Nog 1 punt te gaan!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Nog 1 punt te gaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:37

Vandaag had ik weer wedstrijd en eigenlijk had ik er van te voren niet veel van verwacht. Duvel reageert meestal best wel op het weer en het was nou niet echt het ideale weer voor een wedstrijd vandaag. En de jury die ik had, is ook niet mijn favoriet, zeg maar, meestal is hij best streng en hij komt nogal autoritair over. Maar goed, iedere wedstrijd is ook een ervaring erbij, dus ik ging er wel voor.
Thuis had ik alvast een half uur gereden, om hem lekker uit zijn dak te laten gaan (dat heeft hij met dit weer meestal wel nodig) en vast wat los in zijn spieren te krijgen. Toen deken erop, transportbeschermers om en hup de trailer in, naar de manege waar we wedstrijd hadden. Daar is maar 1 binnenbak en met dit weer buiten losrijden ben ik niet echt fan van, vandaar dat ik dus thuis lekker droog en uit de wind al vast had losgereden
Daar aangekomen konden we bijna meteen de bak in, dus dat was goed getimed. Hij was met losrijden daar echt super braaf, ik was echt trots op mijn ventje OK dan! . Toen het begon, moest ik 1 proef in de gang wachten en toen mocht ik. En op het moment dat ik de bak in mocht, is hij ineens weer heel heet, alsof hij de bak voor het eerst zag! Ik kwam dan ook schots en scheef binnen en na het groeten gingen we voorwaarts in galop, ipv in draf, zoals de proef voorschreef. Maar op zich ging het redelijk, op af en toe wat slordigheidjes na, bij het halthouden en achterwaarts nam hij niet de tijd om netjes 4 seconden te blijven staan, maar ging maar gelijk in zijn achteruit en daarna heel schokkerig voorwaarts en het aanspringen in galop ging ook wat onbesuisd, maar goed, we gingen ook voor de ervaring en die was ik er weer 1 rijker.
Toen kwam de tweede proef, die ging wel rustiger, maar voor mijn gevoel bleef hij ook niet echt mooi bovenin en om de een of andere reden hadden ze volgens mij de letters stiekum verplaatst, want ik kwma niet lekker uit bij een paar figuren Schijnheilig (en dat lag echt aan de bak hoor, niet aan mij Schijnheilig )
Maar goed, ik verwachtte geen al te hoge punten, was toch wel benieuwd.
En tot mijn grote verbazing was ik 2X 1e en had ik zelfs 1 winstpunt! Ik had 154 punten voor de eerste proef en 158 voor de tweede!
Nu heb ik nog 1 punt te gaan voor we naar de M2 mogen, dus daar gaan we nu maar eens flink voor oefenen (we gaan nog niet, maar het is altijd leuk als het wel mag, dan kun je zelf een goed moment kiezen).
Kortom, mijn hele dag was weer goed!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:40

Gefeliciteerd!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:11

gefeliciteerd joh! wel stom dat je 1e was met 154! dan had niemand met die proef een winstpunt! maar jah! goed gedaan! veel succes met je laatste puntje halen voor de M2!!!!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:25

Gefeliciteerd !
Een goede prestatie onder barre omstandigheden, daar mag je zeker trots op zijn

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:29

Netjes hoor twee keer eerste.
Succes met je laatste puntje.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:00

Super hoor!Veel succes en straks in de M2 ook!

Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 20:19

Ja, ik was er ook best trots op. Want er waren ruiters bij met echt een stuk lagere punten. En dat laatste punt zal er ook wel komen, over de eerste 9 heb ik ook niet zo veel wedstrijden gedaan.
Nu eerst maar eens goed gaan trainen op de hele keertwendingen en de travers, de verzameling begint al aardig te komen. Ik denk dat ik pas van het voorjaar als het buitenseizoen weer begint M2 ga starten, tenzij ik het gevoel heb dat we er eerder klaar voor zijn, dan misschien al eerder. Maar ik wil voor mijn gevoel een winstpunt kunnen halen, anders hoef ik niet zo nodig over.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:09

Goed gedaan zeg! Wel jammer dat er zo laag gejureerd werd zeg! Anders had je er vast wel 2 gehad. Alvast succes op je volgende wedstrijd, hopelijk haal je dan je laatste punt binnen Knipoog Ga je nog tijdje doorrijden in de M1 of gelijk over?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:24

Mag ik vragen waar je gestart hebt? Ik start namelijk ook vaak in de buurt van utrecht, dus ik ben wel nieuwgierig waar die leuke bak met verplaatste letters is Haha! ( die indruk heb ik ook weleens bij een wedstrijd gehad trouwens...)

Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 10:52

patos schreef:
Mag ik vragen waar je gestart hebt? Ik start namelijk ook vaak in de buurt van utrecht, dus ik ben wel nieuwgierig waar die leuke bak met verplaatste letters is Haha! ( die indruk heb ik ook weleens bij een wedstrijd gehad trouwens...)


Ik woon wel in de buurt van Utrecht (op kamers, door de week) maar ik start in Zuid-Holland, op de Zuid-Hollandse eilanden. Ik heb gestart op Het Groene Dak, ik denk niet dat het je bekend voorkomt.
Ik denk dat er heel veel bakken zijn waar ze stiekum net voordat je de proef ingaat de letters verplaatsten Schijnheilig .

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:29

wat raar zeg dat die letters verplaatst worden Verward
wel gefeliciteert hoor Knipoog wees er maar heel trots op

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:23

super! hopen dat je snel M2 kan starten
ik moet nog 2 puntjes voor ik Z1 kan starten, maar moet nog heel hard oefenen Knipoog

succes!