig duik ik daar altijd eerst in m'n verzameling spullen voordat ik nieuwe dingen ga kopen. Maar je wilt niet weten wat voor onzin er in ligt........ Haha!



Hmm, hij heeft een halster, maar ik vind een leren mooier Haha! En een winterdeken heb je ook voor honderd euro.........maar die andere van wat meer geld was mooier en warmer Schijnheilig De zweetdeken van Kwpn was echt niet nodig Haha! Maar wel erg mooi!!!!

En zo kan ik nog wel ff doorgaan Haha!

Niet te vergeten dat ik behoorlijk wat zooi heb liggen, maar die kleuren staan niet zo leuk Haha! Ja........ook ik ben een pennymeisje Haha!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 08:19

Heel vaak naar Divoza gaan. Dan leer je je wel beheersen. Haha!
Kost even wat maar na verloop van tijd heb je je leren beheersen *LOL*

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:13

Belker schreef:
Heel vaak naar Divoza gaan. Dan leer je je wel beheersen. Haha!
Kost even wat maar na verloop van tijd heb je je leren beheersen *LOL*


Nou ja, beheersen..... Dan heb je heel de winkel leeggekocht en is er dus even weinig meer te kopen- dat je niet dubbel koopt.... Maar o wee als het nieuwe seizoen aanbreekt!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:50

Pipo"]
[quote="kippie17 schreef:
Haha, ik ben er ook zo een!! Maar is niet bij een nieuw paard! Is eigenlijk altijd zo!! Wat voor afstamming is dit paard?


Fonsje is een Onze Fons x Gagson Wimborn x Nurzeus!
[/quote]

Weet je toevallig wie de fokker van de gagson wimborn x nurzeus is???
Toevallig iemand uit overijssel?? Lachen

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:25

Haay Haha!

Leuk hé? winkelen.. vooral bij divoza..
Heb ik ook altijd hoor dat je even dit moet hebben en even dit..
maarjah als ik zelf geen geld meer heb zeg ik het tegen me ouders dat ik het nodig heb en dan uuh gaan we weer naar divoza toe Tong uitsteken

Ze hebben geen verstand van paardjes weetje Knipoog

liefs, Sharon en Shariff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:36

Potverdorie Pipo, ben je langs Drachten gereden zonder mij op te pikken Boos! Knipoog ; had best met je mee gewild naar Divoza......of ben je in Zoetermeer wezen shoppen?? Lachen

Ps. Ik begin ookal zo'n KWPN-trut te worden; heb inmiddels een wit wedstrijdshabrakje met KWPN-logo Bloos! *LOL* Hellup ik ga vreemd...... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:38

Picasso schreef:
Potverdorie Pipo, ben je langs Drachten gereden zonder mij op te pikken Boos! Knipoog ; had best met je mee gewild naar Divoza......of ben je in Zoetermeer wezen shoppen?? Lachen

Ps. Ik begin ookal zo'n KWPN-trut te worden; heb inmiddels een wit wedstrijdshabrakje met KWPN-logo Bloos! *LOL* Hellup ik ga vreemd...... *LOL*



Nee ben ik Zoetermeer geweest Haha!

Bianca22

Berichten: 655
Geregistreerd: 11-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:50

klinkt me bekend in de oren, gisteren moest ik even naar de horsepower in heino.
tja, en dan wil je nieuwe dingen he!
ik ben helemaal wild van ijs/babyblauw dus dat moest het worden.
anky-pad babyblauw, bandages babyblauw, fleecetrui babyblauw, en ik heb meteen maar het boek gekocht wat ik al een tijdje wilde hebben:freestyle deel1 van emiel voest.
was meteen 140 euro lichter.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:30

Bianca22 schreef:
klinkt me bekend in de oren, gisteren moest ik even naar de horsepower in heino.
tja, en dan wil je nieuwe dingen he!
ik ben helemaal wild van ijs/babyblauw dus dat moest het worden.
anky-pad babyblauw, bandages babyblauw, fleecetrui babyblauw, en ik heb meteen maar het boek gekocht wat ik al een tijdje wilde hebben:freestyle deel1 van emiel voest.
was meteen 140 euro lichter.


Heino, horsepower is echt slecht voor mn bankrekening!! Heb nu maar met mezelf afgesproken dat ik alleen voor noodzakelijke dingen ga.. Maar helaas er zit ook nog een bremer in zwolle!! Schijnheilig

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:38

Ik had omdat ik teveel geld uitgaf mijn bankpas verstopt... Ik kan hem alleen niet meer vinden

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:19

Je bent niet de enige die er last van heeft Tong uitsteken Gewoon dingen kopen die je allang hebt Schijnheilig maakt niet uit Tong uitsteken