en dat noemt zich een vriendin... grrr ben boos

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

en dat noemt zich een vriendin... grrr ben boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 16:39

owww k ben echt zo verschrikkelijk boos!! Boos! kan het ff op niemand afreageren dus dan amar ffies hier neerzetten...!!

een "vriendin" van mij, wat een vriendin was...! die verzorgde eerst mijn verzorgshet, maar nu niet meer, en toen zat ze te zeuren of ze nog een keer meemocht, dus naja ik maar vandaag afgesproken met dr.. zij helemaal bij, komt ze gewoon niet opdagen!! ze weet me telefoonnummer dus had makkelijk kunnen bellen! Boos!

en zij verzorgt een pony die ik ook verzorgd heb, en zij komt ong. 3 dagen in de week! dus ik had die eigenaar gemaild of ik hem ook weer mocht verzorgen op die andere dagen dat mocht wel moest ik ff dagen afspreken met haar.. komt ze nu ineens aan, ja het mag niet want wij doen hem al elke dag Boos!

pfff zij is door mij aan die pony gekomen, en ze mag/mocht altijd mee met mij naar alle ponys enz en nu ineens flikt ze dit!

ja sorry hoor maar kan me hier zo boos om maken!! een vriendin gun je toch wel wat.. maarja is wel weer duidelijk dat dat geen vriendin is!

(daarbij heeft ze ook nog m'n martingaal, en die mag ik zelf komen halen! dacht het dus echt niet hea ze heb nu echt een groot probleem!)


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 16:40

Stoom uit je oren

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:42

Jawoor wat banketstaaf! Nou als je Speedy gaat verzorgen pakt ze hem niet van je af!! *mag ik misschien weten wie het is*

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:21

Zow stom das niet leuk logisch dat je boos bent!

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:35

Ooh wat banketstaaf, kan me heel goed voorstellen dat je boos bent! Suc6 der mee en vertel haar es goed de waarheid dat helpt echt hoor!Heb ik ook gedaan van een "vriendin" van me ik heb in de zomervakantie fjorden verzorg samen met een vriendin van me! Ik zou der dus mee stoppen omdat ik ook nog een andere verzorgpony had en geen tijd meer voor de fjorden! Dus die vriendin gaat ermee door (die fjorden verzorgen) samen met een nou jah "vriendin" van mij (kon het nooit zo goed met der vinden)! Het meisje waarme ik dus eerst de fjorden mee verzogrde zij van jah je mag mee wanneer je wilt! Zij wou graag dat ik ook weer es kwam maar die "vriendin" verbood het me! Ik natuurlijk vet kwaad het der eens goed de waarheid verteld en NU ga ik morguh naar de fjorden en rij ik op Larissa waar ik altijd op reed! :d ! Bij mij hielp de waarheid wel! Nou jah suc6 der mee!

(L) a n d r e w (L)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 17:41

ik ga morgen naar stal van die pony aangezien ik een andere pony daar op stal ga verzorge paar daagies in de week, en ik heb dr gesmst dat zij er ook moet zijn en het dan nog goed kan maken en anders kan ze het vergeten! aangezien ze net weer smste... en dan ineens weer vet aardig gaat doen enzo omdat ze geen ruzie met me wil... maar ik pik het echt niet meer ik gun haar alles (gunDE) en zij gunt mij gewoon iks Boos!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:09

Goh dit is dus echt typisch paarden kindje achtig!
Er lopen zoveel van de deze krengen rond in deze wereld! kan er zo een paar voor je opnoemen Tong uitsteken deze mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet! naja gewoon negeren komt vanzelf goed

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:27

Wat een snetkind!!
En daarna slijmen... Ik zou het gehad hebben met haar tenzij ze er een hele goede reden voor heeft om zo te doen maar die moet dan ook wel heel goed zijn.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 15:51

tis alweer opgelost Lachen ik was onwijs boos toen ik dit bericht schreef maar ben ondertussen wel weer afgekoeld Tong uitsteken en net ffies met dr gepraat want was toch daar op stal,en met hulp van barbara17 hier op bokt mag ik nu 2 daagies die pony doen


Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:57

INkie schreef:
Goh dit is dus echt typisch paarden kindje achtig!
Er lopen zoveel van de deze krengen rond in deze wereld! kan er zo een paar voor je opnoemen Tong uitsteken deze mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet! naja gewoon negeren komt vanzelf goed

inderdaad helemaal mee eens

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:41

Nou echt leuke "vriendin"
Zal als ik jou was toch eens haar ff flink de waarheid zeggen !!!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:07

ik zou het ook niet echt leuk vinden als een vriendin van mij ineens de eigenarese gaat opbellen of ze Lucky ook mag verzorgen eerlijk gezegt!
Maar idd banketstaaf dat ze niet komt opdagen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:09

Dat is toch dat diertje wat zo ziek is geweest??

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 21:48

nee die is nog steeds ziek en verzorg ik zelf al die tijd nog... daar zal ik ook echt nooit meer stoppen maar goed tis dus allemaal geregeld nu

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:56

mooi zo! nou suc6 verder met je paarden en je vriendin!

(L) a n d r e w (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx, MirjamRobin, sommodore, Vagabondo en 46 bezoekers