Pfff, kerst drukte in de winkels.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Pfff, kerst drukte in de winkels.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 20:21

Jeetje zeg ik was vandaag met een vriendin boodschappen aan het doen in een winkelcentrum, nou dat doe je rond deze dagen ook niet meer voor de lol, bijna 25 min. in de rij gestaan.
Al die mensen die gestrest zijn, en de supermarkten afgeladen met mensen die karren vol met spullen hebben en geen parkeer plekje te vinden.
Zag ook gewoon twee vrouwen ruzie maken omdat zij eerder aan de beurt was ofzo, niet normaal toch.
Daarna nog even gezellig een kop thee drinken met een warme wafel en natuurlijk mensen kijken Haha! nou echt de een nog stressie dan de ander.
Als je ook ziet wat de mensen mee naar huis slepen alleen al met etens waren.
Ik sta er echt van te kijken, hebben jullie daar nu ook last van?

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:57

Dat had k een keer eerder...Alleen waren toen de kassa's kapot... stonden we daar een half uur/uur in de rij voor een dom pak wcrollen Haha!:D

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:14

Ik werkte een tijdje terug bij de V&D, toen was het met prijzencircus al abnormaal druk. Je bent heen en weer aan het rennen en nog gaat het de meeste klanten niet snel genoeg. Met kerst zou het nog veel drukker worden zeiden mn collega's, ben blij dat ik er nu niet meer werk Schijnheilig

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:22

Och, ik was vandaag aan het winkelen met een vriend van mij...sjees, leek wel of ze alles gratis weggaven, zoo druk, niet normaal.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:00

We waren zondag even in de stad, alle winkels waren open. Ik hou er al helemaal niet van, maar goed.. Heb ook wat spullen nodig.
Mijn vriend wilde kleren afrekenen, maar die mutsen hadden het erg zwaar. Een kassa in de hele toko en iedereen stond te wachten. Word je niet blij van. Dan wil je je spullen al weer bijna in de hoek gooien.
In de supermarkten schijnt het helemaal abnormaal te zijn!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:06

Pff.. wat een drukte zeg!
Ik wilde vanmiddag ook even met mijn vader naar de stad, we hebben bijna een uur lang gezocht naar een parkeerplaatsje, maar dat was er gewoon niet! En file's.. niet normaal!
Toen zijn we naar het winkelcentrum gegaan hier in de buurt, maar ook dáár was het onwijs druk..

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:10

Ik weet er alles van.... Verdrietig Ik werk dus in een supermarkt en sjongejonge wat een drukte, echt om gek van te worden. Het leek wel zaterdag zo druk was het, heb van 12 tot 9 gewerkt en ben nu gesloopt. Drukdrukdruk, en morgen moet ik weer... Verdrietig

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:16

Ik was vanmorgen aan het shoppen bij de supermarkt, was ernstig druk. Vroegen ze of ik vanmiddag ajb wilde komen werken, want het was drukker dan ze verwacht hadden Scheve mond Dus vanmiddag gewerkt van 13 tot 18. Morgenavond van 17-21 werken, en woensdagochtend nog.

Om te shoppen vind ik het een ramp als het zo druk is, maar als ik aan het werk ben vind ik het niet zo erg, dan gaat de tijd iig lekker snel Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:23

bij ons was het ook zo vreselijk druk. Ik werk in een drogist. Het was echt verschrikkelijk en dan die zuchtende mensen in de rij en dan je nog kwaad aankijken ook als het neit snel genoeg gaat. En ruzie maken wie er voor was in de rij komt me ook bekend voor Lachen moet er altijd wel om lachen al word dat niet gewaardeerd door de klanten Tong uitsteken

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:23

Nathalie schreef:
Pff.. wat een drukte zeg!
Ik wilde vanmiddag ook even met mijn vader naar de stad, we hebben bijna een uur lang gezocht naar een parkeerplaatsje, maar dat was er gewoon niet! En file's.. niet normaal!
Toen zijn we naar het winkelcentrum gegaan hier in de buurt, maar ook dáár was het onwijs druk..



dat is nou ook de reden dat ik altijd met de fiets (of de bus) naar de stad ga Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:27

Ik heb normaal al een hekel aan winkelen, maar rond deze tijd zie je mij toch echt niet in de stad. De kadootjes hebben we met de Sint al gehad, en het zijn toch echt maar 2 dagen vrij voordat de winkels Zaterdag weer open gaan. Zoveel etenswaar heb je dan toch niet nodig?

Iemand nog een kadootje nodig? Wat dacht je van een bioscoopbon, of een boek, gekocht via het internet?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:33

Wha moet morgen werken. De hele dag en ik kan echt genieten van die mensen die zo chaggo langs komen zetten. Wordt ik echt vrolijk van. Maar goed ik was zaterdag even met mijn vriend aan eht winkelen, en het was toch druk, en moest vriendje lief ook nog mijn strings en bh afrekenen (was tenslotte een kado) en dat vind ie vreselijk Haha!.
Maar goed we hebben wel 3 uur gewinkeld zonder ruzie.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:43

bah ..Idd bij ons was het dus ook vreselijk druk!!Niet normaal meer..Moet morgen van 9 tot 21.00u. dus dat zal wel een gekkenhuis worden.. Ben benieuwd..Zal blij zijn als de kerst geweest is Haha!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 23:43

Ik ben me ook al aan het voorbereiden voor woensdag in de bakkerij.
Volgens mij wordt het een gaos in die winkel, ik krijg gelukkig morgen ook al extra hulp.
Oja en nog zoiets wij zijn aankomende zaterdag na kerst lekker dicht, nou je moet die reacties eens horen echt zo van; nou lekker weer waar moet ik me brood vandaan halen, en dat kunnen jullie toch niet maken, enz enz.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:45

Vanes schreef:
Oja en nog zoiets wij zijn aankomende zaterdag na kerst lekker dicht, nou je moet die reacties eens horen echt zo van; nou lekker weer waar moet ik me brood vandaan halen, en dat kunnen jullie toch niet maken, enz enz.


Hahahah.... Ik moet altijd hard lachen om dat soort mensen..Bij ons ook,draai je met 3 kassas en dan nog mopperen ze dat ze te lang moeten wachten... Maar goed.. Clown Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:46

ik wou vandaag naar de stad, alleen waarschuwde iemand gelukkig wel dat het zo druk zou zijn, ga volgende week wel Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:49

moest vandaag wel (cadeautjes halen...)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:55

Tell me about it Haha!
Vandaag in de speelgoedwinkel was onze baas eerst nog bang dat hij teveel personeel had ingepland, maar om 2 uur barstte het dan los hoor. Mensen waren laat dit jaar voor de kerst schijnt het, zat van het shoppen zo vlak na Sinterklaas, maar het wordt nu flink ingehaald volgens mij en alles moet op het laatste moment
We hebben ook een snelkassa, waar geen pakjes worden ingepakt en de slimmeriken onder de shoppers gaan dan bij onze kassa nog even vragen of we het tussen alle bedrijven door nog even kunnen inpakken, terwijl ze zien dat er een rij staat Haha!
Maar gezellig is het over het algemeen wel hoor. Dat mensen haast hebben kan ik niks aan doen, ik doe alles zo snel mogelijk, maar ik kan niet heksen, dan hadden ze maar eerder moeten komen Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:55

We kregen vandaag dubbele vracht als normaal... morgen nog meer... En dan van 13:00 tot 21:00 werken weer... en het wordt DRUK!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:03

Klopt, het is echt niet normaal meer hoe druk het is.
Maarja dat heb je altijd rond de kerstdagen en dat zal ook wel nooit veranderen!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 07:15

Van Netscape:

Citaat:
Child Killed in Honduras Giveaway Riot
TEGUCIGALPA, Honduras (AP) - Crowds at a Christmas toy giveaway surged out of control, and a 7-year-old girl was killed and about 80 other people were injured, police said Sunday.

The crowd at National Stadium was larger than expected and thousands of children came to Saturday's event without parents, authorities said.

"The crowd tried to push forward in long lines to get the gifts quickly,'' police spokesman Leonel Sauceda said. ``There was pushing between women, men and children ... and chaos broke out.''

The 7-year-old girl, identified as Vilma Angelica, died from asphyxiation and other injuries, police said.

More than 60 children suffered injuries that included fractures, bruises and seizures, firefighter Felix Castillo said. About 80 people were injured, police said.

A television station, Compania Televisora, has run the charity giveaway for eight years, and many businesses contribute toys to the event.


"It's a sad and regrettable situation,'' said event organizer Edgardo Melgar. "There were a lot of circumstances that contributed to how people entered the stadium in a disorganized way.''

Echt ongelovelijk! Boos!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 08:56

Sypheron schreef:
We kregen vandaag dubbele vracht als normaal... morgen nog meer...


Wij dus niet Tong uitsteken Wij krijgen de helft omdat ze bij ons aan het verhuizen zijn met het hoofdkantoor en punt 2 is het omdat we as weekend moeten balansen... Haha! Dus je kan wel nagaan dat de winkel bij ons erg leeg word Haha!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:40

Toen ik nog bij de Appie werkte vond ik het kerst drukta altijd héél gezellig. Ik werkte dan bij de brood, gebak en kaas afdeling en we begonnen het dag met ontbijt op het werk om 4 uur sochtends en om 5 uur echt aan het werk te gaan. Ik vond het altijd zo gezellig dat ik die week altijd 12 uur per dag werkte- van 5 tot 7 (en de ontbijt werd ook betaald Knipoog dus verdiende v.a. 4uur) iedereen was bij ons altijd hartstikke gezellig. De geur vh bakken was door heel de winkel en we hadden allerlei lekkers klaar voor de klanten om te proeven.
Wij hadden geen last van chaggie klanten, tenminste niet dat ik gemerkt heb- kan zijn dat ik zelf te vrolijk was Knipoog
Als de appie mij nu weer zou vragen om te werken dan zou ik het waarschijnlijk nog doen ook! tenminste, als ik het van mijn huidige baan vrij zou krijgen.
Als shopper vind ik het winkelen bij de AH ook gezellig, maar in de stad zul je me niet zien- ben ik trouwens zoiezo nooit te vinden. heb daar een gruwlijke hekel aan. Vind de dorpstraten door lopen wel hartstikke gezellig. Duik dikwijls dan ook de ruitersport daar in (tuurlijk!) om te neuzen en vd kerstsfeer te genieten. (en kado's kopen)

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:14

Bij de kassa's heb ik ook niet zo veel last van chaggie klanten, ook niet als ze lang in de rij moeten staan.
Ik ga zo weer naar de appie, hoop dat het net zo druk wordt als gister Haha!