Eurostarbroek wat pluist ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Eurostarbroek wat pluist ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 20:00

Ja rare titel ik weet het.

Ik heb eergisteren een eurostarbroek gekocht, fijn materiaal. Echt een mooi ding. Maar de stof begint na 1x rijden al te pluizen ?
Wie heeft hier ook last van.

En mag het uberhautp wel met z'n dure broek ?

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:03

Nee dat mag dus niet Ik zou hem maar niet meer aan doen en gelijk morgen terug gaan naar de winkel. Mijn Eurostar ging na een paar maanden plzuien en ik ben er ook niet echt blij mee, voor mij was het te laat om er mee terug te gaan maar in jouw geval zou ik het er zeker niet bij laten zitten

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:12

napoleon schreef:
Nee dat mag dus niet Ik zou hem maar niet meer aan doen en gelijk morgen terug gaan naar de winkel. Mijn Eurostar ging na een paar maanden plzuien en ik ben er ook niet echt blij mee, voor mij was het te laat om er mee terug te gaan maar in jouw geval zou ik het er zeker niet bij laten zitten


ben ik het helemaal mee eens dit kan niet kloppen hoor

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:14

Mijn Eurostar Rijbroeken zijn ook gaan pluizen op sommige plekken, maar niet na een keer. Ondanks het pluizen gaan mijn broeken wel lang mee. Een broek heb ik al een jaar of 5 en ik draag de broek veel.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:15

Die van mij pluisde ook al na 1 keer (het model met leren kont), ik heb hem terug gebracht en na terug geweest te zijn bij de fabriek kreeg ik em bijna pluisloos terug, wel moet ik zeggen dat ie daarna heeeel snel weer opnieuw is gaan pluizen en dat ik het er uit gemakzucht maar bij heb laten zitten....
ik zit nu zelfs in mijn gepluiste rijbroek te typen!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:18

Ik heb het ook
Bij mijn laarzen en aan de zijkant..
Lastig, maarja.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:28

Zeker terug gaan, ik heb 7 eurostar broeken en ze pluizen allemaal niet!
1 daarvan heb ik al bijna 5 jaar Haha!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:29

ik heb er ook meerdere, en alleen het model met de leren kont, de duurste nog wel, die pluizen, maar wel allemaal die ik heb!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:49

ik heb die gewoone eurostart broeken en die pluizen idd niet.

maar waar ze het hier over hebben is denk ik die van dat thermostof he?
ik heb namelijk twee eurostar rijbroeken klarissa (goed geschreven?met die steekzakken en lederen zit) en ben er zeer tevreden over Lachen
bij mij pluist die alleen opzij bij de steekzak,waar de trui dus vaak langs schuurt,lijkt me best normaal dus?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:51

ik heb 2 Eurostarbroeken met kunstleren zitvlak en ik heb ze al zeker 10 jaar, draag ze om en om dagelijks en ze pluizen niet!
Ze gaan wekelijks in de wasmachine en in de droger, ik rij met zweep en niet pluizen OK dan! Clown

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:54

zolang ik rij draag ik alleen maar eurostar (rib)broeken, nog nooit zijn ze gaan pluizen, zelfs niet een klein beetje.
ik heb vorrige week een eurostar klara gekocht maar van die stof weet ik niet zeker of die niet gaat pluizen, maar alstie dat wel doet ga ik zeker terug, ik verwacht wel een beetje kwaliteid van eurostar, zeker omdat ze zo zijn

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:59

Ik had het met een Horka broek. Na 1 keer al 1 en al pluis. En die broek is teruggestuurd en 'gerepareerd' en nu pluist die broek nog steeds.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:59

bij mijn oude broeken had ik daar nooit las van, maar van de twee laatste zomerrijbroeken heb ik daar wel last van.
ook na een paar keer rijden al. De ruitersportzaak kon daar niets aan doen, ze hebben het er met een mesje afgehaald. En de andere broek kon ik niet mee terug omdat die uit duitsland kwam.

Ik vind dat idd ook slecht van eurostar. EN heb nu ook cavallo genomen, en die bevalt me super, voor mij dus geen eurostar zomerbbroeken meer. (met eurostars van dikkere stof had ik daar geen l;ast van, heb er nu zelfs een al 7 jaar)

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:00

Citaat:
bij mijn oude broeken had ik daar nooit las van, maar van de twee laatste zomerrijbroeken heb ik daar wel last van.


Hier nog zo 1 !

Omdat ik vroeguh ook een dikke eurostar had en die draag ik nog steeds heb ik vorig jaar ook weer een eurostar broek gekocht.. en inderdaad na 3 a 4 x dragen begon hij al te pluizen.. Ik heb er niets meer mee gedaan maar de volgende keer geen eurostar meer want dit vind ik zonde van mijn geld..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Tammietjeeh

Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:08

Ze gaan bij mij pluizen in de knieholtes, maar ik hem al bijna 3 jaar dus ze hebben volgens mijn idee geen schuld.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:19

mazzeltje schreef:
ik heb er ook meerdere, en alleen het model met de leren kont, de duurste nog wel, die pluizen, maar wel allemaal die ik heb!!


Ik heb er ook 2 waarvan 1 met leren zitvlak, ze pluizen allebei.... Scheve mond

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:01

ze horen niet te pluizen en zeker niet naar 1x, gewoon mee terug gaan

-

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:39

Ik ben juist hartstikke happy met mijn Eurostar broek; ik gebruik hem al vier jaar en er is nog geen pluisje te bekennen! Lachen Gewoon even terugsturen dus!

Citaat:
Ik had het met een Horka broek. Na 1 keer al 1 en al pluis.

Ik heb ook een Horka waarvan het zitvlak één en al pluis is, maar dat gebeurde pas nadat ik hem drie jaar had en ik aan een gebroken schommel bleef hangen.

Kerstmuts

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:49

Ik heb 3 eurostar broeken van thermostof, echt geweldig. Geen last van de pluisjes, alleen van t klittenband van mn chaps. Maar das mn eigen schuld.
Maar k zou m zeker terugsturen, voor zulke prijzen mag je wel n goede broek verwachten.

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:10

Ik heb ook een Eurostar, maar die pluist niet. Dit hoort niet dus gewoon terugbrengen!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:49

Ik heb een eurostar model Karin (geloof ik) en die pluist absoluut niet. Hij ziet er nog uit als nieuw. Nou ja, hij is ook nog best nieuw, ik heb hem sinds oktober ofzo.
Vroegah had ik vaak Horka's, die deden het ook prima, zonder gepluis.
Alleen de mondoni pluist wel als een gek, die neem ik nooit weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:55

Ik heb een witte Eurostar en dat ding pluist ook zo vreselijk. Echt na een keer rijden zat hij aan alle kanten vol met pluisjes Scheve mond

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:01

Mijn eurostar rijbroek pluist ook! na 2 x rijden kon ik em al wel bijna weg gooien!!! ik koop zo'n rijbroek nooit meer!!!!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:20

Ik heb precies hetzelfde, had een super mooie broek, was er echt heel blij mij, na 1 keer rijden ging hij pluizen en het werd steeds erger op allerlei plekken. Dus mijn moeder er terug mee naar de winkel, daar zeiden ze dat het waarschijnlijk door mijn zweep kan (ja die komt dus ook onder en tussen je benen blijkbaar en bij mijn andere eurostar broek heb ik er geen last van) ze hebben hem na aandringen terug naar de fabriek gestuurd en ik heb hem zonder pluisjes teruggekregen, met het verhaal dat het door mijn zweep kwam en het mijn eigen schuld was, mijn moeder heeft hem gewassen, want dat schijnt dan ook weleens te helpen. Ik heb hem gewoon haast niet meer aan, ik trek eerder die andere broek aan die niet pluist, ik zal bij een volgende broek niet meer zo snel een eurostar broek kopen.

Nielojram

Berichten: 7790
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:46

eurostar pluist, Anky pluist, Kentucky pluist,Pikeur pluist, het enige merk wat mij tot nu toe overleefd is Cavallo!

Es war schön.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers