het grote ponykamp topic!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

het grote ponykamp topic!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 21:01

HEYHEY!!

ik ga binnenkort weer een heleboel folders voor ponykampen aanvragen! en dan kiezen we de leukste uit natuurlijk!!!!!! ik ga samen met miriam(miri) en Linda (noppeslover). ik heb er heeeeeeeeel erg veel zin in!! natuurlijk moet Marco mee!! haha maar nu wil ik vragen van gaan jullie ook op ponykamp? en zo jah waar heen dan?? en vertel er eens wat over!!
Nou ik ben op ponykamp geweest bij manege de barlo: ik vond er helemaal nix aan! haha noujah wel een beetje hoor! maar niet echt super. de stallen waren helemaal niet netjes of goed! we hadden Astrid mee en meestal krijg je dan een mooie stal maar nee hoor! ik vond het echt niet netjes daar! en ook zo iets: er lag kauwgom op de vensterbank (dus aan de buitenkant) bij de slaap zaal van een paar meiden! en de leiding gaf hun meteen de schult terwijl iedereen daar langs loopt! dus doen moesten ze de hele bak aan harken!! nou dat vond ik echt niet leuk hoor!

ik ben ook 2x op ponykamp geweest bij manege de bongerd: De eerste keer was het echt heel leuk! we deden heel veel leuke dingen met de paarden! en we reden op shetlanders maar het was de 2de keer helemaal anders! we hadden een hele grote groep en een paar kinderen waren om te stikken! en we deden veel minder leuke dingen met de paarden! ook kregen de paarden daar maar weinig te eten vond ik! en het was nog vies ook! marco was mee en die at het niet eens op! en dat is nog wel z'n verschrikkelijke vreetzak!!!

dus dit jaar gaan we een ander kamp opzoeken! dus dat wordt uitzoeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou verellen jullie eens wat over jullie kamp avonturen!!???

kus Ellen

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:04

LES CHEVAUX!!!!!!!!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:05

jaa!!!!
Laatst bijgewerkt door Miri op 22-12-03 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:05

Knipoog
Laatst bijgewerkt door Miri op 22-12-03 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:05

jaaaa! help ons om te zoeken naar een mooi ponykamp!! met een wel mooie omgeving he! niet in amsterdam ofzo Knipoog

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:07

oeps had per ongeluk 3 dezelfde bercihten geplaatst en kon ze niet meer weghalen!!!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:09

Ponykamp het Lamoen! Is omwijs gaaf, leuke leiding, leuke pony's, lekker veel buitenrijden, een dagtocht, voltige, springen echt een super kamp! http://www.hetlamoen.nl

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:09

Ponykamp de burght is heel vet! www.deburght.nl je rijdt er echt super veel! buitenritten, springen, dressuur, voltige, soms wel meer dan 3 uur rijden per dag!

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 21:13

owkeej k ga meteen kijken!!

marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:24

Ik ben ook al 2 keer naar de burght geweest!!!!!!!!! 1e jaar zonder eigen pony, 2e jaar MET eigen pony. ze hebben daar leuke pony's, en je leert er echt rijden!! wel drukke lessen maar supergezellig!!!!! het zijn ook heel gezellige mensen daarzo!! als je een eigen pony meeneemt word daar goed voor gezorgd!! stal goed vol stro en ze voeren natuurlijk ook op tijd!!! ik ga volgend jaar ook weer, weer met de mensen die ik 2 jaar geleden daar heb ontmoet!! Milou en Cyriel!!! het is echt aan te raden!!!
groetjes

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 21:30

jah ik vind manege de burght ook heel mooi eruit zien! maar het geen dat ze eerst 5 min met de vrachtwagen gaan rijden naar de bossen staat me niet zo aan! marco wil namelijk de trailer nooit in! en ik wil nie dat hij daar tussen al die andere paarden in 1 trailer staat!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:44

IK ben zelf bij de hoeven geweest, het was echt kei super leuk! De pony's zien er daar gezond uit en zijn lekker voorwaarts. Er staan ook leuke pony's en je doet er leuke dingen. De dag voordat je naar huis gaat dan is er een springwedstrijd, dat is erg leuk! Ik ga er dit jaar weer heen, naar mijn lieve schat: CONSTANCE!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:45

ik ben al 6 keer bij http://www.paardensportcentrumdekempen.com geweest,en laatse jaar met mijn eigen paardje.
ik vond het daar echt altijd super leuk.

dit jaar twijfel ik nog waar ik heen ga,mischien met bokt mee naar stal sintels,lijkt me ook best leuk Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:01


PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:25

hey!
je moet naar mange knolleguun gaan in schoonloo (drenthe)
is echt heel leuk *LOL* .
ik ga er nu al 6 jaar achter mekaar heen!
groetjes anne

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:36

Ik ben de afgelopen 2 jaar naar het zwarte water geweest, in de mortel was echt SUPER gezellig!!! http://www.hetzwartewater.nl is echt superleuk daar, het is nu helemaal verbouwd!!
Dit jaar ga ik denk ik niet meer, omdat ik eigenlijk met m'n eigen pony wil maar die heeft dan een veulen dus dan blijf ik wel thuis, zelf een ponykamp houden Knipoog

fleur_anskar
Berichten: 1
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:02

Ey mensies,
Je moet op ponykamp bij manege de kraaij. Het is daar echt vet cool! OK dan! Ik ben er al 2 x geweest en ik ga dit jaar voor de 3e x De paarden staan in stands maar elke avond mogen ze naar het weiland tot de volgende morgen! Het is een vet groot weiland. Ze hebben 4 buitenbakken 2 binnebakken en 1 springweide! Je slaapt in stapel bedden op speciale kamers. De kantine is ook erg groot en er zijn 2 douches. De paarden worden echt goed verzorgt! Ze krijgen genoeg te eten en ze hoeven niet teveel te lopen. Ieder hebben ze hun eigen tuig met een goed passend zadel! OK dan! Je rijdt 2x per dag dressuur springen of een buitenrit of carousel! Verder doe je nog andere leuke dingen met of zonder paarden er is een trampolne en een groot zwembad. Kijk voor meer info op deze site: www.ruitersportcentrum.nl
Daaaaaaaaaaaag Nikki en Manouk

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:14

Het allergezelligste ponykamp is bij Stal Sintels in Breda (van liberty hier op bokt), en bij boktmeetings staat er ene topic over om volgend jaar weer een Boktponykamp daar te organiseren

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:30

Volledig met Mazzel-meid eens, het is daar echt supertof!
Het zijn bangelijke pony's die daar staan, je mag heel veel zelf kiezen wat je doet, je wordt wel eens met kleren en al in het zwembad gegooit maar ach, dat is ook wel leuk Haha!.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:33

Party!! Les chevaux!!!! Party!! Is echt super gezellig!!!! Haha!:D

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:16

fancylover schreef:
jah ik vind manege de burght ook heel mooi eruit zien! maar het geen dat ze eerst 5 min met de vrachtwagen gaan rijden naar de bossen staat me niet zo aan! marco wil namelijk de trailer nooit in! en ik wil nie dat hij daar tussen al die andere paarden in 1 trailer staat!


het buitenrijden doen ze met hun eigen pony's de eigenpaarden gaan dan niet mee (jij wel maar je pony niet Tong uitsteken)

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:06

Ga naar manege Bergemo! Ga ik dit jaar met mijn verzorgpony heen! Erg mooie omgeving.. Mooie buitenritten en veel paardrijden... Ook met de paarden zwemmen en zelf naar een strandje.. Ik rij zelf op Bergemo dus even reclame maken Tong uitsteken www.bergemo.nl

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:29

dat je manege de barlo niet leuk vond??? ik ben daar iets van 7 keer geweest en ik vond het echt geweldig. vooral de buitenritten. nu ben ik leiding bij ruitercentrum ini slot. daar is het ook geweldig!!! www.inislot.nl

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:06

Stal Sintels is idd erg leuk!
Ik ga aankomende zomer naar Ermelo, op instructie week. Lachen

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:22

LaFunkyJazz"]
[quote="fancylover schreef:
jah ik vind manege de burght ook heel mooi eruit zien! maar het geen dat ze eerst 5 min met de vrachtwagen gaan rijden naar de bossen staat me niet zo aan! marco wil namelijk de trailer nooit in! en ik wil nie dat hij daar tussen al die andere paarden in 1 trailer staat!


het buitenrijden doen ze met hun eigen pony's de eigenpaarden gaan dan niet mee (jij wel maar je pony niet Tong uitsteken)
[/quote]
ja maar dan kan ze hem net zo goed niet meenemen!!Ze wil hem juist meenemen zodat ze ergens anders kan rijden met marco maar als je eigen paard niet meer kan dan.. en ik zie hem niet zo snel in een vrachtwagen vol met andere paarden staan Scheve mond